لیست بهترین دوربین لامپی در بازار

دوربین های لامپی یکی از به صرفه ترین و پر امکانات ترین نوع دوربین های بیسیم و مموری خور است . دوربین لامپی را به آسانی می توانید در هر جایی نصب کنید . نیاز به کابل کشی ندارد و بدون حضور نصاب مانند لامپ می توانید آنرا نصب کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از مزیت های دوربین لامپی امکان دیدن تصویر این دوربین مدار بسته روی موبایل است . تصاویر دوربین لامپی را به همراه صدا و تنظیمات به راحتی در هر لحظه ای روی گوشی خود می توانید داشته باشید . دوربین لامپی دارای میکروفن و اسپیکر است . یعنی از راه دور می توانید تصاویر دوربین را با صدا ببینید و حتی با فشردن دکمه پخش صدا بر روی موبایل صحبت کنید و صدا از دوربین پخش می شود .

دوربین های لامپی همگی می توانند تصاویر را روی مموری کارت ذخیره کنند . برای ضبط تصاویر باید بر روی دوربین مموری نصب کنید . دوربین لامپی می تواند بصورت ضبط 24 ساعته Manual Record یا ضبط در صورت وجود حرکت Motion Detection تصاویر را ضبط کند .

زاویه دید دوربین های لامپی 360 درجه است و با قرار دادن دوربین در ارتفاع مناسب می توانید کل محیط را در تصویر زیر نظر داشته باشید . برخی از دوربین های لامپی می توانند کم شدن نور را تشخیص دهند ( دارای فتوسل ) و روشنایی دوربین را برقرار کنند تا در تاریکی دوربین تصاویر بهتری داشته باشد .

برای مقایسه بهتر محصولات و انواع دوربین مدار بسته لامپی در زیر آنها را با هم مقایسه کرده ایم.

دوربین لامپی وی 380

لیست بهترین دوربین لامپی در بازار - چیکاو

دوربین لامپی v380 یکی از انواع دوربین های بیسیم است. این دوربین مداربسته لامپی یک دستگاه نظارت تصویری کامل با امکانات فوق العاده, دید 360 درجه , اتصال بیسیم ؛ درگاه حافظه خارجی , انتقال تصویر زنده و ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند (اندروید و iOS )  , صدای دو طرفه و قابلیت P2P است.

دوربین لامپی V380 و دوربین های لامپی معمولی ضمن این که از خصوصیات یک دوربین مداربسته حرفه ای  رم خور و وای فای دار بودن برخوردار می باشد. این دوربین لامپی قابلیت اتصال مستقیم با گوشی از طریق وای فای داخلی را دارد و همچنین تحت شبکه اینترنت P2P می باشد. توسط دوربین لامپی می توانید تصاویر را بصورت ۳۶۰ درجه مشاهده نمایید.

دوربین لامپی کوپر

دوربین لامپی کوپر COOPER یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم است که اصطلاحات به این نوع از دوربین های مداربسته , دوربین لامپی گفته می شود. دوربین لامپی COOPER یک سیستم نظارت تصویری است که با امکانات یک سیستم دوربین مداربسته , دید 360 درجه , اتصال وایرلس ؛ درگاه حافظه خارجی , اپلیکیشن گوشی های هوشمند (اندروید و iOS )  , صدای دو طرفه و قابلیت P2P , قیمت بسیار مناسب و نصب آسان و سریع یکی از پرطرفدارترین دوربین های مداربسته وایرلس می باشد.

دوربین لامپی هیترون

نخستین نسل دوربین های لامپی فقط قابلیت ضبط تصاویر را هنگام تشخیص حرکت به صورت عکس بر روی مموری کارت را داشت. به مرور زمان دوربین لامپی بروز شد و امکانات متعددی مانند قابلیت نور دهی مانند لامپ , قابلیت اتصال بیسیم WiFi و بلوتوث و قابلیت انتقال تصویر بر روی اپلیکیشن تلفن همراه ( اندروید و ios ) برای آن ایجاد شد.یکی از مزیت های بزرگ دوربین های لامپی هزینه تمام شده پایی در مقایسه با قیمت دوربین مدار بسته است.دوربین لامپی هیترون Hitron یکی از بروزترین و جدیدترین مدل های دوربین مداربسته لامپی است که از سال 2015 تولید آن آغاز شد و هم اکنون ادامه دارد.

دوربین لامپی ویسونیک

دوربین لامپی VISONIC KX-01 یکی از انواع دوربین های بیسیم است. این دوربین مداربسته لامپی یک دستگاه نظارت تصویری کامل با امکانات فوق العاده, دید 360 درجه , اتصال بیسیم ؛ درگاه حافظه خارجی , انتقال تصویر زنده و ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند (اندروید و iOS )  , صدای دو طرفه و قابلیت P2P است.

دوربین لامپی ویسونیک و دوربین های لامپی معمولی ضمن این که از خصوصیات یک دوربین مداربسته حرفه ای  رم خور و وای فای دار بودن برخوردار می باشند، بلکه امکانات بیشتری هم دارند. این دوربین لامپی قابلیت اتصال مستقیم با گوشی از طریق وای فای داخلی را دارد و همچنین تحت شبکه اینترنت P2P می باشد. توسط دوربین لامپی می توانید تصاویر را بصورت ۳۶۰ درجه مشاهده نمایید.

برای خرید انواع دوربین مدار بسته و انواع دوربین لامپی می توانید با شماره 46083954 تماس گرفته یا با واتساپ 09900887188 در ارتباط بوده و یا به وبسایت www.DIYAKALA.com مراجعه کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.