بهترین کیبورد زیر 2 میلیون موجود در بازار| محصولات گران‌تر بهتر هستند؟

یکی از مواردی که نمایانگر کیفیت محصولات ارائه شده در دنیای گیمینگ است، نام و نشان تجاری آن است. شرکت‌های نام‌آشنای نظر لاجیتک و ریزر سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. اما برندهای جوان‌تر کدام بخش از بازار را به خود اختصاص داده‌اند؟ کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro نمونه بسیار خوبی برای پاسخ‌دهی به این پرسش است. برند اسکپتر یکی از برندهای معتبر است که محصولات خود را مطابق با نیازهای کاربران ایرانی شخصی سازی کرده است. علاوه بر آن اسکپتر در سال های اخیر کوشیده است تا با ارائه محصولات با کیفیت اما ارزان قیمت نظر مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب قصد داریم ببینیم کیفیت محصولات برند اسکپتر چگونه است؟ با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بدنه ارزان قیمت یا محصولی با طول عمر مناسب؟

هنگام خرید یک صفحه‌کلید، یکی از مواردی که می‌تواند بر طول عمر محصول تأثیر مثبت داشته باشد، جنس بدنه است. بدنه به دلیل تحمل ضربات کلیدها ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی دچار تحلیل شود. به همین دلیل هم اسکپتر در طراحی محصول خود از یک بدنه تمام آلومینیوم برس خورده زیبا بهره گرفته است. این بدنه نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر کیبورد خواهد داشت. بی شک نمی‌توان در رابطه با نقش سوئیچ‌ها برای افزایش عمر محصول غافل شد. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

استفاده از کلیدهای مکانیکی قهوه‌ای (tactile) ساخت OUTEMU

کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro یک راهکار برای استفاده چند منظوره از کیبورد مکانیکی را در پیش گرفته است. کلیدهای مکانیکی قهوه‌ای از نظر حسی Tactile هستند. به این معنا که پیش از فشردن کلید تا آخر، کاربر در میانهٔ راه، یک ضربه ریزی را در زیر کلید حس می‌کند؛ حالا کاربر از عملکرد سوئیچ مطمئن شده و بسیار جالب است. این ویژگی می‌تواند هم برای تایپیست‌ها و هم برای گیمرها جالب توجه باشد. اما اسکپتر به همین قانع نیست. قابلیت‌های بیشتری در کیبورد مکانیکی اسکپتر قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید نوع سوئیچ‌ها را تغییر دهید.

با استفاده از Switch remover و Key-cap remover دکمه‌های خاص بسازید

در جعبه کیبورد اسکپتر 6 سوئیچ مکانیکی آبی و 6 عدد سوئیچ مکانیکی قرمز قرار دارد. اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و دوست دارید تجربه بازی با یک کیبورد گیمینگ حرفه‌ای را تجربه کنید، می‌توانید سوئیچ‌های اصلی مربوط به بازی را با سوئیچ‌های قرمز تعویض کنید. حالا یک کیبورد گیمینگ حرفه‌ای دارید.

البته اسکپتر در توسعه کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro تایپیست‌ها را فراموش نکرده است. تایپیست‌ها می‌توانند کلیدهای پرکاربرد خود را با سوئیچ‌های ابی تعویض کنند. به این ترتیب یک کیبورد دارید که می‌توانید ساعت‌ها به کار تایپ مشغول شوید؛ بدون اینکه خسته شوید. نکته مهم این است که برای تعویض این سوئیچ‌ها نیازی به باز کردن صفحه کلید نیست. با استفاده از اپلیکاتورهای موجود در جعبه می‌توانید کلیدها را عوض کنید.

سوئیچ‌های Shot-Double با چاپ لیزری

یکی از مشکلاتی است که تایپیست‌ها با آن مواجه می‌شوند، کم‌رنگ شدن نوشته‌های روی سوئیچ‌ها در گذر زمان است. برند اسکپتر در تلاش بود تا این مشکل را حل کند. به همین دلیل حروف فارسی و انگلیسی در مبدأ کارخانه به صورت چاپ لیزری طراحی کرده است. حالا دیگر مشکلی در رابطه با کم‌رنگ شدن نخواهید داشت. البته باز هم گیمرها فراموش نشده‌اند. کلیدهای کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro داری فونت بزرگ انگلیسی و تایپ گیمینگ است. بدین ترتیب همه می‌توانند از وجود یک کیبورد بی نظیر بهره ببرند.

کیبورد اختصاصی خود را بسازید

یکی از مواردی که این روزها برای کاربران بسیار مهم است، قابلیت شخصی سازی محصولات گیمینگ، علل الخصوص کیبورد گیمینگ است. در کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. layout کامل 104 کلیدی ترکیبی کامل از سوئیچ‌های مکانیکی قهوه‌ای را در اختیار کاربر قرار داده است که می‌تواند به هر نحوی که می‌خواهد چیدمان کند. شما می‌توانید کلیدها را در محل مورد نظر خود قرار دهید و به تعداد نامحدود کلیدهای میانبر ایجاد کنید. حالا می‌توانید بازی‌های سرعتی را با هیجان بیشتر و سرعت بالاتر تجربه کنید.

دکمه‌های Full RGB با قابلیت برنامه ریزی برای همه کلیدها

بدنه کیبورد مکانیکی اسکپتر در قیمت فوقانی کاملاً شفاف است. این موضوع سبب می‌شود نور RGB به راحتی از میان کلیدها عبور کند و جلوه‌ای زیبا به کیبورد ببخشد. ویژگی که کیبورد گیمینگ اسکپتر را از سایر محصولات با قیمت مشابه در بازار متمایز می‌کند، قابلیت اجرای انواع پس‌زمینه‌ها و GIFهای نوری را دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار مخصوص نور پس زمینه تمام دکمه‌ها را تغییر دهند. اسکپتر با این کار شما را وارد دنیای 16 میلیونی رنگ‌ها می‌کند. پس به راحتی می‌توانید رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

کیبورد مکانیکی سیم دار بهتر است یا وایرلس؟

ویژگی وایرلس که در دهه اخیر به محصولات الکترونیکی افزوده شده است، بسیار جالب است. برندهای مختلف با ارائه و ارتقا محصولات خود سعی دارند یکی از این دو روش را بهتر از دیگری جلوه دهند. در حالی که واقعیت چیز دیگری است. استفاده از کیبوردهای سیم دار گزینه بسیار بهتری برای گیمرها است. کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro یکی از محصولات سیم دار موجود در بازار است. این کیبوردها به هیچ عنوان تأخیر ندارند و به سرعت می‌توانند اطلاعات را به پردازنده منتقل کنند. کیبوردهای وایرلس می‌تواند برای تایپیست‌ها جالب‌تر باشد. این کیبوردها می‌تواند در فاصله‌های دورتری هم کار کنند و به دلیل کم کردن تعداد سیم‌های روی میز، می‌تواند میز کار را مرتب‌تر جلوه دهد. هرچند ممکن است به دلیل کم شدن شارژ یا باتری در کارایی محصول اختلال ایجاد شد. به نظر می‌رسد اسکپتر با در نظر گرفتن همه این موارد تصمیم دارد محصول خود را به صورت سیم دار ارائه کند. حالا به هیچ عنوان اختلالی در عملکرد کیبورد ایجاد نخواهد شد.

با همه این تفاسیر، خرید کیبورد مکانیکی اسکپتر مقرون به صرفه است یا نه؟

در انتها باید بگوییم که کیبورد اسکپتر کی‌پرو یکی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار در رنج قیمت ارزان و حتی میان رده است. برند اسکپتر تمام تلاش خود را کرده است تا همه ویژگی‌های لازم را در قالب یک مجموعه قیمت مناسب بگنجاند. البته ویژگی‌های جانبی دیگری نیز می‌تواند در این محصول گنجانده شود. به عنوان مثال داشتن یک درگاه USB می‌تواند قابلیت‌های کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro  را کامل‌تر کند. اما از نظر کارشناسی این محصول همه ویژگی‌های لازم برای گیمرها و تایپیست‌ها را فراهم می‌کند. خوانندگان عزیز در صورت تمایل به خرید می‌توانند به فروشگاه اینترنتی های سیستم از طریق لینک درج شده اقدام کنند.

مختصری در رابطه با برند اسکپتر

برند اسکپتر یکی از برندهای مطرح آمریکایی در زمینه گیمینگ و تولید سخت‌افزارهای با کیفیت است. برادران محمودی در سال‌های اخیر تلاش کردند تا با وجود تحریم‌های اقتصادی علیه کشور، محصولات این برند را به دست مشتریان داخلی برسانند. هرچند در این زمینه تلاش‌های زیادی کردند، اما متأسفانه شرایط سیاسی به نحوی بود که امکان واردات مستقیم محصولات به ایران فراهم نبود. اما نبوغ و جوانی این برادران پیشرو سبب شد تا نه‌تنها از محصولات این برند فوق‌العاده بهره‌مند شویم، بلکه شاهد سفارشی‌سازی این محصولات مطابق نیازهای مصرف کننده داخلی هستیم. نمایندگی اسکپتر ایران فروش محصولات این برند را با مانیتو های گیمینگ آغاز کرد. اما پس از گذشت مدت کوتاهی انواع محصولات گیمینگ این برند در داخل کشور موجود شد. به این ترتیب حمایت از اسکپتر، حمایت از اقتصاد داخلی و ایده‌های خلاق جوانان این مرزوبوم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. حامد می گوید

    خیلی ممنون بابت مطلب کامل و مفیدتون که این کیبرد رو معرفی میکنین، چون واقعا این کیبرد ارزش خرید رو داره و من خودم میخواستم اقدام به خرید کیبورد دیگه ای بکنم تا اینکه این کیبورد رو پیدا کردم و همه گزینه هامو حذف کردم انقدر که خوبه این کیبرد
    اما چیزی که منو اذیت میکنه اینه که هرچی سرچ میکنم هیچ محصولی با این نام از کمپانی اسکپتر تولید نشده، حتی توی آمازون هم همچین کیبردی وجود خارجی نداره، توی سایت خوده اسکپتر هم اصلا کیبرد نداره همه تی وی و مانیتور هستش و همونطور که گفتم انگار این کیبرد وجود خارجی نداره و فقط توی ایران هست.
    البته که در هر صورت کیبرد اوکیه و من تستش کردم و یکی از دوستام هم که داره خیلی خیلی راضیه، فقط گفتم اینو مطرح کنم شاید بدرد شما هم بخوره و برای بعضیا مهم باشه این مسئله