تفاوت تاچ و ال سی دی موبایل

تاچ­ ال­ سی ­دی آیفون از قطعات بسیار حساس و آسیب­ پذیر می­‌باشد که باید از آن مراقبت نمود. اما گاهی با وجود مراقبت ممکن است که بنا به دلایلی ال­ سی ­دی گوشی موبایل دچار آسیب شود و مجبور به تعویض آن شوید و از آنجایی که محصولات اپل بسیار حساس هستند باید از ال­ سی­ دی اورجینال استفاده کنید تا عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین تعویض تاچ ال­ سی­ دی آیفون را به دست متخصصین بسپارید تا به نتیجه دلخواه برسید. در ضمن تاچ ال­ سی ­دی گوشی موبایل در صورت شکستگی یا هر نوع آسیب جدی دیگری قابل تعمیر نبوده و باید حتماً تعویض شود. توجه نمایید که برای تعویض آن باید مهارت لازم و ابزار تعمیر خاص و مناسب را داشت.  تاچ ال­ سی ­دی آیفون دارای مدل‌های مختلفی می­‌باشند که هر یک جزء بهترین صفحه نمایش­‌های گوشی­‌های موبایل موجود در بازار می‌­باشد. در اینجا باید گفت که هزینه تعمیر ال سی­ دی آیفون با در نظر گرفتن مدل گوشی آیفون تعیین می‌­گردد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تقاضای بالا برای تعویض تاچ ال ­سی ­دی آیفون

تاچ ال سی­ دی شامل چند قطعه می ­باشد. از جمله گلس روی ال­ سی ­دی، تاچ، ال­ سی­ دی، لایه نور پس­ زمینه و فریم ال ­سی­ دی. اگر تاچ ال­ سی­ دی آیفون دچار شکستگی شود باید تمامی این قطعات تعویض گردد. در واقع آسیب‌­دیدگی و شکستگی تاچ ال ­سی ­دی آیفون از رایج ­ترین اتفاقاتی است که برای کاربران اتفاق می­‌افتد که اغلب بدلیل سهل ­انگاری افراد است. ال­ سی­ دی در زیر تاچ قرار دارد که وظیفه نمایش دادن محتوا را بر عهده داشته و تاچ در زیر گلس قرار گرفته که وظیفه دریافت سیگنال‌­های لمس و ارسال آن به واحد پردازنده را دارد. تمامی این قطعات بصورت یکپارچه بر روی هم پرس شده و در صورتی که تاچ ال­ سی­ دی آیفون دچار آسیب جدی شود نمی­‌توان بطور جداگانه آن را تعویض نمود. قطعات گوشی اپل دارای قیمت بالایی در مقایسه با سایر برندها دارند و تاچ ال­ سی ­دی آیفون نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین بهتر است از محافظ صفحه و کاور گوشی برای جلوگیری از آسیب‌­دیدگی ال­ سی ­دی گوشی استفاده کنید.

چه زمانی باید تاچ ال­ سی­ دی هواوی را تعویض کنیم؟

شکستن ال­ سی ­دی، تار شدن صفحه نمایش، نمایش خط‌­های رنگی در ال ­سی ­دی، سوختن یا ترک برداشتن تاچ ال سی ­دی هواوی از جمله دلایلی است که کاربران گوشی موبایل را وادار به تعویض یا تعمیر تاچ ال­ سی ­دی هواوی می­‌کند. هواوی از جمله برندهای معروف و پرطرفدار در ایران می‌­باشد که در دست کاربران بسیاری قابل مشاهده است. بنابراین افراد بسیاری ممکن است در صورت خرابی تاچ ­ال­ سی­ دی اقدام به تعویض یا تعمیر آن نمایند. قیمت این قطعه با توجه به نوع مدل با یکدیگر متفاوت هستند. اما چگونه باید تشخیص دهیم که تاچ ال­ سی­ دی نیاز به تعویض دارد؟ باید بدانید اگر تنها گلس گوشی دچار آسیب شود روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش اثری نمی­‌گذارد. اما چنانچه تاچ گوشی دچار شکستگی یا آسیب شدید شده باشد دیگر سیگنال­‌های لمس به واحد پردازنده ارسال نمی‌­شود و عملاً گوشی کارکرد خود را از دست می‌­دهد. همچنین اگر ال­ سی­ دی بشکند داخل صفحه نمایش لکه­‌های تیره یا لکه­‌هایی شبیه به ریختن جوهر و ترک­‌های تارعنکبوتی را مشاهده می­‌کنید و بعد از مدتی ممکن است دیگر نتوانید چیزی را در صفحه نمایش گوشی موبایل خود مشاهده کنید.

برای خرید یا تعویض تاچ ال­ سی­ دی گوشی موبایل خود به کجا مراجعه کنیم؟

امداد موبایل یکی از فروشگاه‌های معتبر و نام آشنا برای کاربران گوشی موبایل است که با سابقه درخشان خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می­‌شود فروش ابزار تعمیرات موبایل، قطعات و لوازم یدکی انواع گوشی و تبلت و تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت با قطعات اصلی و… می­‌باشد. در صورتی که یک کاربر معمولی محصولات اپل یا هر نوع برند دیگری می‌­باشید و با خرابی تاچ ال­ سی ­دی آیفون و هواوی و…مواجه شده‌اید امداد موبایل یکی از مراکزی می­‌باشد که با داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه تاچ ال­ سی­ دی گوشی موبایل شما را با قطعات اورجینال و با کیفیت تعمیر و تعویض می­‌نماید و چنانچه مشغول یادگیری تعمیرات موبایل و یا تعمیرکار تلفن همراه و تبلت می­‌باشید می‌­توانید لوازم و قطعات مورد نیاز خود را از این فروشگاه بصورت اینترنتی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز تخصصی امداد موبایل می‌­توانید به وبسایت https://emdadmobile.net مراجعه نمایید و در صورت نیاز می‌­توانید از خدمات مشاوره این مرکز بهره‌­مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.