قابلیت خرید با رمز ارز توسط پی پال ارائه می شود

پی پال به طور رسمی اعلام کرده است که از این پس، با تجهیز به قابلیت Checkout with Crypto،  خرید با رمزارز برای کاربران فراهم می شود. اما متاسفانه PayPal تا کنون با والت های دیجیتالی کار نمی کند. همراه چیکاو باشید.

در ماه اکتبر سال میلادی گذشته، ( مهر و آبان 1399)،پی پال وعده پشتیبانی از ارز های دیجیتال را داده بود. بر این اساس، پلتفرم پی پال امکان خرید و فروش و نگهداری بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

قابلیت Checkout with Crypto، که گزینه پرداخت است و به تازگی به پلتفرم پی پال اضافه شده، امکان خرید آنلاین رمزارز، مشاهده‌ی نرخ تبدیل رمزارز به ارز فیات نظیر دلار آمریکا، یورو یا پوند بریتانیا را برای کاربران فراهم می کند با این صورت علاقه مندان می توانند پس از انتخاب رمزارز، با استفاده از پی پال فرآیند تبدیل و خرید و فروش رمزارز انجام می شود. به این صورت پروسه خرید بدون پرداخت کارمزد اضافی، تکمیل می شود. پی پال قصد دارد این امکانات را در ماه های آینده به طور گسترده تری ارائه دهد.

دن شولمن، مدیرعامل و رئیس پی پال، در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که« با افزایش استفاده از روش پرداخت دیجیتالی و ارزهای دیجیتالی در بین کاربران، معرفی Checkout with Crypto به تمرکز ما برای هدایت پذیرش رمزارزها ادامه می‌دهد» در نتیجه امکانات و گزینه های بیشتری برای پرداخت در دسترس کاربران قرار می گیرد.

نکته قابل توجه این است که، پی پال هم اکنون از والت های دیجیتالی پشتیبانی نمی کند در نتیجه کسانی که بیت کوین دارند نمی‌توانند آن را به حساب کاربری PayPal انتقال دهند. بنابراین کاربران برای استفاده از بیت کوین در Checkout with Crypto میبایست این رمزارز را  از طریق حساب پی پال خریداری کنند.

منبع cnet
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.