لوکس ترین هتل های ایرانی و خارجی در لحظه آخر

آنچه که در این مقاله می خوانید:

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اقامت همیشه بخش مهمی از سفر بوده که مسافران توجه ویژه ای به آن دارند؛ بسیاری از افراد گمان می کنند که هتل های لوکس مشتریان کمی دارند و تنها افراد مرفه جامعه هستند که به سراغ این هتل ها می روند، اما باید بگوییم “لیست محبوب ترین هتل های داخلی و خارجی” از نگاه ایرانیان خلاف این موضوع را ثابت می کند. استقبال خوبی که از این گونه هتل ها صورت گرفته، صاحبان دیگر هتل ها را مجاب می کند تا برای اضافه کردنِ ستاره بیشتر تلاش کنند. لحظه آخر که بزرگترین مرجع هتل در ایران به حساب می آید، به بررسی لوکس ترین هتل های داخلی و خارجی پرداخته است که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

لوکس ترین هتل های داخلی

هتل های لوکس تنها مختصِ کشورهای خارجی نمی باشند بلکه در داخل کشورمان هم تعدادشان کم نیست. در این زمینه لحظه آخر در مقاله ای مجزا به بررسی هتل های لوکس ایران پرداخته است که می خواهیم در این مطلب هم چکیده ای از آن را در اختیارتان قرار دهیم. لوکس ترین هتل های داخلی از نگاه لحظه آخر به شرح زیر می باشد:
هتل ترنج کیش: ترنج اولین هتل دریایی کشورمان است که با سبکی متفاوت بر روی آب های خلیج فارس ساخته شده و همین امر سبب محبوبیت دوچندان آن گشته است. این هتل 5 ستاره دارای 100 سوئیت بر روی آب می باشد که تمامی آن ها دارای کف شیشه ای هستند و به وسیله یک اسکله چوبی به هم متصل می شوند.

هتل داریوش کیش: هتل داریوش هم جزء لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد که طراحیِ ایرانی چشم نوازی دارد. این هتل 5 ستاره دارای حدود 200 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز به امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند. خوب است بدانید که تعداد تور کیش هتل داریوش بسیار بیشتر از تورهای هتل ترنج می باشد.

هتل عباسی اصفهان: این اقامتگاه جزء هتل های منحصر به فرد ایران محسوب می شود چراکه از تاریخی ترین هتل های دنیا به حساب می آید که در زمان صفویه به عنوان کاروانسرا بنا شد. هتل عباسی یکی از بزرگترین هتل های ایران است که در شهر اصفهان  و خیابان آمادگاه قرار دارد؛ این اقامتگاه دارای 225 اتاق با دکوراسیون ویژه است که حال و هوای خاص خودش را دارد.

هتل قصر طلایی مشهد: قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه است که در شهر مشهد واقع شده است. این هتل در سال 1389 با 610 واحد اقامتی در انواع مختلف آپارتمان‌های رویال، امپریال سوئیت، سوئیت، کانکت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، دبل و سینگل شروع به کار کرده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی تنها 10 دقیقه می باشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران: لوکس ترین هتل تهران “اسپیناس پالاس” می باشد که در سال 1394 در ارتفاعات سعادت آباد ساخته شد. این هتلِ 20 طبقه و 5 ستاره دارای 400 واحد اقامتی با امکانات فوق العاده و لاکچری می باشد که اقامت در آن بسیار لذتبخش است.

لوکس ترین هتل های خارجی

قطعا اقامت در یک هتل لاکچری و لوکس لذتِ سفر را برایتان دوچندان می کند. برخی معتقدند در سفر خارجی محل اقامت مهم نیست ولی در صورتی که اقامت در یک هتل لوکس را تجربه کنید، نظرتان کاملا عوض خواهد شد چراکه بخشی از سفر شما در محل اقامتتان سپری می شود و طبیعتا هرچه هتل مجلل تر باشد، سفرتان دلچسب تر می شود. 3 مورد از لوکس ترین هتل های خارجی از نگاه وب سایت لحظه آخر عبارتند از:

هتل امارات پالاس ابوظبی: شاید برایتان جالب باشد که بدانید هزینه های ساخت این هتل فوق مجلل در حدود 3 میلیارد دلار شده است! هنگام ورود به این هتلِ باشکوه با لوسترهای کریستال گران قیمت، سنگ های مرمری از 13 کشور جهان و تزئیناتی از این قبیل مواجه می شوید که نمایی خیره کننده را جلوی چشمانتان مجسم می کند. هتل امارات پالاس حدود 400 اتاق و 40 سوئیت مجهز را شامل می شود؛ هزینه رزرو این هتل برای یک شب حدود 1800 دلار می باشد.

هتل مردان پالاس آنتالیا: شاید مهم ترین دلیل شهرت هتل مردان پالاس استخر بسیار بزرگ آن باشد! استخر این هتل که بزرگترین استخر منطقه مدیترانه به حساب می آید، گنجایش 1000 نفری دارد. این هتل در سال 2009 توسط یک میلیاردر روسی در ساحل لارا ساخته شد.

هتل وستین اکسلسیو رم: این هتلِ هتل و زیبا هم در لیست قدیمی ترین هتل های جهان قرار دارد. هتل وستین اکسلسیو در سال 1906 ساخته شده و با وجودِ این که ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده، از مدرن ترین تکنولوژی های روز بهره می برد.

تفاوت قیمت هتل های داخلی و خارجی

از آن جایی که ارزش پول ایران در سال های اخیر شدیدا کاهش پیدا کرده، می توان گفت تفاوت قیمت هتل های داخلی و خارجی بسیار زیاد شده است. طبیعتا این تفاوت قیمت ها را در هتل های لوکس هم مشاهده می کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.