5 اصل اساسی در طراحی کارت ویزیت

سوال اساسی اینجاست که چراباید در طراحی کارت ویزیت دقت بالایی داشته باشیم ؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جواب این سوال را می توان اینگونه بیان کرد که ارائه یک کارت ویزیت زیبا و خاص به مشتری ، می تواند باعث بالابردن جایگاه شما و کسب و کارتان در نگاه مشتری شود و از آن مهمتر باعث می شود تا مشتریان شما به کسب و کارتان اعتماد کنند و این یعنی خرید بیشتر از مجموعه شما  .

در همین راستا یکی از عواملی که باید در چاپ کارت ویزیت به آن توجه کنیم، طراحی کارت ویزیت است . یک طراحی جذاب می تواند باعت شود تا کارت ویزیت شما بعد از چاپ ، یک محصول جذاب و ایده آل در دستان شما شود .

از این رو تا پایان این مقاله کوتاه با ما همراه باشید تا شما را با  5 اصل اساسی در طراحی کارت ویزیت آشنا کنیم .

اصل اول : داشتن لوگو برای کارت ویزیت

حتما حتما شما می بایست برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشد ، وجود یک لوگو جذاب می تواند به کسب و کار شما اعتبار بخشد . درج لوگو در کارت ویزیت می تواند به زیبایی دو چندان یک کارت ویزیت کمک کند . تجربه ثابت کرده است که کارت ویزیت هایی که دارای یک لوگو جذاب بر روی خود هستند ، بسیار شکیل تر از کارت ویزیت های بدون لوگو هستند .

اصل دوم : داشتن رنگ سازمانی

داشتن رنگ سازمانی برای کسب و کار ، یک امر بسیار ضروری است . به طور مثال اگر صاحب یک برند آرایشی یهداشتی هستید ، مشتریان شما قاعدتا خانمها هستند ، از این رو استفاده از رنگ های مثل صورتی ، بنفش ، گلبهی و …. در طراحی کارت ویزیت شما ، می تواند باعث جذابیت بیشتر محصول شما شود.

ضمنا وقتی شما یک رنگ سازمانی را برای کسب و کار خود انتخاب می کنید می توانید این رنگ را در محصولاتی همچون چاپ تراکت ، سربرگ ، پاکت ، ساک خرید ، تابلو و … نیز استفاده کنید تا بتوانید در نهایت، یک ست اداری جذاب را داشته باشید .

اصل سوم : تایپوگرافی اسم برند

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود تا شما بتوانید یک کارت ویزیت خاص داشته باشید ، این است که نام برند شما به یک فرم خاصی در کارت ویزیت نوشته شود . بسیاری از کارت ویزیت های موجود در بازار را که مشاهده می کنیم ، نام برند آنها با یک فونت ساده و بدون هیچ افکت خاصی در کارت ویزیت نوشته شده ، که این امر باعث سبب می شود تا در نهایت شما نتوانید یک کارت ویزیت خاص را برای خود داشته باشید .

اصل چهارم : جانمایی درست عناصر

در بسیاری از مواقع قرار دادن یک عکس در جای نادرست در کارت ویزیت ، می تواند به کل ، به طراحی آن کارت ویزیت صدمه بزند . از این رو قرار دادن لوگو ، نام برند ، تصاویر ، آدرس و تلفن در جای درست ، یک فرآیند حرفه ای را می طلبد تا بتوان به زیبا ترین شکل ممکن ، این عناصر را در کنار هم قرار داد

اصل پنجم : استفاده از افکت های درست

استفاده زیاد از یک افکت ، در طراحی کارت ویزیت می تواند باعث ضربه به طرح شود . از روی دیگر کارت ویزیت بدون افکت هم می تواند جذابیت خود را از دست دهد . و این هنر گرافیست است که بتواند با ایجاد افکت های جذاب برای یک کارت ویزیت ، یک محصول ایده آل و جذاب را برای مشتریان فراهم کند .

کلام آخر

داشتن یک کارت ویزیت ایده آل و خاص مستلزم سفارش چاپ آن کارت ویزیت به یک مجموعه حرفه ای است ،  از این رو درآخر شما را با یکی از حرفه ای ترین مراکز تولید کارت ویزیت آشنا می کنیم ، که می توانید در این مجموعه،  کارت ویزیت های خود را با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران سفارش دهید .

مجموعه چاپ تیم گرافیک ، با بهره گیری از طراحان آموزش دیده و استفاده از دستگاههای پیشرفته برای تولید کارت ویزیت و از روی دیگر قیمت های بسیار مناسب ، یکی از برترین تولید کنندگان کارت ویزیت در ایران است .

شما می توانید برای سفارش در این مجموعه به سایت teamgraphic.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 02144044827-02144044881-02144055992 تماس حاصل فرمائید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.