حفاظ جمع شونده پنجره

حفاظ های جمع شونده پنجره حفاظ هایی هستند که علاوه بر جلوگیری از دست برد به خانه شما ، نور کافی را نیز در صورت نیاز به آن وارد می کنند ، حفاظ جمع شونده پنجره حفاظ های متحرک از جمله حفاظ های تاشو می باشد که همانطور که از نامش پیدا است به هنگامی که شما می خواهید آن را کنار زده و از نور و هوای آزاد بیرون استفاده کنید باید آن را تا کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حفاظ های تا شونده از جمله جدید ترین مدل های حفاظ پنجره در کشور می باشند برای همین این حفاظ ها مورد استفاده افراد به روز خصوصا در شرکت ها و ساختمان ها قرار می گیرد. حمایت افراد از حفاظ های جمع شونده باعث شده است که استفاده از این حفاظ ها فراگیر شود.

حفاظ های جمع شونده حفاظ هایی موقتی هستند که شما می توانید از آن ها موقتا به عنوان عامل امنیت محل و موقتا به عنوان عامل نفوذ آب و هوایی جدید به داخل استفاده کنید‌.‌

مزایای استفاده از حفاظ جمع شونده پنجره

  • قابل تمیز کردن
  • قابلیت کنار زدن و دیدن منظره ها
  • ضد زنگ
  • استحکام رنگ
  • ضد آتش سوزی
  • ساخته شده از بهترین مواد
  • نصب راحت
  • حفظ امنیت محل
  • مقاومت در برابر انواع اسید ها
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشیا تیز

 

کاربرد های حفاظ جمع شونده پنجره

حفاظ جمع شونده پنجره کاربرد های زیادی دارند ، از این حفاظ ها در پنجره انواع ساختمان ها ، آپارتمان ها ، انواع منازل مسکونی ، شرکت های مختلف ، اداره ها و هر پنجره ای می توان استفاده کرد. پنجره های جمع شونده در عین حال که مقاومت بسیار بالایی در برابر دزدان نشان می دهد ، شکل بسیار لاکچری نیز دارد که ارزش آن را چند برابر می کند.

استفاده از حفاظ های جمع شونده در فصول سرد سال می تواند به جلوگیری از نفوذ سرما به داخل نیز کمک کند ، وقت هایی هم که هوا گرم است ، می توانید این حفاظ ها را جمع کرده و از هوای آزاد بیرون نهایت لذت را ببرید.

این حفاظ ها از ورود گرد غبار و دود ماشین ها به داخل نیز جلوگیری می کنند ، همچنین استحکام بسیار زیادی دارند که آن ها را جزو پر مصرف ترین حفاظ ها می کند.

 

قیمت حفاظ های جمع شونده پنجره

حفاظ جمع شونده پنجره قیمتی بسیار ارزان دارد و  در حقیقت قیمت آن در تناسب با قیمت دیگر حفاظ ها مانند حفاظ شاخ گونی شاید هم کمتر از آن ها می باشد ، این حفاظ در اندازه های مختلفی با قیمت های متفاوتی وجود دارد زیرا اندازه همه پنجره ها یکسان نمی باشد و تولید کننده ها مجبور هستند که در هر اندازه ای حفاظ جمع شونده پنجره بسازند تا مبادا کسی از این پنجره ها بی نصیب بماند.

در کل قیمتی که بر اساس ضوابط برای حفاظ های جمع شونده پنجره در نظر گرفته شده است کاملا مناسب است و هر شخصی می تواند با هر میزان در آمدی که دارد از این حفاظ ها استفاده کند و این یعنی تولید کننده داخلی خود را جزوی از مردم می داند و دغدغه ها و مشکلات آن ها را درک می کند.

صحبت پایانی

حفاظ پنجره متحرک در ابتدا تولید بسیار کمی در کشور داشت ولی با طرفداران زیادی که پیدا کرد تولید کنندگان ، تولید انبوه این نوع حفاظ را برای بهره وری مردم ایران از اجناس ناب داخلی آغاز کردند. تقاضای بالای استفاده از این نوع حفاظ ها باعث شد که تولید کنندگان از اعلام رضایت ضمنی شما مشتریان محترم شاد شده و در تلاش باشند کیفیت حفاظ را به نهایت برسانند تا علاوه بر این که رضایت شما مخدوش نشود ، خدمتی نیز در جهت رضایت الهی به مردم کشور خود  کرده باشند.

بازدید رایگان در تهران از 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 09122111190

09126215957

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.