چطور از رشته کراتینه مو به درآمد فوق العاده برسیم؟

 آموزش کراتینه مو یکی از رشته های تخصصی و البته پرطرفدار در حرفه آرایشگری است. امروزه افراد تمایل بیشتری برای رسیدگی به موها، تقویت و آراستن آن از خود نشان می دهند. به همین دلیل دوره های آموزشی مربوط به خدمات مو مانند آموزش بافت مو، آموزش رنگ مو، آموزش شینیون عروس، کراتینه مو و … جزو لاین های بسیار شلوغ در آموزشگاه های آرایشگری محسوب می شوند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد به دلیل درآمد خوب این رشته در کلاس های آموزشی آن شرکت می نمایند تا بتوانند به سرمایه بالایی دست پیدا کنند. اما سوال اصلی اینجا است که چگونه می توان از رشته کراتینه مو به درآمد بالا دست یافت ؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات مهم برای کسب درآمد بالا از طریق شرکت در دوره های آموزش کراتینه مو:

با توجه به اینکه در حال حاضر اغلب بانوان ترجیح می دهند موهای خود را رنگ کنند و به همین منظور از مواد شیمیایی بسیاری نیز استفاده می کنند، موهای آن ها پس از مدتی دچار آسیب دیدگی می شود. برای درمان و برطرف کردن این مشکل، عموما توصیه می شود که از طریق کراتینه کردن موها، آن‌ها را ویتامینه کنید و شادابی و سلامتی را به آن ها بازگردانید. به همین دلیل رشته کراتینه جز رشته های پولساز حوزه آرایشگری محسوب می شود. اما برای اینکه بتوانید از این رشته به درآمد بالا برسید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱-  انتخاب آموزشگاه مناسب:

نقش آموزشگاه در حرفه ای شدن شما و تسلط بر تمام اصول مربوطه بسیار مهم است. یک آموزشگاه خوب می تواند انواع موها، ویژگی های هر کدام، مواد مخصوص به کراتینه و تکنیک های روز دنیا را به شما آموزش دهد تا در حین کار دچار چالش نشوید.

۲-  کسب مدارک معتبر

مشتریان شما بر اساس سابقه و مهارت شما حاضر هستند موهای خود را به شما بسپارند. اما آنچه که باعث جلب اعتماد آنها می شود، مشاهده مدارک و افتخارات شما است. از همین رو توصیه می شود که پس از شرکت در دوره های آموزش کراتینه مو حتما مدارک معتبر آن را نیز دریافت نمایید.

۳-  به‌روز بودن و آشنایی با تکنیک های روز دنیا

امروزه با گسترش دنیای مجازی، در کمتر از چند دقیقه اخبار در سطح جهان پخش می شود. این مورد در حوزه ارایشگری نیز صدق می کند. مشتریان شما به راحتی می توانند تکنیک های مختلف را مشاهده کنند و از شما درخواست کنند تا از آن تکنیک ها بر روی موهایشان استفاده کنید. بنابراین اگر آرایشگر به این موارد آگاه باشد، راحت تر می‌تواند نظر مثبت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

۴-  استفاده از تجهیزات با کیفیت و جدید

تجهیزات از یک سو باعث راحتی کار شما می‌شوند و از سوی دیگر می توانند نظر مشتریان شما را جلب کنند. از همین رو آنها به شما اعتماد کرده و حاضر خواهند شد در ازای خدمات باکیفیتی که به آن ها ارائه می دهید، هزینه بالایی را نیز پرداخت کنند.

۵– تمرین زیاد

 تمرین و پشتکار بالا باعث می‌شود بتوانید به اصول کار و ریزه کاری های آن مسلط شوید و اشتباهات شما در کار کمتر و کمتر شود. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را برای تمرین خود فراهم کنید، ثبت نام در یک آموزشگاه خوب و معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. یک آموزشگاه حرفه ای دوره های آموزشی خود را بر اساس آموزش های عملی و تمرین و تکرار تنظیم می کند. بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت تا زیر نظر مربی تمرین کنید و اشکالات خود را برطرف کنید.

۶-  شرکت در یک دوره کارآموزی

 شرکت در یک دوره کارآموزی تحت نظر یک متخصص باتجربه فرصت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با چالش های واقعی کار آشنا شوید. همچنین، می توانید از کسی که تحت نظر او کار می کنید کمک بگیرید و اشکالات خود را برطرف کنید.

۷- همکاری با سالن های زیبایی معتبر

 اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و به دنبال جذب مشتری هستید، یکی از راه های خوب و موثر برای این کار همکاری با سالن های زیبایی معتبر است. این سالن ها مشتری های خود را دارند و شما می توانید از این شرایط به نفع خود و برای تبلیغ کار خود استفاده کنید.

۸-  توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری

برای موفق شدن در رشته کراتینه مو و کسب درآمدهای بالا، باید بتوانید مشتری های زیادی را جذب کنید. یکی از روش های جذب مشتری و جلب اعتماد آن‌ها، داشتن توانایی برقراری ارتباط موثر و رفتار خوب و مناسب است. شما باید بتوانید با هر فردی و با هر ویژگی اخلاقی به خوبی ارتباط برقرار کنید و با رفتار خوب خود خاطره خوشی را از خود در ذهن او به جای بگذارید.

  معرفی آموزشگاه دترلند

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، ارائه خدمات مو در رشته آرایشگری می تواند بسیار پولساز باشد. اما گام اول و بسیار مهم برای موفق شدن در این رشته و کسب درآمدهای بالا،‌ شرکت در دوره آموزشی در یک آموزشگاه معتبر و با سابقه است. آموزشگاه دترلند یکی از این آموزشگاه هاست که به شما کمک می کند بتوانید به خوبی اصول کار را بیاموزید و به تمام ریزه کاری های آن مسلط شوید. آموزشگاه دترلند با کمک اساتید مجرب تلاش می کند انواع تکنیک های روز دنیا را به شما آموزش دهد تا با آمادگی کامل وارد بازار کار بشوید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ارائه آموزش های کاملا عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • ارائه تمام متدها و تکنیک های روز
  •  استفاده از ابزار با کیفیت و به روز
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • امکان برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  •  امکان برقراری ارتباط بااساتید و رفع اشکال، حتی پس از پایان دوره آموزشی

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس  Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.