شیائومی سرمایه گذاری خود را در زمینه تولید تراشه و پردازنده افزایش داد

همانطور که می دانید، رقابت بین ابر قدرت های شرق و غرب زیاد است و از طرفی ایالت متحده آمریکا فشار های زیادی را به کمپانی های چینی وارد می کند. در راستای افزایش فشار و محدودیت ها، شرکت چینی شیائومی در تلاش است تا برای کاهش وابستگی خود به کشور های غربی، بخش تولید تراشه و پردازنده موبایل خود را توسعه دهد. همراه چیکاو باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به نقل از NikkeiAsia، شیائومی از سال 2019 میلادی تاکنون، حداقل در 34 شرکت چینی مرتبط با تولید تراشه، اقدام به افزایش سهام خود کرده است. همچنین گفته شده است که این غول فناوری چینی، سهام خود را در 25 شرکت نرم افزاری دیگر، که مرتبط با صنعت نیمه هادی نمی باشند، افزایش داده است.

شرکت های چینی در تلاشند تا برای مقابله با تحریم ها، یک زنجیره رقابتی تأمین صنایع مرتبط با تکنولوژی را ایجاد کنند تا صنعت فناوری خود را تقویت کنند. هم اکنون شیائومی با نرخ رشد بسیار بالا، در بین کاربران محبوبیت زیادی داشته و در حال رقابت با شرکت های بزرگ مثل اپل می باشد

به نقل از لی جون، موسس شیائومی: شرکت شیائومی هفت سال است که در زمینه تراشه ها سرمایه گذاری کرده است. تراشه ( C1) یک گام کوچک و نقطه عطف موفقیت های بیشتر برای دستیابی به قابلیت پردازش تصویر گوشی های شیائومی است. این مسیر بسیار سخت و چالش برانگیز است اما ما با صبر استقامت ادامه می دهیم.

بعد از تحریم هوآوی، سایر شرکت های چینی نیز تلاش های مشابهی در راستای تقویت تولید تراشه داشته اند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.