خرید لایک IGTV و مزایای آن

 

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اینستاگرام یک اپلیکیشن کاربردی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. اینستاگرام یک اپلیکیشن اجتماعی است که شما میتوانید در آن عکس و ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و از آن زمان تا به امروز امکانات بسیاری به آن اضافه شده است. پلتفرم اینستاگرام در بروزرسانی های خود فیلد جدیدی به نام پست IGTV را به سایر قابلیت های خود اضافه کرد که امکان آپلود، مشاهده و دانلود ویدیوهای طولانی مدت را فراهم می کند که هم در نسخه ios  و هم android قابل دسترس است.  همه ی ما با محدود بودن زمان ویدیو های پست شده در اینستاگرام مشکل داشتیم و مجبور بودیم برای اشتراک گذاری ویدیو ها آنها را کوتاه و یا خلاصه کنیم ، اما با ظهور پست IGTV ما دیگر نیاز به خلاصه سازی نداریم و حتی می توانیم با خرید لایک IGTV از تعداد لایک های بالای ویدیو خود لذت ببریم. IGTV اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instagram و TV می باشد. در واقع می توان گفت IGTV اینستاگرام یک پلتفرم ساده می باشد که اینستاگرام را تبدیل به یک تلویزیون برای تماشای ویدیوهای طولانی تر کرده است. لازم به ذکر است که مدت زمان ویدیو، بستگی به جایگاه و پیج شما دارد. اگر شما یک کاربر معمولی در اینستاگرام باشید فقط 10 دقیقه و اگر اینفلوِئنسر یا سلبریتی باشید حدود 1 ساعت می‌توانید ویدیو به اشتراک بگذارید. امکان عقب و جلو بردن ویدیو را دارید و میتوانید تعداد بازدید ویدیو(ویو) را نیز چک کنید ، تصویر عمودی و به نسبت بزرگ تری نمایش داده می شود و از ویدیوهایی با حداکثر رزولوشن ۴K پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که IGTV به صورت لایو نیست و ویدیو باید ار قبل گرفته و سیو شده باشد و سپس قادر به اشتراک گذاری آن هستید. در اکسپلور به صورت دسته بندی شده وجود دارد ، قابل ذخیره سازی هستند و اگر خودمان بخواهیم پستی را به اشتراک بگذاریم می توانیم برایش کاور بگذاریم وگروه بندی کنیم .دسته بندی شامل استایل و مد ورزش سینما موسیقی هنر غذا و غیره می باشد.

IGTV مناسب افرادی است که :

  •  نیاز دارند کسب و کار خود را در قالب ویدیو معرفی کنند.
  • کسانی که ویدیو آموزشی تولید می کنند و نیاز به زمانی بیشتر از 1 دقیقه دارند.
  • اینفلوئنسر هایی که مشغول به تولید محتوا هستند
  • و سایر کاربرانی  که می خواهند از طریق ویدیو مطلب با ارزشی را به مخاطبین خود منتقل کنند. تمام نوازنده‌ها، خواننده‌ها، آموزگاران و هرکسی که می‌تواند از طریق ویدئو اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد.

 

IGTV را می توان نوعی رقیب برای یوتیوب دانست و به دلیل فیلتر بودن یوتیوب در ایران نگاه ها به IGTV بسیار بیشتر است. پست های IGTV همانند سایر پست های نستاگرام قابل لایک کردن و کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری و به دلیل ویدیو بودن فیلد بازدید (ویو) را نیز دارد ، بنابراین می توانید برایش لایک بخرید ، مانند خرید لایک اینستاگرام ، و بالا بودن لایک پست IGTV مزایایی به همراه دارد که در این مقاله با هم بررسی می کنیم :

  • افزایش اعتبار و ارزش پست شما ؛

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی گزینشی و مقایسه‌ای است، داشتن تعداد بالای  لایک، می‌تواند اعتبار پست IGTV شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده‌اند. تعداد لایک های بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد. و از آنجایی که کسب لایک بالا به روش ارگانیک به لحاظ صرف زمان بهینه نیست خرید لایک IGTV بسیار به صرفه تر و راحت تر است.

  • افزایش لایک ارگانیک؛

بالا بودن لایک IGTV دیگران را ترغیب به دیدن آن پست می کند و می خواهند بدانند چه مطلب مهمی در این ویدیو به نمایش گذاشته شده که اینقدر لایک خورده است و افزایش بازدید ، افزایش لایک بیشتر و بیشتر کاربران را به همراه دارد. و همین امر پیشروی شما نسبت به رقبا را در پیش دارد  و این برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت.از دیگر راه های ترغیب دیگران به دیدن پست IGTV ، گذاشتن آن در استوری است و با گفتن ادامه پست در IGTV کاربران خود را به دیدن فیلم دعوت کنید.

  •  پست شما وارد اکسپلور میشود ؛

یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌های اینستاگرام این است که اگر پستی که منتشر بشود در ساعات اولیه بتواند توسط مخاطبین زیادی لایک شود می‌تواند به ‌راحتی وارد صفحه اکسپلورر شود. با افزایش بازدید ، پست شما وارد اکسپلور میشود لذا بازدید و لایک پست شما بسیار زیادتر می شود. به هنگام باز کردن یک پست IGTV سایر پست های IGTV یکی پس از دیگری به نمایش گذاشته می شوند و با بالا بودن لایک و بازدید پست IGTV ، ویدیو شما نیزبه همین روال برای کاربران به نمایش گذاشته می شود.

  • افزایش فالوور؛ رونق کسب و کار؛

همانطور که میدانید اینستاگرامبستر مناسبی برای کسب و کار و ارتباط با کاربران و مشتریان است ، لذا برای داشتن ارتباط بهتر و نزدیک تر با مشتریان لازم است از محل کار یا شیوه انجام کار ویدیو تهیه شود تا مشتریان احساس بهتر و قابل هضم تری از تجارتتان داشته باشند و با آپلود IGTV و خرید لایک و به دنبال آن  افزایش بازدید باعث ورود کاربران به پیج شما شده و همین امر امکان افزایش فالوور پیجتان را برای شما به همراه دارد. یعنی شما با ایجاد پست IGTV و خرید لایک IGTV می توانید افزایش فالوور را نیز مشاهده کنید. به طبع در بیوی اینستاگرام خود وبسایت یا فعالیت تجاریتان به نمایش گذاشته شده است که همین امر باعث دیده شدن تجارت و رونق  کسب و کارتان می شود.

افزایش لایک به منزله محبوبیت یک پست می باشد با مشاهده بازدید ویدیوتان ، می توانید بازخورد خرید لایک را بسنجید ، در گزارشات IGTV طلاعات کاملی در اختیار شما قرار نمی دهد. نمی توان متوجه شد که دقیقا چند نفر از هشتگ ، پست را بازدید کرده اند ، چندبار پست در اکسپلورر قرار گرفته و یا از صفحه اصلی چقدر بازدید داشته است. اما می توان بازدید نهایی را چک کرد که بیشتر برای ما اهمیت دارد.اما این نکته را در نظر داشته باشید که لایک بیش از حد بالا که همخوانی با تعداد فالوور ها و کامنت ها نداشته باشد نیز برای شما دردسر ساز و کمی غیر قابل قبول است ، بنابراین در هنگام خرید لایک IGTV بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد لایک  در حالی که تعداد فالوورها  و کامنت‌های مطالب پایین هستند، می‌تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌های صفحه خود توجه داشته باشید.

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می‌توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و با انتشار IGTV و بالا بردن لایک آن  بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک اینستاگرام  می‌تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک‌ها نیز توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می‌تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات سایت  خرید ویو  می‌توانید از کیفیت بالای لایک‌ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.