معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین

در این بخش سایت تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین به عنوان بهترین و یا یکی از بهترین سایت های انتخاب استاد و معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس معرفی می گردد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com معلم خصوصی آنلاین و حضوری برای هر درس و رشته ای را در کل ایران و شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، یزد، اهواز، قزوین، ارومیه و معرفی نموده است. در واقع ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و به مراجعه به این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com واسطه ای در کار نیست و شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، آیلتس، تافل، ادبیات و … را می توانید مشاهده نمائید. نکته دیگری که وجود دارد این است که در وب سایت مذکور می توانید رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید را ببینید. اساتیدی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. در ضمن، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم برای بسیاری از اساتید ارائه شده است. با در دست داشتن این اطلاعات کامل و سوابق تدریس مدرسین می توانید با آگاهی کامل استاد و معلم مورد نظر خودتان را از ایران مدرس انتخاب کنید و به صورت حضوری یا آنلاین کلاس برگزار نمائید.

امکانات آموزشی ارائه شده در ایران مدرس

در سایت ایران مدرس هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند. علاوه بر آن در بخش دانلود جزوه های آموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، جزوه های کنکوری، جزوات آموزش زبان و … می توانید دانلود نمائید. در بخش مقالات هم مقالات مختلفی در زمینه موفقیت در تحصیل، معرفی رشته های دانشگاهی و رشته های تحصیلی و …. ارائه شده است. اساتید خوب تدریس خصوصی در ایران مدرس برای آموزش دروس مختلف فیلم های نمونه تدریس هم قرار داده اند و در بخش https://teaching.iranmodares.com/video-audio.php  می توانید این فیلم ها را ببینید و برخی از مباحث مهم دروس مختلف را یاد بگیرید. در بخش کنکور ایران مدرس هم می توانید تست های کنکور سال های قبل، مطالب مفید در زمینه موفق شدن در کنکور، توصیه هایی برای کسب درصد بالا در کنکور و … را مطالعه نمائید.

نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی از ایران مدرس

به منظور انتخاب معلم و مدرس خصوصی در وب سایت ایران مدرس ابتدا در صفحه اصلی وب سایت روی مقطع مورد نظر کلیک نموده و رشته تحصیلی خود را انتخاب نمائید. با انتخاب رشته تحصیلی درس های رشته مزبور نشان داده می شوند. در ادامه با کلیک روی درسی که قصد دارید خدمات تدریس خصوصی را برای آن دریافت نمایید، فهرست مدرسین همراه با خلاصه جزوات و فیلم نمونه تدریس آنها نشان داده خواهند شد. می توانید از بخش جستجوی بالای صفحه اصلی این سایت هم استفاده کنید. اسم درس مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد کنید تا لیست مدرسین آن درس، قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم اساتید را ببینید. برای اینکه یک معلم خصوصی خوب داشته باشید به رزومه کاری اساتید و سوابق تدریس مدرسین توجه کنید.

نحوه فعالیت در ایران مدرس به عنوان معلم خصوصی

1-  بر روی فرم عضویت در سایت در گوشه سمت راست و بالای صفحه اصلی سایت کلیک کنید.

2- فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و وارد کنترل پنل شوید.

3- در کنترل پنل، مشخصات تدریسی خود را تکمیل نموده و درسهایی را که می توانید تدریس نمائید را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید. تمامی دروسی که می توانید ذکر کنید را با جزئیات کامل بنویسید

4-  منتظر تایید مدیریت سایت باشید. پس از تایید، مشخصات شما در وب سایت نمایش داده خواهد شد.

در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، دروس کنکوری و دانشگاهی، لینوکس، مقاومت مصالح، هندسه، هندسه تحلیلی، جبر و احتمال، ریاضیات گسسته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، مدارهای الکتریکی، مکانیک سیالات، الکترونیک، تحقیق در عملیات یا هر درس دیگری که فعالیت دارید، با عضویت در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس به عنوان معلم خصوصی آنلاین یا حضوری می توانید به صورت مستقیم با دانشجویان و دانش آموزان در ارتباط باشید و شاگرد جذب نمائید.

مقایسه قیمت و کیفیت معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل

همانطور که گفته شد، در سایت ایران مدرس می توانید یک استاد خوب را انتخاب کنید و کلاس خصوصی را به صورت حضوری و یا آنلاین با ایشان داشته باشید. در شرایط کرونایی موجود کلاس های آنلاین ضریب امنیت بالاتری دارد. اما در هر صورت، بعد از تمام شدن این شرایط واضح است که استفاده از کلاس های حضوری در منزل بیشتر توصیه می گردد. تدریس خصوصی در منزل به صورت کلی بازدهی بیشتری دارد چرا که مدرس حرکات و عکس العمل شاگرد خودش را به صورت کامل زیر نظر دارد و کنترل بیشتری هم بر روی کلاس خواهد داشت. در کلاس های حضوری معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری بهتر می تواند با شاگرد خودش ارتباط برقرار کرده و متوجه شود که آیا کلاس برای ایشان مفید است یا نه. اما در هر صورت، تدریس خصوصی به صورت آنلاین هم مزایای خودش را دارد که در بسیاری از زمان ها شاید ترجیح داده شود کلاس به صورت مجازی برگزار گردد. اساتید خصوصی ایران مدرس هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند. در مواردی مثل شرایط حاضر که کرونا شایع شده است کلاس آنلاین ترجیح داده می شود. در ضمن، چون وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود، بسیاری از مدرسین ترجیح می دهند کلاس مجازی داشته باشند. کلاس های خصوصی اینترنتی به نسبت تدریس خصوصی در منزل تا 50 درصد می تواند ارزان تر باشد.

نحوه استفاده بهینه از کلاس خصوصی آنلاین و حضوری

اگر می خواهید با انتخاب معلم خصوصی آنلاین از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com  در درس و تحصیل پیشرفت کنید و نمره خوبی بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

–  کلاس های خصوصی را هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک بسیار خوب است که این کلاس ها را از اوایل ترم شروع نمائید. شما فقط با شرکت کردن در کلاس تقویتی و خصوصی درس را یاد نمی گیرید بلکه باید خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. اگر کلاس ها را زودتر شروع کنید زمان بیشتری برای مرور درس و حل تمرین و مسئله در اختیار خواهید داشت.

–  سعی کنید با یک معلم خصوصی عالی کلاس را هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد. در ایران مدرس اساتید بسیار مجرب و خوبی حضور دارند. برای انتخاب استاد فقط ارزان بودن کلاس ها را مد نظر قرار ندهید. سابقه کاری بالا، فارغ التحصیل شدن از دانشگاه خوب، نظرات مثبت شاگردهای قبلی و … را در نظر بگیرید و یک معلم خصوصی فوق العاده را انتخاب کنید تا نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

–  در کنار شرکت در کلاس ها خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. به هر میزان بیشتر تلاش کنید و خوب درس را مرور نمائید در نهایت خود کلاس ها هم برای شما مفیدتر خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.