دستگاه میکسر پودر – بهترین ماشین هم زن صنعتی مواد غذایی و شیمیایی

دستگاه میکسر پودر صنعتی چیست؟ دستگاه میکسر صنعتی که در دو مدل طراحی و تولید می‌شود، مخصوص هم زنی انواع مواد غذایی و شیمیایی پودری با سرعت و کیفیت بالا است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در فرایند تولید و مخصوصاً در کارخانه جات بزرگ، حجم مواد غذایی یا شیمیایی اولیه بسیار بالا بوده و امکان هم زنی آن از طریق نیروی انسانی وجود ندارد.

از طرفی دقت هم زنی روش دستی همانند روش صنعتی نیست. ازاین‌رو نیاز به استفاده از دستگاه میکسر صنعتی برای هم زنی محصول در حجم بالا است.

این ماشین‌آلات قابلیت طعم زنی هم‌زمان در فرایند میکس محصول رادارند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به طعم زنی انواع چای خشک اشاره کرد. دستگاه میکسر قابلیت میکس انواع مواد پودری و گرانولی (یا دانه‌بندی شده) را دارد.

از محصولات تولیدی دستگاه میکسر صنعتی مواد غذایی می‌توان به هم زنی انواع نسکافه، پودر ژله، پودر کیک یا در مواد شیمیایی به میکس انواع مو بر، کودهای شیمیایی، آفت‌کش‌های پودری یا خاک حیوانات خانگی اشاره کرد.

این نمونه ماشین‌آلات برای محصولاتی استفاده می‌شود که نیاز به‌دقت میکس بالایی دارند. در این مطلب از مجموعه بهفر ماشین البرز انواع دستگاه میکسر پودر را همراه با دیگر تولیدات این شرکت معرفی خواهیم کرد…

انواع دستگاه میکسر

1-دستگاه میکسر پدل

این نمونه دستگاه میکسر پودر و گرانول بهفر ماشین، جدیدترین مدل تولیدی این مجموعه بوده که فناوری به‌روزتری هم به نسبت دیگر میکسرها دارد.

بدنه این دستگاه از استیل 304 نگیر مرغوب ساخته‌شده که از بهترین استیل‌های بازار محسوب می‌شود. البته در میکسرهای صنعتی مواد شیمیایی، بسته به نوع محصول از 316 ضد اسید استفاده می‌شود.

کار این دستگاه به این شکل است که الکتروموتور، محور گردش تعبیه‌شده در داخل مخزن را به گردش درمیاورد. بر روی این محور چند پارویی قرار دارد که محصول را به‌راحتی هم زده و باقدرت و دقت بالا میکس می‌کند.

دستگاه میکسر پدل قدرت هم زنی بیشتر و سرعت بالاتری هم به نسبت نمونه‌های دیگر میکسرهای این مجموعه دارد.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه ما از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

02634725221

09125883469

09360038633

2-دستگاه بلندر یا میکسر پودر ریبون

این دستگاه فناوری قدیمی‌تری به نسبت مدل میکسر پدل داشته و قیمت پایین‌تری هم دارد. این دستگاه از نمونه میکسرهای بازار با سرعت متوسط تولید و همچنین کیفیت تولید قابل‌قبول است.

مجموعه بهفر ماشین اطلس البرز سازنده انواع دستگاه بسته‌بندی، دستگاه خشک‌کن صنعتی و خطوط تولید انواع مواد غذایی و شیمیایی بوده که در ادامه به معرفی هر یک از این ماشین‌آلات و خطوط تولید می‌پردازیم…

انواع دستگاه بسته‌بندی

1-ماشین‌آلات بسته‌بندی توزین دار

این مدل دستگاه بسته‌بندی در نمونه‌های تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین و 12 توزین طراحی و تولید می‌شوند.

با افزایش تعداد توزین‌های دستگاه، سرعت بسته‌بندی هم افزایش پیدا می‌کند. این نمونه ماشین‌آلات در دو مدل خانگی (تک فاز پنوماتیک) و سه فاز صنعتی (سه فاز مکانیک) تولید می‌شوند.

ماشین آلات بسته بندی

این ماشین‌آلات قابلیت کارکرد با برق تک فاز و یا 3 فاز را دارند. ازاین‌رو طیف گسترده‌ای از مشاغل خانگی، کارگاهی و صنعتی را به‌راحتی پوشش می‌دهند. شرکت بهفر ماشین البرز اولین تولیدکننده دستگاه بسته‌بندی 12 توزین موازی در کشور است.

 

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به صفحه محصول در زیر همین مطلب مراجعه کرده و یا بخش پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در ساعات اداری (8 صبح تا 7 بعدازظهر تماس بگیرید) تماس بگیرید.

02634725221

09125883469

09360038633

2-دستگاه بسته‌بندی کیسه‌پرکن

این مدل از ماشین‌آلات شرکت بهفر ماشین مخصوص بسته‌بندی مواد پودری دربسته بندی‌های سلفونی، ساندیسی و کارتون‌های وزن بالا هستند.

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن همانند نمونه توزین دار در دو اشل تک فاز و سه فاز ارائه می‌شوند. ماشین‌آلات بسته‌بندی پر کن گرانولی و پودری در نمونه‌های نیمه اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک تولید می‌شوند.

3-دستگاه بسته‌بندی پودری سلفونی

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی مواد پودری در انواع بسته‌بندی سلفونی، آلومینیوم، پلی‌استر،…است. روش وزن‌کشی این دستگاه توسط یک ماردون انجام می‌شود که به‌راحتی مواد پودری را با دقت وزن‌کشی بالا و دربسته بندی موردنظر می‌ریزد.

4-دستگاه بسته‌بندی قوطی پر کن

این مدل از ماشین‌آلات بهفر ماشین اطلس البرز مخصوص پر کردن قوطی‌های پلاستیکی و فلزی هستند. این دستگاه در دو نمونه تک فاز و سه فاز و در دو نوع نیم اتوماتیک و تمام‌اتومات به مشتریان عزیز ارائه می‌شود..

5-دستگاه تی‌بگ زن

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی چای و انواع دم‌نوش تی‌بگ است. سرعت این دستگاه بسیار بالا بوده و پودر چای را در کیسه‌های کوچک کاغذی بسته‌بندی می‌کند.

دستگاه بسته‌بندی چای کیسه‌ای حجم و هزینه بسیار کمی داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی است. این ماشین به دستگاه بسته‌بندی نپتون هم مشهور است.

دستگاه بسته‌بندی وکیوم یا شیرینگ

دستگاه بسته‌بندی وکیوم در دو نمونه دستگاه بسته‌بندی وکیوم تونلی (شرینگ پک تونلی) و دستگاه بسته‌بندی وکیوم کابینی (شرینگ پک کابینی) تولید می‌شود.

نمونه تونلی برای شرینگ انواع کارتون، شیشه، قوطی…استفاده می‌شود. نمونه شرینگ پک کابینی برای بسته‌بندی ظروف سرباز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انواع دستگاه خشک‌کن صنعتی حرارتی

این ماشین‌آلات برای خشک‌کردن انواع میوه، سبزی و مواد شیمیایی و دارویی کاربرد دارند.

1- دستگاه خشک‌کن تک کابین

خشک‌کن تک کابین کمترین ظرفیت تولید را داشته و عمدتاً برای کارگاه‌های کوچک با تناژ تولید پایین استفاده می‌شود. شکل ظاهری این خشک‌کن‌ها شبیه به یخچال ساید بای ساید است.

این نمونه دستگاه خشک‌کن مجهز به سنسور کنترل دما، سینی نسوز فلزی یا پلی‌اتیلنی و مشعل گازی، گازوئیلی یا المنت برقی است.

ماشین آلات خشک کن

 برای توضیحات بیشتر و کسب اطلاع از قیمت خشک‌کن تک کابین، به صفحه دستگاه خشک‌کن تک کابین مراجعه کرده یا با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

02634725221

09125883469

09360038633

2-دستگاه خشک‌کن دو کابین

این نمونه از خشک‌کن تفاوتی با نمونه تک کابین ندارد. تنها تفاوت در ظرفیت تولید بالاتر است. ظرفیت رطوبت‌گیری این ماشین بیشتر از نمونه تک کابین بوده و مجهز به دو قفسه سینی‌دار است.

ماشین‌آلات خشک‌کن کابینی اتوماتیک بوده و فرایند کنترل دما با دقت بسیار بالا کنترل می‌شود.

3- دستگاه خشک‌کن تونلی

این نمونه خشک‌کن صنعتی برای کارخانه جات بزرگ و مجموعه‌های با تولید در تناژ بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. محصول از یک‌سوی تونل واردشده و از سمت دیگر تونل کاملاً رطوبت‌گیری و خارج می‌شود.

در این نمونه از خشک‌کن صنعتی هیچ وقفه‌ای در فرایند رطوبت‌گیری وجود ندارد. این دستگاه در دو مدل واگنی و نواری تولید و سفارشی‌سازی می‌شود که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به صفحه دستگاه خشک‌کن تونلی در زیر همین مطلب مراجعه کرده و یا با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما تماس بگیرید.

خطوط تولید سایت behfarmachine.com

  1. خط تولید قند حبه
  2. خط تولید قند شکسته
  3. خط تولید و بسته‌بندی کینوا
  4. خط تولید چیپس سیب‌زمینی
  5. خط تولید پیازداغ
  6. خط تولید سبزی سرخ‌شده
  7. خط تولید سبزی خشک
  8. خط بسته‌بندی میوه خشک
  9. خط بسته‌بندی حبوبات و غلات
  10. خط بسته‌بندی آجیل و خشکبار

لینکهای مرتبط:

https://behfarmachine.com/dryer-machine/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.