محبوبیت مونرو به چه دلیل است؟

مونرو یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال پیگیر گریز است. مونرو از رمزنگاری مخصوص برای اطمینان یافتن از اینکه تراکنش های شبکه اش غیر قابل رهگیری باشند استفاده می‌کند. مونرو نیز مانند بیت کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند، این نکته نشان می‌دهد یکی از راه های درآمد از طریق مونرو استخراج آن است. مخترع مونرو گروه توسعه دهنده ی 7core بوده است و این ارز دیجیتال در سال 2014 معرفی شده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ارز دیجیتال مونرو با نماد XMR نمایش داده می‌شود. اولویت مونرو امنیت، حریم شخصی، تمرکز زدایی است. مونرو می‌خواهد ارز دیجیتالی بسازد که کاربران آن برای انجام تراکنش هایشان با هیچ گونه خطا یا حمله ای مواجه نشوند. برای سازندان مونرو حریم خصوصی و ناشناس ماندن افراد شبکه بسیار مهم است.

مونرو در واقع فورکی از بیت کوین بود که پس از شایعات درباره کوین های از پیش استخراخ شده بایت کوین شکل گرفت. زنجیره ی جدا شده در ابتدا بیت مونرو نامیده می‌شد و سپس به مونرو تغییر کرد. مونرو در یکی از زبانها به معنی سکه  است. مونرو یک پروژه ی منبع باز است. در سیستم مونرو می‌توان گیرنده و فرستنده ی تراکنش ها را به صورت انتخابی برای عده ای پنهان یا آشکار کرد.

برای نگه داری ارز دیجیتال مونرو کیف پول های متنوعی وجود دارد؛ البته مطمئن ترین کیف پول های موجود، کیف پول های رسمی موجود در وبسایت مونرو است. کیف پول رسمی مونرو برای سیستم عمل ویندوز لینوکس و مک ارائه شده است.

کیف پول myMonero با اینکه کیف پول رسمی نیست اما توسط سایت مونرو تایید شده است. کیف پول monerujo کیف پول مورد تایید برای سیستم عامل اندروید است. کیف پول cake wallet نیز برای سیستم IOS ارائه شده و تیم مونرو آن را تایید کرده است.

یکی از معایب موترو نداشتن کیف پول سخت افزاری است. کیف پول های نرم افزاری به سادگی قابل هک هستند و افرادی که سرمایه گذاری با حجم بسیار بالا انجام می‌دهند ترجیح می‌دهند از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنند.

هویت بنیان گذاران مونرو مانند حریم خصوصی آن است و 5 نفر از 7 نفر بنیان گذاران مونرو هویت خود را مخفی نگه داشته اند.

برای استخراج مونرو که گقتیم یکی از راه های کسب درآمد از طریق ارز های دیجیتال است باید به این نکته توجه کنیم که امکان استخراج مونرو با استفاده از لپ تاپ نیز فراهم شده است و استخراج مونرو منحصر به ماینر ها نیست.

نکته ی دیگر درباره بلاک چین مونرو این است که بلاک چین مونرو یک بلاک چین پویا است یعنی اندازه ی بلاک ها در شبکه ی مونرو بسته به میزان تراکنش ها افزایش یا کاهش پیدا می‌کند.

شبکه ی مونرو به کاربران خود اجازه می‌دهد تصویر حساب کاری خود را با دیگران به اشتراک بگدارند اما با انتشار تصویر حساب کاربری امنیت حسابشان به خطر نمی‌افتد.(شما از این طریق می‌توانید به دیگران ثابت کنید به میزان کافی مونرو دارید)

غیر قابل رهگیری بودن تراکنش های بلاک چین مونرو یک تیغ دو لبه است. از این طریق افراد می‌توانند مطمئن باشند هویت آن ها فاش نیمشود اما با استفاده از این ویژگی خلافکاران از این ارز دیجیتال برای انجام معاملات غیرقانونی خود استفاده می‌کنند. هم اکنون مونرو در دارک وب بسیار پرطرفدار شده است.

برای خرید و فروش رمز ارز می‌توان از خدمات صرافی ها استفاده کرد. صرافی های ایرانی با داشتن زیرساخت های مناسب امکان خرید و فروش رمز ارزها و نیز خرید و فروش پی اس ووچر را فراهم می‌کنند.

ووچر ها و به خصوص پی اس ووچر مانند یک کارت هدیه عمل می‌کنند شما با داشتن آن ها به وبسایت پذیرنده مراجعه کرده و با وارد کردن کد ووچر خرید خود را به میزان ارزش ووچر انجام می‌دهید.  پلی استیشن استور یکی از معروف ترین پذیرندگان پی اس ووچر است.

مزیت ووچر ها، سهوات در استفاده و سرعت بالای انجام تراکنش است. ناشناس ماندن در حین انجام تراکنش نیز یکی از نکات مثبت استفاده از ووچر ها است. هنگام استفاده از ووچر هیچ نگرانی از بابت موقعیت جغرافیایی برای استفاده کنندگان وجود ندارد.

نقد کردن ووچر (تبدیل آن به ریال) در وبسایت صرافی های ایرانی با ثبت نام در و ثبت درخواست امکان پذیر است. واریز وجه به حساب شما بسته به کارکرد صرافی از 3 ساعت تا 1 روز زمان می‌برد.شما می‌توانید برای سرمایه گذاری پی اس ووچر خریداری کرده و آن را در کیف پول پی اس ووچر خود نگه داری کنید و در زمان مناسب آن را بفروشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.