ایران خودرو درباره احتمال کلاهبرداری به متقاضیان قرعه کشی هشدار داد

پس از انجام اولین قرعه کشی ایران خودرو در سال 1400،این شرکت به شرکت کنندگان در قرعه کشی در برابر کلاهبرداری و سوء استفاده احتمالی هشدار داد. همراه چیکاو باشید.

سودجویی ها و کلاهبرداری های انجام شده به بهانه قرعه کشی های ایران خودرو به حدی جدی شده که واکنش مسئولان این شرکت را به دنبال داشته است. این شرکت خودروسازی طی بیانیه ای به مشتریان خود اعلام کرد که فریب کلاهبرداران را نخورند.

در این اطلاعیه آماده است که،  متقاضیان شرکت در قرعه کشی ایران خودرو می بایست تمامی مراحل ثبت نام را از طريق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو انجام داده و سایر مراحل و فعالیت های مرتبط را نیز از طریق همین سایت پیگیری کنند.

در این اطلاعیه گفته شده است که برخی از افراد یا شرکت های سود جو، از برنامه فروش و قرعه کشی شرکت ایران خودرو سوءاستفاده کرده و با القاب و عناوین مختلف قصد فریب مشتریان را دارند.

این کلاهبرداران با طرح مسائل مختلف از جمله، ویرایش اطلاعات مشتریان، صدور و تحویل کارت سوخت، امکان فروش اقساطی خودرو، قرعه‌کشی و ثبت‌نام خارج از نوبت، واریز وجه جهت ثبت‌نام و شرکت در قرعه‌ کشی، فروش فوری محصولات خارج از فرآیند قرعه‌ کشی و یا عرضه محصولات ایران خودرو با قیمت‌هایی بسیار پایین اقدام به سودجویی از مشتریان محصولات ایران خودرو کرده اند.

ایران خودرو با اعلام سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ افزود که هر سرشماره دیگری که با نام ایران خودرو برای متقاضیان پیامک ارسال کند، قصد فریب و کلاهبرداری دارد.

همچنین این شرکت در ادامه افزود که در مرحله اول قرعه کشی و قبل از اطمینان از برنده شدن هیچ‌گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود. چنانچه شرکت کنندگان مط

منبع yjc
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.