بررسی ساندبار جی بی ال بارJbl bar 2.0

ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.0 از محصولات پر فروش و پر طرفدار شرکت جی بی ال است. این محصول به عنوان یک ساندبار خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ساندبار Jbl bar 2.0 از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است زیرا کیفیت بالا و قدرت زیادی دارد. این محصول می تواند نشیمن و اتاق پذیرایی شما را به یک سینما، استادیوم ورزشی و یا سالن کنسرت تبدیل کند.

این ساندبار ابعاد کوچکی دارد اما اندازه و حجم آن، کیفیت و قدرت آن را کم نکرده است.

در این مقاله به معرفی تخصصی تر ساندبار جی بی ال بار 2 می پردازیم اگر قصد خرید ساندبار JBL مدل بار 2 را دارید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک زیادی کند.

ساندبار Jbl bar 2.0، جمع و جور اما قدرتمند

  • ویژگی های فیزیکی: این محصول ابعاد نسبتاً کوچکی دارد. کمپانی جی بی ال به طراحی و تولید اسپیکرهای کوچک اما قدرتمند شهرت زیادی دارد. این ساندبار نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

ابعاد این محصول معادل 614*90*58 میلی متر است و وزنی برابر با 1.61 کیلو گرم دارد. ساندبار جی بی ال مدل بار 2 می تواند اتصال با سیم و بدون سیم برای شما فراهم کند. از طریق کابل های HDMI و یا Optical می توانید به این اسپیکر متصل شوید اغلب تلویزیون ها و لپ تاپ ها از این طریق به ساندبار متصل می شوند. اگر یک اتصال بی سیم می خواهید بلوتوث این دستگاه را امتحان کنید. این محصول مجهز به یک بلوتوث ورژن 4.2 است. بلوتوث این محصول با تمامی دستگاه ها سازگاری دارد. بنابراین از طریق تمامی دستگاه هایی که به بلوتوث مجهز هستند، می توانید به این سیستم متصل شوید.

این محصول دارای پورت USB نیز هست. اگر اتصال با سیم و بدون سیم برای شما امکان پذیر نیست از طریق یک فلش مموری می توانید موزیک مورد علاقه خود را از آن پخش کنید.

این محصول به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است. از این طریق می توانید تمامی تنظیمات داخلی این ساندبار را تغییر دهید و صدای خروجی آن را شخصی سازی کنید. این ریموت کنترل، رابط کاربری ساده ای دارد در نتیجه همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

دکمه تغییر مود سیستم، دکمه کنترل صدا و برخی تنظیمات اساسی از سری دکمه هایی هستند که بر روی این ریموت کنترل تعبیه شده اند.

ساندبار جی بی ال مدل Bar 2.0 به راحتی بر روی میز تلویزیون و یا مکان دلخواه شما قرار می گیرد. حمل و جا به جایی این محصول ساده است زیرا وزن بسیار کمی دارد. طراحی مکعب مستطیل و جمع و جور این محصول به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ می شود. رنگ مشکی این ساندبار با اغلب وسایل خانه نیز هم خوانی دارد. این قابلیت برای ساندبارهای جی بی ال مدل بار 2 وجود دارد که در صورت نیاز آن ها را بر روی دیوار نصب کنید. به همین دلیل تجهیزات نصب روی دیوار به همراه این محصول ارئه شده است.

ساندبارJbl bar 2.0  باتری ندارد در نتیجه به کابل شارژ هم مجهز نشده است. این محصول از طریق برق مستقیم شهری روشن می شود و در واقع منبع تغذیه آن برق است.

داخل جعبه این کالا، یک دستگاه ساندبار جی بی ال، ریموت کنترل، پایه مخصوص نصب دیواری، کابل HDMI، کابل برق و یک دفترچه راهنما قرار گرفته است.

  • ویژگی های فنی: این محصول صدای فراگیر و عمیقی تولید می کند. به کمک ساندبار جی بی ال بار 2، می توانید موسیقی های خود را شفاف بشنوید و فیلم های خود را با صدایی واضح و بدون هیچ گونه تغییر تماشا کنید.

این ساندبار قابلیت ارتقا دارد. بدون هیچ سیمی می توانید ظرفیت آن را افزایش دهید و از صدای فیلم و موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. جی بی ال بار 2 از فرمت های صوتی Dolby Digital، MP3، WAV پشتیبانی می کند.

این مدل از ساندبارهای جی بی ال کامل و بی نقص هستند. به کمک این وسیله می توانید تمامی سطوح صدا در سبک های مختلف موسیقی را داشته باشید. بنابراین این محصول تمامی ژانرهای موسیقی را پوشش می دهد.

باسی که این محصول تولید می کند کوبنده و عمیق است به همین دلیل خرید Jbl bar 2.0 به دوستداران موسیقی سبک هیپ هاپ و EDM پیشنهاد می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های ساندبار Jbl bar 2.0، بهره مندی از سیستم Dolby Digital است. این تکنولوژی سبب تولید صدای بی نظیری در اطراف می شود. به گونه ای که شما را در فضای فیلم غرق می کند.

توان خروجی این دستگاه 80 وات و پاسخ فرکانسی آن 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز است.

Jbl bar 2.0 به میکروفون داخلی و سیستم استندبای مجهز شده است.

  • شرکت سازنده: جی بی ال مخفف عبارت James Bullough Lansing است که از نام موسس این شرکت گرفته شده است. این شرکت در سال 1969 میلادی تاسیس شده است. کمپانی جی بی ال در ساخت تجهیزات صوتی هم چون اسپیکرهای قابل حمل، هدفون و هدست بیسیم و با سیم، ساندبارهای خانگی، سیستم های اجرای زنده و … تبحر زیادی دارد. در بازار تجهیزات صوتی، محصولات جی بی ال بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. کمپانی JBL تنوع محصول زیادی دارد به همین دلیل تمامی سلیقه ها و نیازهای کاربران را پوشش می دهد. اگر به دنبال تجهیزات صوتی با کیفیت و درجه یک هستید، محصولات کمپانی جی بی ال را فراموش نکنید.

سخن پایانی

این محصول به تنهایی برای مجموعه شما کافی است با خرید ساندبار Jbl bar 2.0 به دستگاه صوتی دیگری نیاز نخواهید داشت در نتیجه در بسیاری از هزینه های جانبی شما صرفه جویی می شود. محصولات شرکت جی بی ال از کیفیت و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.  به همین دلیل در طولانی مدت دچار هیچ گونه مشکلی نمی شوند. این محصول بدنه مقاومی دارد و در برابر ضربه های کم از خود مقاومت نشان می دهد.

برای خرید ساندبار JBL مدل Bar 2 به فروشگاه های معتبر مانند تهران اسپیکر مراجعه کنید تا از کیفیت کالا و اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.