سایت apiview وب سرویس ارز و سکه و دلار و بورس

در این مطلب سایت در رابطه با وب سرویس بورس، فرابورس، ارز و سکه و دلار و ارزدیجیتال معرفی خواهیم کرد api های مربوطه از سایت های مرجع انجام خواهد شد و می توانید استفاده کنید. با استفاده از این وب سرویس ها می توانید اطلاعات سرویس مدنظر مثل قیمت هارو در سایت و اپلیکیشن خود نمایش دهید. وب سرویس یکی از موارد مهمی است که می توانید برای سایت های مختلف استفاده کنید و به صورت آنی قیمت ها را نشان دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی سایت https://apiview.ir

سایت https://apiview.ir یکی از سایت های خدماتی است که می تواند وب سرویس های خود را انتخاب کنید و استفاده کنید ، وب سرویس ها اورجینال از سایت های مبدا ارسال می شود و مشکلی از نظر قطعی ندارد. و روی سرورهای قدرتمند قرار میگیرد برای همین می توانید به آن اعتماد کنید و استفاده نمایید.

وب سرویس بورس

با استفاده از وب سرویس بورس و فرابورس می توانید api تمام اطلاعات بورسی را داشته باشید و استفاده کنید قیمت ها به صورت آنی می باشد و استفاده خواهید کرد. شامل موارد زیر می باشد: کندل روزانه، تاریخچه قیمت، اطلاعات تمام نمادها، اطلاعات تکی نمادها، اندیکاتور، پیام های ناظر، سهام داران عمده هر سهم، تغییرات سهام داران عمده هر سهم، اطلاعات بازار بورس و فرابورس، آمار نماد و موارد کامل وب سرویس بورس در زیر ببینید:

وب سرویس ارزدیجیتال

وب سرویس ها می توانید تمام اطلاعات ارزهای مختلف دیجیتال را به صورت آنی دریافت کنید و بدون مشکل استفاده کنید وب سرویس ارز دیجیتال را می توانید در سایت و اپلیکیشن منتشر کنید و موارد مختلف را در سایت یا اپلیکیشن شما نشان میدهد.

با استفاده از سایت https://apiview.ir وب سرویس ارز دیجیتال تمام ارز ها را داشته باشید شامل قیمت دلار و قیمت اون ارز می باشد افزونه وردپرس هم دارد که می توانید در سایت های وردپرسی نمایش دهید و استفاده کنید.

جمع بندی

یکی از مواردی که می توانید استفاده کنید وب سرویس خودرو، وب سرویس ارز و سکه است با استفاده از آن می توانید قیمت و اطلاعات خودرو و ارز و سکه به دست بیاورید همچنین برای ارز دیجیتال و بورس و فرابورس هم مناسب استفاده است با خرید اشتراک می توانید به صورت ماهانه از وب سرویس ها استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.