بهترین روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا پروسه زمان بری است. برای اینکه درخواست شما موفقیت آمیز و مورد تأیید باشد مراحل زیادی وجود دارد که باید طی شود. همچنین، این روند می تواند چندین ماه و در برخی موارد چند سال طول بکشد. اما اگر بدانید چه روش های مهاجرتی وجود دارد و کدامیک متناسب تر با شرایط شما است شانس موفقیت خود را بیشتر می کنید

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

روش اکسپرس انتری Express Entry

اکسپرس اینتری یکی از معروفترین و پرطرفدارترین روش مهاجرتی به کانادا که به مهاجران اجازه می دهد به عنوان نیروی متخصص ماهر در کانادا زندگی و کار کنند. این سیستم اجازه می دهد تا مهاجرانی را که ماهر و یا دارای صلاحیت های مربوطه تحت برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال هستند، به طور فعال ارزیابی، انتخاب و استخدام شوند این روش مهاجرتی از سه روش می تواند انجام شود:

  • برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP)
  • برنامه معاملات ماهر فدرال (FSTP)
  • کلاس تجربه کانادایی (CEC)

برنامه اکسپرس اینتری همچنین به استانها و مناطق خاص اجازه می دهد تا از روش های مختلف برای جذب نامزدهای مناسب به عنوان بخشی از برنامه های نامزدی استانی استفاده کنند تا خواسته های بازار کار برآورده شود. معمولا برای قبولی در این سیستم باید زیر 34 سال باشید، تحصیلات فوق لیسانس به بالا، حداقل سه سال سابقه کار و مدرک زبان حدود CLB8  به بالا.

 

مهاجرت به کانادا از طریق خرید یا راه اندازی بیزینس

در این روش که در قالب برنامه های کارآفرینی و ثبت شرکت معرفی می شود، معمولا باید امکان سرمایه گذاری بیش از 150 هزار دلار را داشته باشید و بسیار باید دقت کنید که بیزینس مورد نظر ارزش خرید داشته باشد، یا برای راه اندازی آن پلن دقیقی داشته باشید. تحقیق جامع و کاملی راجع به لوکیشن بیزینس مورد نظر داشته باشید در سایت ویزا724 به بیزیسن هایی که ارزش خرید دارند اشاره کرده ایم؛  اگر علاقه مند به این روش مهاجرتی کانادا هستید می توانید عبارت زیر را در گوگل جستجو کنید:

بیزینس در کانادا ویزا724

 

مهاجرت با اسپانسر شیپ والدین

خانواده یکی از مهمترین مسائل و موضوعات در کانادا است به همین دلیل دولت کانادا یک برنامه مهاجرتی مخصوص افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و پیوستن به اعضای خانواده خود را دارند در نظر گرفته است. در این برنامه فرد مقیم کانادا باید توانایی حمایت مالی از خانواده خود را داشته باشد. افرادی که می توانند از این روش مهاجرت کنند همسر و فرزندان کمتر از 22 سال شما هستند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

یکی از ساده ترین روش ها مهاجرتی به کانادا ازدواج با یک شهروند کانادایی است. البته مهاجرت با این روش قوانینی نیز دارد برای مثال فرد بایستی به سن حداقل 18 سال رسیده باشد و تمکن مالی برای حداقل 3 سال زندگی مشترک داشته باشد. ذکر این مورد نیز مهم است که ازدواج با یک شهروند کانادایی سریعا به فرد اقامت و تابعیت نمی دهد و فرد باید حداقل 1095 روز در کانادا حضور داشته باشد و 5 سال از درخواست نیز گذشته باشد. به دلیل سوء استفاده افراد از این روش مهاجرتی دولت کانادا قوانین و شرایط مختلفی را برای افراد متقاضی در این روش گذاشته است که پیشنهاد می شود در این زمینه با یک وکیل مهاجرتی خبره مشورت کنید.

 

مهاجرت با ویزای کار کانادا  LMIA

بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا ابتدا پیشنهادات کاری را از کارفرما دریافت می کنند سپس برای ویزای کار اقدام می کنند و بر این اساس، به کانادا مهاجرت می کنند. در این روش فرد متقاضی باید یک درخواست از یک کارفرمای معتبر در کانادا دریافت کند. این روش می تواند منجر به اقامت دائم شود اما مراحل متعددی و قوانین مختلفی دارد اگر تمایل به مهاجرت از این روش را دارید می توانید با تیم حقوقی مهاجرتی در ویزا 724 در این زمینه مشورت و راهنمایی بگیرید.

 

مهاجرت سرمایه گذاران کانادایی

روش مهاجرتی سرمایه گذاری برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه دارند و دارایی آنها زیاد است طراحی شده است. با اجازه دادن به تجار باتجربه برای سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا، آنها به رشد کلی کانادا کمک می کنند. مهاجران سرمایه گذار می توانند همسر و فرزندان خود را نیز به همراه خود به این کشور بیاورند. مهاجرت سرمایه گذاری کانادا فعلا متخص به کبک کاناداست که باید 1 میلیون و دویست هزار دلار کانادا را 5 سال در اختیار دولت کبک کانادا قرار دهید که بعد از 5 سال بدون سود، مبلغ عودت داده می شود و اقامت دائم کانادا دریافت می کنید، یا باید 350 هزار دلار کانادا بدون بازگشت پرداخت کنید و امتیازات کافی در این سیستم را داشته باشید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

بزرگترین حسن این برنامه مهاجرتی این است که با اقامت دائم وارد کانادا می شوید. این برنامه برای افرادی که خلاق هستند و ذهنی سرشار از استعداد دارند دولت کانادا یک روش مهاجرتی مخصوص به نام استارتاپ در نظر گرفته است. اگر ایده جدیدی دارید که مورد نیاز یکی از سازمان های کانادا باشد و به زبان انگلیسی و فرانسوی نیز مسلط هستید و همچنین تمکن مالی کافی دارید می توانید به این روش مهاجرتی فکر کنید! به کمک این روش نیز می توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد اما مراحل و قوانینی دارد برای مثال فرد بایستی مشخص کند که کسب و کار موفقی دارد. یا اینکه می توانید در یک پروژه استارتاپی معرفی شوید این برنامه مهاجرتی مناسب شماست. اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ویزا را دارید می توانید با تیم حقوقی مهاجرتی در ویزا 724 در این زمینه مشورت کنید.

 

مهاجرت به کانادا برای پرستاران

اگر پرستار هستید می توانید بدون نیاز به سرمایه و تنها با داشتن مدرک به کانادا مهاجرت کنید. دریافت اقامت دائم و دریافت شهروندی کانادا از ویژگی های مهاجرت به کانادا است. علاوه بر مدرک و حداقل 2 سال سابقه کاری در این زمینه فرد باید دوره های لازم را در مراکز معتبر بگذراند. یکی از ویژگی هایی که پرستار متقاضی مهاجرت به کانادا باید داشته باشد توانایی صحبت کردن، خواندن و نوشتن به یکی از زبان های فرانسوی یا انگلیسی است. در این روش اگر فرد بتواند توسط دولت پذیرفته شود می تواند اعضای خانواده خود را نیز به همراه خود به کانادا ببرد همچنین شرایط منحصر به فردی برای اعضای خانواده فرد پرستار وجود دارد برای مثال فرزندان وی می توانند به صورت رایگان در مدارس کانادا تحصیل کنند. یا اینکه بدون گذراندن دوره های پرستاری می توانید در مشاغل مرتبط مشغول به کار شوید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

اگر فردی باتجربه در یکی از زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی هستید و توانایی کار در کانادا در این زمینه را دارید می توانید با روش خود اشتغالی اقدام به مهاجرت به این کشور کنید. مهاجرت از این روش به نسبت سایر روش ها به تمکن مالی کمتری نیاز دارد و نیازمند تجربه افراد و شهرت آنها در آن زمینه است. مواردی مانند سن، تسلط بر زبان، تحصیلات و سابقه کار و همچنین کسب حداقل امتیاز (35 از 100) برای این مورد نیاز است.

روش های مهاجرت به کانادا بسیار است و هر فرد باید با توجه به شرایطی که دارد مسیر مهاجرت را انتخاب کند. با visa724 قانونی و با مشاور رسمی مهاجرت، مسیر درست را انتخاب و مهاجرت کنید.

منبع > visa724.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.