سه مانیتور G30A، G50A و G70َA گیمینگ سامسونگ معرفی شد

سه مانیتور جدید گیمینگ سامسونگ با عنوان سری ادیسه معرفی شدند. همراه چیکاو باشید تا اطلاعاتی از این مانیتور های سامسونگ را در اختیارتان قرار دهیم. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ به تازگی از جدید ترین مدل های مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرده است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید سامسونگ بر خلاف روند سال های پیش مانیتور های خود را این بار به صورت پنل فلت (تخت) به جای منحنی راهی بازار می کند. این مانیتور ها با نام های G30A، G50A و G70َA روانه بازار خواهند شد که مدل بالا رده آن جی 70 آ به حساب می آِید.

مانیتور بالارده سری ادیسه، G70A، از یک پنل IPS LCD که 28 اینچ اندازه دارد، بهره می برد. رزولوشن این مانیتور 3840 در 2160 پیکسل است که نرخ نوسازی آن به 144 هرتز نیز میرسد. میزان متوسط روشنایی مانیتور بالارده سری ادیسه 300 نیت است که تا 400 نیت می توان آن را افزایش داد. این مانیتور از Display HDR 400، فری سینک پریمیوم پرو AMD و جی سینک انویدیا پشتیبانی می کند.

با نگاهی به پشت مانیتور شاهد درگاه Display port 1.4 و دو درگاه HTML 2.1 هستیم که می تواند تصویر با کیفیت بالایی را انتقال دهد.

از ویژگی هایی که سامسونگ در این مانیتور به کار برده است، قابلیت Auto source switch plus  نام دارد. با این ویژگی هر زمان که دستگاه متصل به آن روشن شود، مانیتور نیز به صورت خودکار روشن می شود و روی خروجی متناسب با دستگاه سوییچ می کند.

از ویژگی های مانیتور سامسونگ G50A، می توان به صفحه نمایش IPS LCD و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل با سایز 27 اینچ و نرخ نوسازی 165 هرتز و روشنایی تا 350 نیت اشاره کرد. همچنین این مانیتور از درگاه دیسپلی پورت 1.2 و اچ تی ام ال 2.0 برخوردار است. هر دو مانیتور G50A و G70A دارای ویژگی های تصویر در تصویر، تصویر کنار تصویر، حالت کاهش تاخیر ورودی، رابط کاربری سوپر آرنا گیمینگ، اجرای بازی در حالت فوق عریض و امکان فعال‌سازی ویژگی CoreSync Lighting هستند.

اما مدل پایین رده این سری G30A درای ابعاد 24 و 27 اینچ است که دارای پنل VA و رزولوشن FHD است. نرخ نوسازی آن به 144 هرتز می رسد. این مانیتور از روشنایی 250 نیت بهره می برد و تنها از حالت فری سینک AMD بهره می برد. این مانیتور دارای دو درگاه دیسپلی پورت 1.2 و درگاه اچ تی ام 2.0 است. به زودی قیمت هر سه مانیتور و زمان ورود به بازار اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.