14 نکته طراحی بیلبورد: از عکاسی برای بیلبورد تا …

امروزه بیلبورد یا آگهی‌نما یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین شیوه‌های تبلیغات به شمار می‌آید و در واقع محلی برای نصب آگهی و درج اعلانات است و در زمینه تبلیغات فضای مناسبی را برای درج آگهی بر روی بیلبورد در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه‌کنندگان محصولات مختلف قرار می‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اغلب کسب‌وکارها برای اینکه نام خود را در ضمیر ناخودآگاه مردم به ثبت برسانند و به معروف شدنشان کمک نمایند از بیلبوردها به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بر روی افکار مردم استفاده می‌کنند.

ارائه نمودن روش‌های به‌روز و نوین در زمینه طراحی بیلبورد باعث شد تا تبلیغات امروزی بالاتر و مطلوب‌تر نسبت به تبلیغات محیطی قدیمی باشند.

لذا برای اینکه این طراحی بتواند در برندسازی و تجاری نمودن نام یک شرکت یا سازمان مؤثر و مفید باشد لازم است تا نکاتی مهم و ضروری پیرامون طراحی خلاقانه بیلبورد رعایت شود تا به ایده‌پردازی بی‌سابقه و جدید شرکت‌ها کمک شایانی نماید.

14 نکته کلیدی در زمینه طراحی خلاقانه بیلبورد

برای داشتن یک طراحی مؤثر و مفید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • سعی کنید هدف خود را از تبلیغات و درج آگهی بر روی بیلبورد مشخص کنید اینکه قرار است چه چیزی را در معرض دید مردم قرار دهید: معرفی برند یا نشان دادن محصولات و کالا .
  • محل قرارگیری بیلبورد تبلیغاتی خود را مشخص کنید؛ اگر قرار است نام برند خود را به مردم معرفی کنید بهتر است محل نصب بیلبورد تبلیغاتی شما در بزرگراه و اتوبان باشد.
  • برای شناسایی برند شرکت خود حتماً سعی کنید از شیوه‌ها و روش‌های خلاقانه و هدفمند استفاده نمایید.
  • به سراغ طرح‌های جدید و به‌روز در روش تبلیغاتی خود بروید و از آنها بهره بگیرید.
  • از تجربه رقبای خود در زمینه ایده‌پردازی طرح‌های نوآور به‌منظور انجام تبلیغات بر روی بیلبورد استفاده نموده و از این ایده‌ها کمک بگیرید.
  • در نظر داشته باشید که نیمی از موفقیت شما در نشان‌دادن برند یا معرفی کالای خود به مشتریان بستگی به ایده‌پردازی قدرتمند در عرصه تبلیغات بر روی بیلبورد دارد.
  • توجه به زمان طلایی برای تثبیت نام برند در ذهن مردم یا معرفی محصول خود از دیگر نکات مهم و ضروری است. در نظر داشته باشید که این زمان 7 تا 10 ثانیه خواهد بود و شما باید سعی کنید به بهترین شکل ممکن تبلیغات خود را انجام دهید.

آیا می‌خواهید برای تبلیغ برند یا محصول شرکت خود یک طراحی بیلبورد متفاوت داشته باشید؟

پس برای داشتن یک طراحی خلاقانه بیلبورد تبلیغاتی از برند یا محصول شرکت خود به صورت حرفه‌ای، حتماً به مجموعه استدیو خانه عکس و طراح  سری بزنید شاید شما هم یکی از مشتریان دائمی این مجموعه شدید چراکه حرفه‌ای‌های طراحی و عکاسی منتظر سفارش شما هستند.

  • بهترین راه‌حل پیشنهادی برای طراحی خلاقانه بیلبورد می‌تواند استفاده از جلوه‌های بصری در کنار کلمات ساده و خوانا باشد.
  • در صورت استفاده از محتوای متنی در تبلیغات بهتر است نوشته موردنظر شما در 8 تا 10 کلمه خلاصه شود و تنها شامل نام برند، شماره‌های تلفن و دیگر راه‌های ارتباطی باشد.
  • هنگام استفاده از کلمات و جملات در بیلبورد تبلیغاتی در نظر داشته باشید که فونت‌های پیچیده و ناخوانا اصلاً مناسب نیستند و بهتر است از فونت‌هایی استفاده شود که ساده، خوانا و Bold باشد.
  • توجه به اندازه و سایز کلمات و جملات موردنظر شما برای درج آگهی بر روی بیلبورد نیز از نکات مهم محسوب می‌شود چراکه این کلمات و جملات باید به‌گونه‌ای باشند که بتوان به‌راحتی از فاصله دور آنها را مشاهده نمود.
  • سعی کنید حتماً نام برند را در اندازه بزرگ‌تری نسبت به دیگر المان‌های بیلبورد تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.
  • توجه به انتخاب رنگ در بیلبورد تبلیغاتی نیز از دیگر نکات مهمی است که می‌تواند نتایج فوق‌العاده را برای شما به همراه داشته باشد. حتماً رنگی را انتخاب کنید که عموم مردم را به تماشای بیلبورد شما جذب نماید لذا استفاده از رنگ‌های متضاد و روشن می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب رنگ باشد.
  • از دیگر نکات مهم که می‌تواند در ذهن مخاطب تأثیر به سزایی داشته باشد عکاس‌های تبلیغاتی است که برای خلق آنها باید به سراغ عکاسی تبلیغاتی بروید و این هنر همان عکس گرفتن از محصولات یا خدمات یک مجموعه است.

اگر می‌خواهید با تأثیر هنر عکاسی تبلیغاتی بر روی معرفی برند و محصول شرکت خود بیشتر آشنا شوید و متفاوت‌تر از همیشه مشتریان را به سمت خود جلب کنید استودیو عکاسی تبلیغاتی خانه عکس و طرح می‌تواند شما را به این هدف برساند پس فرصت را از دست ندهید و همین الان برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه اقدام نمایید.

هزینه عکاسی تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت و هزینه عکاسی تبلیغاتی بر اساس عواملی مختلفی مانند مهارت عکاس، مدت زمان انجام پروژه عکاسی، تعداد شات‌های ثبت شده و تجهیزات عکاسی محاسبه و تعیین می‌شود.

چنانچه تمایل دارید درباره هزینه و قیمت عکاسی تبلیغاتی مجموعه استدیو خانه عکس و طرح اطلاعات بیشتری کسب نمایید می‌توانید از سایت این مجموعه دیدن نمایید.

آیا به دنبال سفارش آنلاین طراحی بیلبورد تبلیغاتی برای معرفی برند شرکت و سازمان یا تبلیغ خدمات و محصولات خود به مشتریان و عموم مردم هستید؟

ما به شما بهترین‌ها را پیشنهاد می‌کنیم که همانا استدیو خانه عکس و طرح (PHOTO & DESIGN STDUIO) یکی از آنهاست که توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد و آن هم به دلیل دارا بدون تیمی مجرب و ماهر در زمینه طراحی و عکاسی است.

پس حتماً به شما توصیه می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی استدیو خانه عکس و طرح (PHOTO & DESIGN STDUIO) سری بزنید و با نمونه کارهای منحصر به فرد این استودیو عکاسی تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.