تعویض به صرفه و سریع در و پنجره های قدیمی

تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که در و پنجره‌های قدیمی چه تاثیری بر زیبایی ساختمان، میزان مصرف انرژی، عدم جلوگیری از ورود سروصدا و آلودگی و مواردی از این دست دارند؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا می‌دانید که در و پنجره‌ی مرغوب و باکیفیت می‌تواند حجم زیادی از این مشکلات را به راحتی حل کند و شما را از آلودگی هوا، آلودگی صوتی، سرما و گرما و ذرات مزاحم موجود در هوا راحت کند. اما نکته‌ی قابل توجه این است که در و پنجره‌های قدیمی باید با چه محصولی جایگزین شوند؟ انواع مختلفی از در و پنجره‌ها موجود هستند که هر کدام برای استفاده در موقعیت و شرایطی ویژه‌ای مناسب و کاربردی هستند.

یکی از انواع محصولاتی که که می‌تواند طیف وسیعی از کاربردها را پوشش دهد در و پنجره دو جداره است. این محصول می‌تواند به عنوان یک عایق حرفه‌، یک مدافع مصرف انرژی و حتی یک محصول دوستدار محیط زیست نقش‌آفرینی کند و یک گزینه‌ی مناسب به حساب آید.

چرا در و پنجره دو جداره یک عایق مناسب به حساب می‌آید؟

قطعات مختلف این محصول می‌تواند باعث شود ساختار در و پنجره به عنوان یک عایق کارایی خوبی داشته باشد. وجود لاستیک‌های درزگیر باکیفیت کمک می‌کند تا در هنگام بسته بودن در و پنجره دو جداره تمامی درزها گرفته شوند و راهی برای ورود یا خروج هوای سرد و گرم، گرد و خاک، آلودگی ها و مواردی از این دست باقی نماند.

خصوصیات یک درزگیر خوب

لاستیک درزگیر باید از انعطاف و استقامت کافی برخوردار باشد. این بخش مدت طولانی در زمان بسته بودن در و پنجره- تحت فشار قرار می‌گیرد و این انعطاف و مقاومت لاستیک است که کمک می‌کند تا کارایی پنجره به عنوان عایق تقویت شود.

در و پنجره‌های دو جداره یا سه جداره در ساختار خود دو یا سه لایه شیشه با ضخامت‌های مختلف دارند و وجود همین شیشه‌ها و ساختار ویژه‌ی آن‌ها باعث می‌شود تا بخش قابل توجهی از سروصدا فیلتر شود. در فضای بین شیشه‌ها در این نوع در و پنجره ابتدا خلا ایجاد می‌شود و سپس در همین فضا گاز آرگون تزریق می‌گردد. این کار باید توسط متخصصین و ابزار مناسبی انجام شود تا نتیجه‌ای مطلوب به دست آید.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، وجود یراق‌آلاتی که کیفیت خوبی داشته باشند در تکمیل این ساختار بسیار موثر است. یراق آلات علاوه بر اینکه به باز و بسته شدن راحت و نرم درها کمک می‌کنند باعث چفت شدن کامل درها می‌شوند.

یکی از موارد بسیار مهم در ساختار هر نوع در و پنجره‌ای قاب پنجره است. این قاب می‌تواند از محصولات مختلف و مواد اولیه‌ی متفاوتی ساخته شده باشد. این روزها در و پنجره‌های دو جداره‌ای که از پروفیل upvc ساخته شده‌اند طرفداران بسیاری به دست آورده‌اند. اما فکر می‌کنید دلیل محبوبیت این محصول چه چیزی است؟

پروفیل upvc وزن کمی دارد . با اینکه تمامی ساختار در و پنجره و وزن کامل این ساختار که بخش‌های مختلف آن پیش از این اشاره شد توسط پروفیل مهار می‌شود اما این بخش به خوبی از پس این کار برمی‌آید. در بخش داخلی پروفیل از گالوانیزه‌های یو شکلی استفاده می‌شود که باعث افزایش مقاومت و ایستایی چهارچوب در و پنجره می‌شود.

پروفیل upvc طول عمر بسیار بالایی هم دارد و در مقابل تابش نور خورشید، تغییرات آب و هوایی و … به خوبی کیفیت خود را حفظ می‌کند و دچار خرابی نمی‌شود.

تعویض در و پنجره های قدیمی

اگر گمان می‌کنید که تعویض پنجره قدیمی به صرف هزینه و زمان بسیار زیادی احتیاج دارد باید بدانید که این مسئله درست نیست. امروزه شرایطی فراهم شده است که شما در مدت زمان بسیار کوتاهی در و پنجره‌های قدیمی خود را با محصولی جدید، زیبا و با کارایی عالی تعویض کنید. یکی از تامین کنندگان خوشنام بازار که این کار را به خوبی و با سرعت بالا انجام می‌دهد هافمن است.

نکته قابل توجه، متناسب بودن قیمت پنجره دو جداره هافمن با محصول و خدماتی است که دریافت می‌کنید. از طرفی دیگر خدمات پس از فروش بسیار عالی و طول عمر ویژه‌ی این نوع در و پنجره، شما را تا سال‌ها از تعویض در و پنجره بی‌نیاز می‌کند.

قیمت پنجره دو جداره

قیمت در و پنجره دو جداره متناسب با نوع هر کدام از قطعات و تجهیزات محصول متفاوت است. مدل و طرح در و پنجره، اندازه‌ی محصول، کیفیت و نوع شیشه، لاستیک درزگیر، یراق‌آلات، روش ساخت و … همه و همه بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر مستقیم دارد. بنابراین نمی‌توان قیمتی ثابت برای این محصول اعلام کرد. اما نکته‎ی مهم این است که هافمن می‌تواند محصولی با قیمت متناسب که نتیجه‌ی کار متخصصین و افراد حرفه‌ای این بازار است را ارائه کند تا خیال خریدار و مصرف کننده برای انتخاب محصولی مناسب راحت باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.