چرا ژورنال‌های Q1، خدمات ویرایش نیتیو ترجمیک را توصیه می‌کنند؟

یکی از بهترین راه‌های افزایش اعتبار علمی هر دانشجو و یا استاد دانشگاه انتشار مقاله در پایگاه‌های علمی معتبر دنیا است. انتشار مقاله به شما کمک می‌کند تا سابقه بسیار قوی‌تری در رشته خود بسازید، اما هیچ مجله معتبری مقاله ویرایش‌نشده را انتشار نمی‌دهد. برای دستیابی به یک مقاله بی‌عیب به زبان انگلیسی باید از ویرایش نیتیو استفاده کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ویرایش نیتیو چیست؟

ویرایش نیتیو مقاله یا ویرایش بومی یعنی ویرایش توسط فردی انجام شود که سال‌های متمادی در کشور‌های انگلیسی‌زبان ساکن بوده باشد و تحصیلات تخصصی زبان انگلیسی بهره ببرد.

ویرایش نیتیو چه کاربردی دارد؟

در اکثر موارد کاربرد ویرایش نیتیو برای پذیرش مقاله در مجله‌های خارجی است. به این صورت که ویراستار نیتیو مقاله کامل شده را از شما تحویل می‌گیرد و با توجه به زبان بومی و دانش تخصصی خود آن را ویرایش می‌کند و در این صورت احتمال رد شدن مقاله شما به صفر می‌رسد. بنابراین حتی اگر خودتان دست به ترجمه مقاله خود زده‌اید، همچنان نیاز به یک ویراستار نیتیو خواهید داشت.

 

ما از انجام ویرایش نیتیو چه هدفی را دنبال می‌کنیم؟

اکثر افرادی که در محیط‌های دانشگاهی رشد می‌کنند، به دنبال ارتقا شخصیت و جایگاه علمی خود هستند و این کار بدون انجام پژوهش و انتشار مقاله ممکن نخواهد بود.

در ویرایش نیتیو، سه سطح ویرایش محتوایی، زبانی و فنی انجام می‌شود و ویرایش تخصصی یا علمی باید توسط ویراستار علمی انجام شود. به‌بیان‌دیگر، پیش از ارسال مقاله برای ویرایش نیتیو باید ویرایش علمی مقاله روی آن انجام شده باشد.

سایت ترجمیک خدمات ویرایش نیتیو را با بالاترین کیفیت ممکن و با هزینه رقابتی ارائه می‌دهد. اگر در فکر نوشتن مقاله پژوهشی خود هستید می‌توانید از خدمات ترجمیک برای ویرایش مقاله استفاده کنید.

دلایل برتری ترجمیک در ویرایش نیتیو

ترجمیک یک سایت ارائه خدمات ترجمه، ویرایش، تولید محتوا و … است که بزرگ‌ترین سایت ترجمه در ایران به شمار می‌رود. ترجمیک از طریق همکاری با 10000 مترجم و ویراستار تخصصی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دلایل مشتریان برای انتخاب ترجمیک به‌عنوان سایت ارائه‌دهنده خدمات ویرایش نیتیو این است که این سایت مانند تمام سایت‌های معتبر ویرایش مقاله انگلیسی دیگر مانند الزیویر، در پایان کار ویرایش، به شما یک گواهی اعتبار ویرایش نیتیو ارائه می‌دهد.

در دست داشتن این گواهی به‌منزله این است که مقاله شما ازنظر نگارشی و ویرایشی هیچ مشکلی ندارد و مقاله پذیرفته خواهد شد.

کیفیت خدمات ویرایش نیتیو به حدی بالاست که برخی از معتبرترین مجلات علمی تخصصی دنیا به پژوهشگران ایرانی توصیه می‌کنند تا از خدمات این شرکت استفاده کنند؛ اما دلایل این توصیه از سوی این مجلات چیست؟

    1. خدمات ویرایش نیتیو در ترجمیک بدون شرکت‌های واسطه داخلی و خارجی ارائه می‌شود؛ بنابراین، هزینه این خدمات نسبتاً به‌صرفه تمام خواهد شد.
    2. به علت بالا بودن تعداد ویراستاران در این شرکت، زمان ویرایش نیتیو کوتاه خواهد بود و برای مقاله با حجم متوسط، بین سه روز تا یک هفته زمان می‌برد.
    3. در ترجمیک، به هر سفارش ویرایش نیتیو یک گواهی تأییدیه یا Certification letter تعلق می‌گیرد و برای مجله موردنظر ارسال می‌شود. این گواهی کیفیت ویرایش و نگارش مقاله را برای مجله تضمین می‌کند. گواهی ارائه‌شده در ترجمیک از سوی مجلات برتر دنیا مانند IEEE، PubMed، Elsevier، Science Direct و Springer مورد تأیید است.
    4. ویرایش نیتیو در ترجمیک توسط ویراستارانی انجام می‌شود که بومی کشورهای انگلیسی‌زبان هستند. یعنی به مدت طولانی در این کشورها زندگی یا تحصیل‌کرده‌اند.

  1. مقاله علمی شما در ترجمیک مورد سرقت علمی قرار نمی‌گیرد. تمام ویراستاران و مترجمان ترجمیک در آغاز همکاری تعهد می‌دهند که به‌هیچ‌عنوان مدارک و یا مقالات مشتری را افشا نخواهند کرد.
  2. ویراستاران نیتیو در ترجمیک علاوه بر اینکه بومی زبان انگلیسی هستند، به انواع ویرایش محتوایی، زبانی و فنی مسلط هستند.
  3. این ویراستاران تحصیلات عالی مرتبط با مقاله مشتری دارند و بسیار منظم و حرفه‌ای رفتار می‌کنند و سابقه پژوهشی درخشانی دارند.

 

علاوه بر مجلات علمی معتبر، ما نیز استفاده از خدمات ترجمیک را به شما توصیه می‌کنیم. شایان‌ذکر است که ویرایش نیتیو تنها یک مورد از خدمات حرفه‌ای ترجمیک است و خدمات دیگری از قبیل ترجمه مقاله، پارافریز تخصصی، ترجمه کتاب و ترجمه رسمی نیز از سوی این موسسه ارائه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.