ویژگی ویرایش و انتشار پست به زودی به نسخه دسکتاپ اینستاگرام اضافه می شود

اینستاگرام بالاخره بعد از مدت ها تبه این درک رسیده است که مردم می خواهند تا پست اینستاگرامشان را گاهی اوقات با کامپیوتر منتشر کنند. به همین دلیل به تازگی این غول شبکه های اجتماعی شروع به تست این ویژگی ها در نسخه دسکتاپ خود کرده است. در این راستا مت نوارا مشاور رسانه اجتماعی عکس را منتشر کرده است که نشان می دهد ویژگی های ویرایش و انتشار تصاویر در دسکتاپ در حال آزمایش است که این ویژگی ها همانند نسخه موبایل خواهند بود. همراه چیکاو باشید.

برای استفاده از این ویژگی باید آیکن + را در بالای برنامه کلک کرده و آن را تست کنید. در حال حاضر این ویژگی تنها برای پست های عادی کار میکند و هنوز امکانات بیشتری به آن افزوده نشده است.

پس از اینکه تصویر خودتان را اضافه کردید و تصویر را ویرایش کردید تمامی گزینه های پیشرفته مثل غیر فعال کردن کامنت ها، لایک ها و… نمایش داده می شود. مارک زاکربرگ نیز اعلام کرده است که ما می دانند بسیاری از کاربران از طریق دسکتاپ به اینستاگرام دسترسی پیدا می کنند و میخواهند امکانات پست گذاری آن را برای این کاربران افزایش دهند.

این موضوع می تواند گامی مهم و حیاتی برای اینستاگرام باشد چرا که کاربران در گذشته تنها از طریق اپ موبایلی می توانستند در اینستاگرام پست بگذارند و حال اینستاگرام در حال قیچی کردن بند محدودیت های خود است. شما از چه نسخه اینستاگرامی استفاده می کنید؟

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.