کنفرانس جدید در مورد خودرو برقی Polar Fox Alpha S هواوی

Huawei در تاریخ 20 آوریل یک کنفرانس مطبوعاتی در فروشگاه Huawei در شانگهای چین برگزار خواهد کرد. یو چنگدونگ مدیر امور مشتریان هواوی در این کنفرانس مطبوعاتی حضور خواهد داشت. با توجه به گزارش های رسید این کنفرانس ممکن است یکی از کنفرانس های بزرگ مطبوعاتی در تاریخ هواوی باشد. علاوه بر این، گزارشاتی مبنی بر عرضه یک خودروی جدید توسط این شرکت وجود دارد. همراه چیکاو باشید.

یک افشاگران معروف شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده که این کنفرانس یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد خودروهای هواوی (Polar Fox Alpha S) است. در این گزارش همچنین ادعا شده است که Huawei این محصول را با همکاری یک شرکت نوپا وارد بازار خواهد کرد. قرار است این کنفرانس بصورت آنلاین پخش شود.

البته هواوی از خودروی Polar Fox Alpha S در روز گذشته رونمایی کرد. نسخه Huawei HI این خودرو به پلتفرم خودوری هوشمند هواوی مجهز شده است. این نسخه قدرت محاسباتی 400 TOP را در اختیار کاربر قرار می دهد. در واقع این خودرو می تواند یک نسخه بالاتر خودروی خودران باشد.

جزئیات خودروی POLAR FOX ALPHA S

Polar Fox Alpha S دارای چراغ های عقب یکپارچه است که با خطوط جلوی خودرو هماهنگ است. بدنه Polar Fox Alpha S دارای خطوط صاف است و در طراحی آن دستگیره درب ها پنهان است. این خودرو دارای مجموعه باتری با ولتاژ 800 ولت است که برد این خودرو را به 525 کیلومتر و حداکثر 708 کیلومتر می رساند. فناوری شارژ فلاش 2.2C می تواند طی 10 دقیقه باتری را برای طی مسیر 196 کیلومتر شارژ کند.

باتری این خودرو از نوع لیتیومی سه گانه است. همچنین فاصله بین دو محور برابر 2915 میلی متر است. نسخه معمولی این خودرو دو چرخ متحرک است. نسخه استاندارد Polar Fox Alpha S به حداکثر قدرت 160 کیلووات می رسد و طی 7.7 ثانیه از سرعت صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می رسد. نسخه Huawei HI 320 کیلووات قدرت دارد، چهار چرخ متحرک است و طی 4.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

Polar Fox Alpha S توسط سیستم عامل هارمونیوس ارتباط هوشمندانه ای با کابین خودرو دارد. یک صفحه نمایش بزرگ 21.69 اینچی با وضوح 720 در3840 پیکسل و تراکم پیکسلی 180PPI بر روی داشبورد خودرو نصب است. سیستم پردازشی خودرو از تراشه Kirin 990A استفاده می کند و دارای قدرت محاسبه 3.5 TOPs است و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند.

بدنه این خودرو دارای رادار با طول موج 6 میلی متر و 12 رادار اولتراسونیک است. همچنین دارای 9 دوربین ADS و 4 دوربین در اطراف خودرو است. علاوه بر این، نسخه استاندارد Polar Fox Alpha S  به قابلیت رانندگی خودکار در جاده مجهز است و نسخه Huawei HI می تواند رانندگی خودکار و پارک خودکار را در مناطق شهری انجام دهد. البته قیمت این خودرو از 39000 دلار شروع می شود.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.