چه رشته هایی در آرایشگری بهترین بازار کار را دارند؟

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید،‌آرایشگری می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. آرایشگری این روزها به یک حرفه پرطرفدار تبدیل شده است که می‌تواند شما را به درآمدهای بالا برساند. اما باتوجه به پیشرفت و گسترش صنعت مد و زیبایی، آرایشگری هم به رشته های بسیار متفاوت و متنوعی تقسیم شده است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این میان برخی از رشته ها نسبت به برخی دیگر بازار کار بهتری دارند و می‌توانید بوسیله آن‌ها به درآمدهای بسیار بالایی برسید. اگر قصد دارید با حرفه آرایشگری درآمد بالایی کسب کنید و نمیدانید کدام رشته را انتخاب کنید، با ما همراه باشید. ما در ادامه به بررسی رشته هایی میپردازیم که بهترین بازار کار را دارند.  

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی برخی رشته های پردرآمد آرایشگری

 آرایش صورت

 آرایش صورت از گذشته تا کنون یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری بوده است. خانم ها همیشه برای مجالس و مهمانی های مختلف به یک آرایشگر متخصص در حوزه گریم و میکاپ صورت نیاز دارند. همچنین، آرایش و میکاپ همیشه برای عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد و حاضرند هزینه زیادی برای داشتن بهترین آرایش در روز عروسی خود بپردازند. بنابراین، یک متخصص گریم و میکاپ می‌تواند بازار کار بسیار خوبی داشته باشد و به درآمدهای بالا دست پیدا کند.برای کسب مهارت در این رشته باید در دوره آموزش آرایش صورت شرکت کنید و مدرک مربوط به آن را اخذ کنید. در دوره آموزش آرایش صورت که جز یکی از دوره های اساسی و مهم در حوزه ارایشگری است، ابتدا هنرجو با انواع پوست، لوازم آرایشی و انواع فرم صورت آشنا می شود. سپس انواع روش های آرایش صورت، چشم، لب و … را می‌آموزد.

 تاتو ابرو

حالت دادن به ابروها، از بین بردن ایرادات ابرو، قرینه سازی، پرپشت کردن آنها و مواردی از این قبیل در دسته تاتو ابرو قرار می گیرد. این هنر می‌تواند برای خانم هایی که ابروهای خوش حالت و پرپشتی ندارند، یا کسانی که دچار ریزش ابرو شده‌اند یک راه حل ایده آل باشد و آن ها را به ظاهر دلخواه خود برساند. در دوره آموزش تاتو ابرو تکنیک های میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و سایر روش های تاتو آموزش داده می شود. هر اندازه تاتو کار در این زمینه دقت و ظرافت بیشتری داشته باشد، خروجی کار او طبیعی تر و زیباتر خواهد شد. نکته قابل توجه در رشته تاتو، استفاده از ابزار و تجهیزات باکیفیت و دقت و تمرکز بالا حین انجام کار است. زیرا کیفیت جوهر استفاده شده بر زیبایی و ماندگاری نتیجه آن تاثیر بسیاری دارد. همچنین، تاتو کار بسیار ظریفی است و به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارد. با رعایت کردن این نکات میتوانید رضایت مشتری های خود را جلب کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

رنگ مو

 رنگ کردن مو یک کار تخصصی است و هرکسی نمی‌تواند در منزل این کار را انجام دهد. زیرا ترکیب کردن انواع رنگ و تکنیک های مختلف رنگ کردن مو به آموزش و تخصص نیاز دارد. به همین دلیل کسانی که در این زمینه مهارت دارند می‌توانند به درآمدهای بالایی برسند. برای کسب تخصص در رشته رنگ مو باید ابتدا در دوره آموزش رنگ مو شرکت کنید. در این دوره روش های تشخیص رنگ مو بر اساس رنگ پوست، فرمولاسیون های مختلف رنگ مو و تکنیک هایی مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و … را آموزش می‌بینید و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده می شوید. 

کاشت ناخن

این روزها رسیدگی به ناخن و زیبایی آن اهمیت بسیار زیادی برای خانم ها پیدا کرده است. به طوری که حاضرند هر ماه برای ترمیم ناخن های خود هزینه زیادی را بپردازند. بنابراین اگر در این زمینه تخصص لازم را کسب کنید می‌توانید به درآمد بالایی برسید. شرکت کردن در دوره آموزش کاشت ناخن برای آموزش دیدن و کسب تخصص مهم ترین قدم است. در این دوره با مواد مختلف مورد نیاز برای کاشت آشنا می شوید و روش های مختلف آن را یاد می گیرید.

   اکستنشن مژه

اکستنشن مژه این روزها مخاطبان بسیاری دارد و می تواند درآمد بسیار بالایی را برای متخصصان این رشته به همراه داشته باشد. اکستنشن مژه می‌تواند برای کسانی که از مژه های کم پشت و بی حالت رنج می‌برند، روش بسیار مناسبی باشد و آن ها را به مژه های خوش فرم و زیبای مد نظر خود برساند. هنرجویان در دوره آموزش اکستنشن مژه با انواع مدل اکستنشن مژه آشنا می‌شوند و روش کاشت آن‌ها را می‌آموزند.

  معرفی آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

آموزشگاه رز سرخ یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه ارائه دوره های آرایشگری است. در این آموزشگاه همواره تلاش می شود تا با به‌روز ترین متدها و ارائه مدارک معتبر، هنرجویان برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده شوند. آنچه باعث می شود رز سرخ نسبت به سایر آموزشگاه ها برتر باشد، موارد زیر است:

  • استفاده از آخرین و به‌روزترین متدها و تکنیک های آرایشی
  • استفاده از ابزار و لوازم باکیفیت و به‌روز
  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • همکاری با اساتید باتجربه و ماهر
  • آموزش کاملا عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • برگزاری دوره ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته
  •  امکان برقراری ارتباط با اساتید، حتی پس از پایان دوره برای رفع اشکال

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.