به دنبال اجاره آپارتمان در تهران هستید؟ در وب سایت شابش جستجو کنید

امروزه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد در حوزه مسکن پیدا کردن یک ملک مناسب برای اجاره است. با فرا رسیدن فصل اجاره و افزایش قیمت خرید خانه بسیاری از افراد مجبور به اجاره نشینی هستند. باید به این نکته اشاره کنیم که اجاره کردن خانه مانند خرید دغدغه های بسیار زیادی دارد و عدم توجه به مواردی مهم می تواند دردسر  و مشکلات جدی را برای شما ایجاد کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با نکات مهمی که باید قبل از اجاره کردن ملک بدانید آشنا کنیم. و در آخر یک وب سایت تخصصی درج آگهی املاک را به شما معرفی کنیم. با کمک این وب سایت شما می توانید در کوتاه ترین زمان ملک ایده آل خودتون رو پیدا کنید و همچنین به جدیدترین آگهی های ملکی خرید و یا اجاره آپارتمان دسترسی داشته باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

۷ نکته مهمی که باید در هنگام تنظیم قرارداد اجاره بدانید

تعریف اجاره:

اجاره عقدی است که برابر آن اجاره کننده مالک منافع عین مال موضوع اجاره می‌شود. اجاره ممکن است نسبت به اشیاء مانند اتومبیل، خانه یا حیوان یا انسان باشد. مانند آنکه شخصی بخواهد از منزل دیگری استفاده کند و آن را برای مدتی اجاره نماید.

مستاجر: اجاره کننده

موجر: اجاره دهنده

عین مستاجر: مورد اجاره

مال الاجاره: اجاره بها

اجرت المثل: اجرت و بهائی که برای یک کالا یا خدمات بر مبنای قیمت کالا یا خدمات مشابه آن تعیین می شود بدون آنکه طرفین قرارداد از قبل برای آن توافقی کرده باشند. اجرت المثل در مقابل اجرت السمی یعنی اجرت توافق شده قرار می گیرد.

تعیین مدت اجاره:

در اجاره مسکن باید مدت اجاره معین باشد والا مدت اجاره ها یکسال تعیین می‌شود. مدت زمان اجاره از زمانی که بین موجر و مستاجر توافق امضا می‌شود، شروع می‌شود.

مشخص کردن هزینه های تعمیرات:

تعمیرات و كليه مخارجی که در مورد اجاره برای امکان بهره برداری از آن لازم است به عهده مالک می باشد، مگر آنکه در اجاره نامه خلاف آن قید شود و نیز پرداخت هزینه های مربوط به اسباب و لوازمی که برای استفاده از مورد اجاره ضروری است بر عهده مالک می باشد مانند نصب آبگرمکن یا شوفاژ و …. .

فسخ قرارداد:

اگر مستأجر از مورد اجاره در غیر موردی که در اجاره نامه آمده استفاده کند، موجر حق فسخ اجاره را خواهد داشت. برای مثال در قرارداد اجاره آمده که این مکان برای استفاده مسکونی به اجاره داده ولی مستأجر از آن استفاده تجاری کند.

تنظیم قرارداد:

تنظیم قرارداد اجاره هم به صورت عادی و هم رسمی ممکن است. معمولا اشخاص بصورت عادی در آژانس های مسکن مبادرت به تنظیم قرارداد می کنند. باید توجه داشت که اولا برای تنظیم قرارداد اجاره به صورت عادی حتما دو نفر به عنوان گواه ذیل سند اجاره را امضاء کنند تا طرفین از مزایای قانون روابط موجر و مستأجر مصوب ۱۳۷۶ بهره مند شوند. ثانيا صرف تنظیم قرارداد در فرم های چاپی یا تایپ مفاد قرارداد موجب رسمی شدن آن نمی شود و تأثیری در ماهیت آن ندارد.

پرداخت اجاره بها:

مستاجر باید در زمانهای تعیین شده در قرارداد، اجاره بها را پرداخت کند و در مقابل از موجر رسید دریافت کند.

باطل شدن قرارداد:
عقد اجاره با فوت موجر یا مستأجر باطل نمی باشد اما اگر موجر تنها تا زمان حیات خود مالک منافع مورد اجاره باشد با فوت او اجارد باطل خواهد شد و نیز اگر در قرارداد اجاره مباشرت مستأجر در استفاده از مورد اجاره شرط شود با فوت مستأجر عقد اجاره باطل می شود.

 

وب سایت شابش در زمان اجاره و یا خرید خانه چه دغدغه‌ هایی را برای شما بر طرف می‌کند؟

سریع و هوشمندانه جستجو می کنید

یکی از مهم ترین و و اصلی ترین ویژگی‌ وب سایت شابش، تخصصی بودن آن است. و همین عامل باعث بالا رفتن کیفیت آگهی های آن می شود. اپلیکیشن و وب سایت شابش از سرعت بالایی برخوردار است و شما در زمان کار کردن با آن هرگز احساس کندی و نارضایتی نخواهید داشت.

مشاورین املاک معتبر را شناسایی می کنید

بیشتر افراد بر این باورند که مشاورین املاک در انجام معاملات صداقت کافی ندارند. و  به مشاورین اعتماد لازم را ندارند. این تصور کاملا غلط و نادرست است. یک مشاور املاک خوب و کاربلد می تواند به شما در زمان خرید و یا فروش ملک کمک بزرگی کند. می تواند ملک شما را به درستی قیمت گذاری کند در زمان مشخص شده اقدام به خرید و یا فروش ملک شما کند. مشتری و یا فروشنده واقعی برای شما پیدا کند.

ما در وب سایت شابش با مشاورین املاکی فعالیت می کنیم که دارای پروانه کسب هستند و سابقه درخشانی در حوزه املاک و مستغلات دارند. مشاورین املاک قبل از ثبت آگهی و فعالیت در وب سایت شابش توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از تایید کارشناسان اجازه ثبت آگهی دارند. در نتیجه شما به راحتی می توانید یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد را پیدا کنید.

مراجعه کنید و در نوار بالای سایت گزینه‌ی مشاورین املاک را انتخاب کنید.

مشاهده آگهی های واقعی

یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی در زمان جستجوی آنلاین ملک شناسایی آگهی های واقعی است. در وب سایت شابش تمامی آگهی ها توسط تیم کنترل کیفیت بر اساس معیار های مشخص شده بررسی و سپس تایید می‌شود. با این کار شما به راحتی می توانید به شابش اعتماد کنید و با خیال راحت خونه‌ی ایده آل خودتون رو جستجو کنید.

برقراری ارتباط سریع و راحت

بیشتر افراد امروزه شاغل هستند و زمان کافی در طول روز برای جستجوی ملک ندارند. در نتیجه زمان غروب و یا شب را برای جستجوی ملک در اینترنت انتخاب می کنند. معمولا در این زمان بیشتر مشاورین پاسخگوی مشتریان نیستند. اما با قابلیت واتساپ شابش می توانید در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را برای مشاور ارسال کنید.

این قابلیت تنها در وب سایت شابش وجود دارد. و هم برای کاربران و هم مشاورین بسیار کاربردی است.

اطلاع از جدیدترین قیمت ها

بازار مسکن در سال های اخیر فراز و نشیب های بسیار زیادی را طی کرده و قیمت ملک هر روز متفاوت تر از روز گذشته بوده است. به همین دلیل بیشتر متقاضیان در زمان خرید خانه به‌دنبال یک آمار صحیح در رابطه با قیمت های خرید مسکن هستند. در وب سایت شابش یک بخش با عنوان قیمت خانه وجود دارد که شما را از قیمت لحظه‌ای ملک در تمام مناطق تهران و کرج مطلع می‌کند. این آمار توسط آگهی های ثبت شده مشاورین در مناطق است و تمامی قیمت های آن واقعی و قابل اعتماد است. با مراجعه به این بخش دغدغه شما در رابطه با مطلع شدن از قیمت ها کاملا برطرف می‌شود.

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.