صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از خدمات فکس اینترنتی

استفاده از دستگاه فکس در بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک و مشاغل مختلف هم چنان به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی و انتقال اطلاعات مکتوب و یا غیر مکتوب محسوب می‌شود. در گذشته با استفاده از دستگاه‌های فکس از این تکنولوژی استفاده می‌کردند اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و رواج اینترنت، فکس نیز در قالب اینترنتی و آنلاین ارایه می‌شود. در این فناوری جدید با استفاده از IP تمامی پیغام‌های فکس دریافت و یا ارسال شده و مانند روش قدیمی نیاز به دستگاه فکس و یا خط تلفن مخصوص نیست. استفاده از خدمات فکس اینترنتی علاوه بر راحتی در استفاده، هزینه بسیار کمتری نسبت به شیوه سنتی استفاده از فکس دارد. برای بهره‌مندی از خدمات فکس اینترنتی می‌توان با مراجعه به  مجله اینترنتی دفتر شما علاوه بر دریافت اطلاعات خرید اعتبار فکس اینترنتی از خدمات دیگری مانند مرکز تماس، منشی تلفنی و تلفن اینترنتی نیز برخوردار شد. در ادامه این مطلب سه نکته اصلی در رابطه با کاهش هزینه‌ها با استفاده از فکس اینترنتی را بیان می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید اعتبار خدمات فکس با کمترین هزینه

برای استفاده از خدمات فکس اینترنتی از دفتر شما در ابتدا بایستی اعتباری بر اساس حجم استفاده و نیازتان خریداری کنید. خرید اعتبار از دفتر شما برای استفاده از خدمات فکس اینترنتی به این صورت است؛ در مرحله اول با مراجعه به سایت دفتر شما سرویس تلفن گویا را خریداری کرده و پس آن یک شماره اختصاصی فکس در اختیار شما قرار گرفته تا با استفاده از آن بتوانید تمامی فکس‌های خود را دریافت و یا ارسال کنید. تمامی پروسه معرفی شده در زمانی بسیار کم و با هزینه‌ای بسیار کمتر از خرید و راه‌اندازی خط ثابت فکس معمولی انجام شده و در هزینه‌های نهایی نیز صرفه جویی خواهد شد.

عدم نیاز به خرید تجهیزات اداری و دستگاه فکس

استفاده از خدمات فکس اینترنتی هیچ احتیاجی به دستگاه خاصی برای دریافت و ارسال فکس و هیچ گونه لوازمات اداری مانند جوهر چاپ و کاغذ ندارد. بر خلاف خدمات فکس معمولی که نیاز به تهیه دستگاه مخصوص، شارژ جوهر دستگاه و کاغذ مخصوص چاپ فکس‌ها دارد، در خدمت فکس آنلاین به هیچ یک از موارد ذکر شده نیازی نبوده و تنها با داشتن خط اختصاصی فکس، اینترنت و دستگاهی مانند لپ تاپ، کامپیوتر و یا گوشی تلفن می‌توان با کمترین هزینه تمامی فکس‌های خود را ارسال کرده و یا پاسخ داد. عدم خرید تجهیزات بخش زیادی از هزینه‎‌های مربوط به ایجاد سیستم فکس را از میان برده و در پرداخت این نوع هزینه‌های صرفه جویی بزرگی محسوب می‌شود.

عدم نیاز به چاپ صفحات فکس

با بالا رفتن قیمت اقلام اداری مانند کاغذ، جوهر چاپ و دستگاه‌های اداری استفاده از روش‌هایی که نیاز کاربر بی این موارد را محدود و یا قطع کند، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی دیگر از نکات مهمی که باعث صرفه جویی در هزینه خدمات فکس با استفاده از روش اینترنتی می‌شود، عدم نیاز آن به چاپ و یا استفاده از کاغذ است. سیستم استفاده از فکس اینترنتی همانند نامش بر پایه خطوط اینترنتی بوده و چنین سیستمی نیاز کاربران به موارد فیزیکی مانند کاغذ را برطرف کرده است؛ با استفاده از فکس اینترنتی می‌توانید تمامی فکس‌های خود را به صورت فایل اینترنتی ارسال کرده و با  همان قالب و یا دیگر قالب‌های اینترنتی دریافت کنید. چنین موضوعی تا حد بسیاری در هزینه استفاده از فکس تاثیر گذاشته و علاوه بر آن عدم مصرف کاغذ نیز به بهبود طبیعت کمک خواهد کرد.

خرید خدمات فکس اینترنتی از دفتر شما با کمترین هزینه

برای خرید خدمات فکس اینترنتی از دفتر شما با بهترین قیمت و خدمات، تنها کافی است با مراجعه به سایت دفتر شما و با فعال کردن بسته تلفن گویا و پرداخت هزینه اشتراک مربوط به خرید بسته فکس اینترنتی، شماره فکس خود را دریافت کرده و پس از آن به راحتی می‌توانید با استفاده از این شماره تمامی پیغام‌های فکس خود را با کمترین هزینه و دردسر ارسال و دریافت کنید دفتر شما در ارائه خدمات مربوط به فکس اینترنتی همیار شما بوده و به صورت یک منشی تلفنی تمامی فکس‌های دریافتی شما را به آدرس ایمیلتان ارسال کرده و در هرجا و هر زمان تمامی پیغام‌های فکس شما را به دستتان می‌رساند. دفتر شما علاوه بر خدمات فکس اینترنتی خدمات دیگری مانند تلفن اینترنتی، منشی مجازی، مرکز تماس و بسته‌های تلفن گویا را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.