رکورد نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا!

کلاب هاوس چیست؟ آیا می دانید آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا چقدر است؟ آیا میدانید چگونه باید ره کلاب هاوس پیوست؟ پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در پاسخ به این سوال که کلاب هاوس چیست می توان گفت که کلاب هاوس برنامه ای است بر اساس سیستم عامل iOS  طراحی شده که در گوشی های آیفون قابلیت استفاده را دارد. در این برنامه موضوعات بر اساس Rom  یا همان اتاق طبقه ‌بندی شده که هر اتاق یک موضوع مختص به خود را دارد و با مدیریت یک فرد کار بلد و متخصص اداره می شود که هیچ گونه تصویر یا ویدیو در کلاب هاوس وجود ندارد فقط با ویس میتوان تماس برقرار کرد همچنین مکالمات صوتی تنها  به صورت Live  است و قابلیت ضبط و ذخیره مکالمات وجود ندارد. جالب است بدانید که در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا بالا رفته است. یکی از مهمترین بخش های که شما باید بدانید این هست که کار با کلاب هاوس سختی خاص خودش را داد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم حتما آموزش کلاب هاوس را ببینید تا بدانید چطور میتوانید یک اکانت بسازید و در این برنامه فعالیت کنید.

تصویر زیر نمودار رو به رشد تعداد کاربران کلاب هاوس رو مشاهده میکنید.

جذابیت این برنامه ی منحصر به فرد در این است که می‌توان حرف های معروف بیل گیتس یا ایلان ماسک و برخی دیگر از افراد چه معروف باشد یا عادی به صورت زنده به حرف آنان گوش داد یا حتی با آنها حرف زد که این امر سبب معروفیت این برنامه خاص شده است و برخی برای پیوستن به این برنامه نهایت سعی خود را می کنند. برای عضویت در کلاب هاوس نیاز هست که شما ساخت اکانت کلاب هاوس را ببینید و سپس از طرف کاربری که در کلاب هاوس عضو هست برای شما دعوتنامه ارسال شود تا شما بتوانید عضو این برنامه شوید. سایت برتر آموز که یکی از سایت های آموزشی ایران هست نحوه عضویت و ساخت اکانت کلاب هاوس را منتشر کرد که میتوانید از این مقاله استفاده کنید.

چگونگی پیوستن به کلاب هاوس

برای پیوستن به این برنامه خاص باید دعوتنامه یا لینک دعوت داشته باشید و عضو شوید با داشتن حساب کاربری نمی توانید مانند سایر برنامه ها آن را دانلود و عضو شوید.

کلاب هاوس در سال 2020 راه اندازی شد همانطور که در بالا اشاره کردیم با دعوت سرمایه داران مثل ایلان ماسک طرفداران زیادی را جذب کرد  که در اول راه اندازی تنها ۱۵۰۰عضو داشت ولی در این اواخر تعداد عضو به ۱۰میلیون رسید و آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا را بالا کشید در هنگام ورود به برنامه صفحه ای پر از برنامه های مختلف برای بحث و گفتگو می آورد و شما بنا به خواسته و علاقه ی خود یک موضوع را انتخاب و آن را دنبال می کنید.

بعد از عضویت در کلاب هاوس می توانید موضوع مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و در مورد آن موضوع و علاقمندی به آن بحث و گفتگو کرد و افراد زیادی را جذب کنید تا شما را دنبال کنند در آنجا متوجه میشوید که هیچ گونه فیلم و تصویری در برنامه کلاب هاوس وجود ندارد فقط عکس پروفایل دو کاربر. شایان ذکر است بدانید که هر یک از اعضا توانایی دعوت 4 نفر از دوستان خود را دارند.

تقریباً یک سال است که کلاب هاوس راه اندازی شده است اما آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا از نیمه ی دوم بهمن ماه ۹9 افزایش یافت که اکثر روزها یکی از دارندگان آیفون سعی بر این داشتن که دعوتنامه این برنامه ی اجتماعی را بدست آورند و عضو شوند که در اواخر امسال رشد قابل توجهی داشت و به مراتب آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا بالا رفت.

قسمت های متنوع کلاب هاوس

یکی از ویژگی های خاص این اپلیکیشن پرطرفدار که موجب شده تا آمار نصب کلاب هاوس در ایران و دنیا بالا برود این است که بدون فیلتر کار می کند. و دسترسی به آن آسان است اما همیشه اینطور نیست زیرا طی این مدت کوتاه کاربران زیادی را جذب خود کرد این امر سبب شد تا در کشور چین فیلتر شود. قسمت های متنوع کلاب هاوس شامل:

تالار ورودی(Hallway ): کلاب هاوس شامل قسمتی است که به آن تالار ورودی می گویند با ورود به این بخش چت روم های آنلاین (اتاق چت) قابل رویت است.

  • منو: شامل گزینه های زیادی است.
  • جستجو: با انتخاب این گزینه می توان مخاطب دلخواه خود را از طریق نام کاربری جستجو یا سرچ کرد.
  • پاکت نامه: آیکون پاکت نامه برای افرادی که مایل به دعوت آن ها هستید استفاده می شود.
  • اعلام: این گزینه هر رویدادی را به شما اعلام می کند.
  • تقویم: برای تنظیم قرارها و رویدادها.

منبع : سایت برتر آموز دات آی آر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.