سرویس یاهو انسرز در تاریخ 14 اردیبهشت ماه تعطیل می شود

به نقل از یاهو. سرویس یاهو انسرز تنها تا تاریخ 14 اردیبهشت ماه به کاربران خدمات ارائه می دهد و پس از آن تعطیل می شود. همراه چیکاو باشید.

براساس اعلام رسمی Yahoo، سرویس یاهو Answers که فعالیت خود را در سال 2015 میلادی شروع کرده بود، در 14 اردیبهشت امسال تعطیل می شود. سرویس یاهو انسرز، از جمله بزرگترین پلتفرم های پرسش و پاسخ بود که قرار است از دسترس خارج شود.

از تاریخ 31 فروردین ماه امکان ثبت درخواست سوال در این پلتفرم وجود نخواهد داشت. به دلیل اینکه از همین تاریخ یاهو قصد دارد روند توقف فعالیت سرویس یاهو انسرز را آغاز کند. در تاریخ 14 اردیبهشت ماه این پلتفرم تعطیل می شود و کاربران تنها تا تاریخ 9 تیر ماه فرصت دارند اطلاعات موجود خود در این سرویس را دانلود کنند. پس از این فرآیند،صفحه اصلی یاهو انسرز به صفحه اصلی یاهو انتقال می یابد.

همچنین یاهو در پاسخ به کاربران خود اعلام کرد است که : « یاهو انسرز زمانی نقش مهمی در شرکت یاهو داشت؛ اما به‌ مرور زمان، از محبوبیت این سرویس کاسته شده و به نظر می رسد که کاربران نیاز به تغییر دارند. برای ایجاد این تغییرات تصمیم گرفتیم منابع و تمرکز خودمان را از سرویس یاهو انسرز برداشته و به سرویس‌های دیگر اختصاص دهیم تا بتوانیم محتوای باکیفیتی را در سایر زمینه ها برای کاربرانمان تولید کنیم.»

سرویس پرسش و پاسخ گوگل ویجتی را برای کاربران فراهم می کند که بدون نیاز به وبسایت های دیگر پاسخ سوالات خود را بیابند به همین دلیل سرویس پرسش و پاسخ گوگل یکی از دلایل تعطیل شدن سرویس پرسش و پاسخ یاهو می باشد. از دیگر دلایل تعطیل شدن این سرویس، روند کاهشی کیفیت پست های موجود در صفحه اصلی این پلتفرم در سال های اخیر می باشد.

منبع engadget
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.