افزایش میزان علاقه مردم در سال 99 به استفاده از حفاظ های امنیتی

آیا میدانید به علت مشکلات اقتصادی و بیشتر شدن خط فقر دزدی از خانه‌های ویلایی و حتی آپارتمانی نیز بیشتر شده است؟ اگر به دنبال حفاظت از اشیاء و دیگر لوازم قیمتی موجود در خانه خود هستید باید بدانید که با ساده‌ترین روش‌ها پیشگیری از یک سرقت حرفه‌ای را به دنبال خواهد داشت.
بنا به گزارش بخش بازرگانی کاوه کمپانی در سال 1399 افزایش درخواست 50 درصدی نسبت به سال قبل برای درب های آکاردئونی وجود داشته است

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

درب‌ آکاردونی که جنسی از آهن دارند و در مقابل ورود سارقین نیز دوام خوبی را از خود نشان داده‌اند. این درب‌ها بر روی در ورودی اصلی ویلا و یا آپارتمان نصب میشود و به دلیل داشتن مدل‌های مختلف در هر طرح و اندازه‌ای زیبایی خاصی را نیز به درب‌ خانه میبخشد.

این درب‌ها در نوع تاشو نیز وجود دارند که در آپارتمان‌های کوچک و کم جا به راحتی بسته و باز میشوند و با جمع کردن در یک طرف جای زیادی را اشکال نمیکند. پرچ‌های به کار رفته در این درها مخفی بوده همچنین قفل‌های توکاری که برای این درب‌ها تعبیه شده باعث شده امنیتشان چند برابر شود.

هدف اصلی از ساخت و طراحی محافظ آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا و حفظ امنیت می باشد. درب نرده آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

درب های آکاردئونی فلزی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند.

حتی می توان ریموت را روی این درب ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

حفاظ ضد سرقت درب آکاردئونی یکی از محبوب ترین حفاظ های درب و پنجره محسوب می شود زیرا علاوه بر قیمت مناسب نرده حفاظ های آکاردئونی،میتوان آن را آخرین سد ورودی برای فرد غیر مجازی که وارد ساختمان شده است، دانست.

بنابراین استفاده از آن امنیت منزل شما را تا حد بسیار بالایی تضمین میکند به شرطی که درب آکاردئونی که تهیه میکنید کاملا براساس استاندارد های روز امنیتی و با مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه 1 ساخته شده باشد.

ناگفته نماند که فقط درب‌های آکاردئونی افزایش فروش نداشته اند بلکه مردم استقبال بیشتری هم در این سال به حفاظ شاخ گوزنی  داشته اند.

حفاظ شاخ گوزنی که بر روی دیوارهای اطراف حیاط خانه و یا محیط‌‌های دیگری که نیاز به محافظت دارند نصب میشود تا از ورود سارقین جلوگیری کند. روی دیوار بهترین جایی است که بیگانه‌ای میتواند از طریق آنجا وارد محوطه شود.

حفاظ‌های شاخ گوزنی شبیه شاخ گوزن بوده و در هم تنیده‌ شده‌اند و با نوک‌های تیزی که در زوایای مختلف با ارتفاع بلندی دارد مانع از ورود بیگانه به محیط مد نظر است. این حفاظ‌ها به دلیل شکل زیبایی که دارد در مقابل رطوبت و شرایط آب و هوایی مقاوم است.
از جمله حفاظ هایی که در سال 99 فروش بیشتری داشته اند میتوان از

  • حفاظ شاخ گوزنی: همانند مدل شاخ گوزن ساخته و با میلگردهای برنده برای ایجاد ایمنی از ساختمان کاربرد دارد.
  • حفاظ بوته‌ای: مدل حفاظ بوته ای نیز همانند مدل قبل می‌باشد و برای محافظت از منازل مسکونی، مدارس، باغ و شرکت‌ها به صورت معمول استفاده می‌شود.
  • حفاظ نیزار: به شکل یک نیزار طراحی می‌شود که ضریب امنیت بالا، کیفیت و نوع طراحی جالب آن باعث فراهم شدن میزان زیاد رضایت خاطر مشتریان شده است. از این مدل نیز می‌توانید برای حفاظ پنجره نیز استفاده کنید.
  • حفاظ لاله‌ای: حفاظ لاله ای از مدل‌های جدید نرده دیوار می‌باشد که به شکل گل لاله است. این مدل حفاظ که در قسمت بالایی خود شاخه‌ها به صورت نامنظم تعبیه شده‌اند، باعث شده که امنیت لازمه را برای مکان مورد نظر فراهم نمایند.
  • حفاظ لیلیوم: حفاظ روی دیوار لیلیوم نیز به شکل گل لیلیوم طراحی شده که هر بوته این حفاظ دیوار تعداد قابل توجهی گل لیلیوم نما و در مقایسه با سایر حفاظ‌ها قیمت بالاتری داشته باشد.
  • حفاظ آبشاری: مدل حفاظ آبشاری به این صورت است که سرنیزه‌های تیز به صورت آبشار به سمت پایین خم شده‌اند که مانع از ورود افراد ناشناس به داخل مکان مورد نظر خواهند شد.

نام برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.