لوکس ویلا، آسان ترین و ارزان ترین راه اجاره ویلا در کردان

با نزدیکی عید و تعطیلات چند روزه، همواره گردشگران به دنبال منطقه ای برای دوری از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر هستند تا بهترین خاطرات را در اوقات فرغات برای خود رقم بزنند. در مناطق اطراف تهران، روستاها و شهرهای مختلفی وجود دارد که هرکدام از جذابیت های بخصوصی برخوردار هستند. کردان روستایی در غرب تهران و شمال غرب کرج است که به لطف طبیعت زیبا، آب و هوایی دلنشین و همچنین تنوعی از ویلاهای مختلف توانسته به خوبی در میان شناخته شده باشد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان و دیدنی های این روستای سرسبز و خوش آب و هوا بیشتر آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

کردان کجاست و بهترین زمان سفر به کردان

برای دسترسی به کردان، کافیست وارد مسیر تهران به کرج شوید. از هرکجای تهران باشید و از هر مسیری که استفاده کنید، در نهایت وارد آزاد راه تهران – کرج خواهید شد و در روزهای عادی و زمانی که مسیر فاقد ترافیک های سنگین باشید، در کمتر از یک ساعت به کرج خواهید رسید. سپس کافیست این مسیر را ادامه دهید تا وارد آزادراه کرج به قزوین شده و پس از چند کیلومتر رانندگی، مسیر ورود به بلوار شهدای کردان را مشاهده خواهید کرد.

اگر مسیر تهران تا کردان بدون ترافیک باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید اما در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی مناطق اطراف تهران می شوند، به لطف ترافیک های سنگین جاده، این زمان یک ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می رسد. لازم به ذکر است کردان شلوغ ترین منطقه شهرستان ساوجبلاغ به شمار می رود و همچنین بخش قابل توجهی از ترافیک مسیر را گردشگرانی شامل می شوند که قصد سفر به کردان را دارند.

 

نگاهی به انواع ویلاها در کردان

به دلیل محبوبیت بالای کران در میان مردم و همچنین تقاضای کم نظیر برای اجاره ویلا در کردان، سرمایه گذاران بسیاری در این روستای خوش آب و هوا تنوعی از ویلاهای مختلف را ساخته اند تا دغدغه اجاره ویلا کردان را تا حدودی برای گردشگران آسان کنند. در این روستا تنوعی از ویلاها و سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای بزرگ، لوکس و با امکانات بی نظیری وجود دارد که اکثر آن ها از نرخ اجاره روزانه بسیار مناسبی برخوردار هستند.

نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان همواره در میان گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم به دنبال اقامتگاه هایی با امکانات مطلوب و خوش قیمت هستند. اگر میخواهید کمترین هزینه برای اقامت را برای اقامت در این روستای ییلاقی پرداخت کنید، اجاره سوئیت در کردان یا اجاره ویلاهای عادی با امکانات مطلوب می تواند گزینه ای اقتصادی و مطلوب باشد. اما در نظر داشته باشید تعداد این دسته از اقامتگاه ها در کردان همواره محدود بوده و همچنین به دلیل قیمت بسیار ارزان، از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند لذا پشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید.

اجاره ویلا استخردار در کردان، محبوب و گران

پرتقاضاترین اقامتگا های کردان را ویلاهای استخردار تشکیل می دهند. همواره مردم کردان را با ویلاهای استخردار و لوکسش میشناسند و به همین جهت، اکثر ویلاهای کردان دارای استخردارهای روباز و یا سرپوشیدهی بوده و در برخی از آن ها، امکانات جذابی از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، باغ های بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو و غیره مشاهده می شود.

ویلاهای استخردار کردان به لطف محبوبیتشان، از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری برخوردار هستند و گردشگران می بایست برای اجاره ویلا استخردار در کردان، هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند. یکی از نکاتی که باید بدانید این است که ویلاهای استخردار، دارای استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند و در 6 ماه اول سال به دلیل هوای خنک و دلنشین منطقه، نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخر روباز به مراتب بیشتر از سرپوشیده ها خواهد بود.

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان و نکاتی که باید بدانید

همانطور که گفتیم، ویلاهای استخردار روباز کردان تنها در 6 ماه اول سال بسیار محبوب و جذاب هستند اما با فرا رسیدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، شرایط کمی متفاوت خواهد شد. در  6 ماه دوم سال، کردان سردترین روزهای خود را سپری می کند و دیگر استخرهای روباز چندان طرفدار ندارند لذا مالکین اکثر ویلاهای استخردار، با فرا رسیدن فصل پاییز آب استخر خود را تخلیه کرده و آبگرم جایگزین می کنند و شاید برایتان جالب باشد بدانید طبق نظر گردشگران، اجاره ویلا کردان استخر آبگرم در روزهای سرد سال به مراتب جذاب تر از فصل تابستان می باشد.

در نیمه سال، استخرهای روباز بسیار محبوب هستند اما در نیمه دوم، تقاضا برای استخرهای سرپوشیده آبگرم بسیار بالا بوده و به طبع آن، نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها نیز افزایش می یابد. همچنین در نظر داشته باشید تعداد محدودی از ویلاهای استخردار وجود دارد که در نیمه دوم سال بنا به دلایل مختلف، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار می گیرند.

پیشنهاد می کنیم حتماً نگاهی هم به جاذبه های دیدنی کردان بیاندازید

با اینکه مردم کردان را با ویلاهای لوکس و دیدنی اش میشناسند و افرادی که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری کردان را دارند بسیار کم می باشد، اما پیشنهاد می کنیم اگر سفری چند روزه به کردان دارید از دیدنی های این روستای ییلاقی غافل نشوید. گردشگرانی که علاقه مند به جاذبه های تاریخی هستند، بناهایی همچون برج مقبره که باارزش ترین جاذبه روستا به شمار می رود و پل بانو صحرا، از جمله جاهای تاریخ روستا به شمار می روند و همچنین برای علاقه مندان به کوهنوردی نیز پیشنهاد می کنیم نگاهی به کوه کهار و چشم انداز بی نظیر در ارتفاعات کوه نیز بیاندازند.

اگر هم علاقه مند به طبیعت گردی و پیکنیک هستید، خوب است بدانید در  اطراف رود کردان، طبیعت سبز جذابی وجود دارد که بخصوص در ایام نوروز و سیزده بدر، مملو از گردشگر می شود. در صورتی هم که میخواهید تجربه هیجان انگیزی از سفر به کردان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم در روزهای آفتابی به شمال کردان مراجعه کرده و وارد سایت پروزای شوید تا چتر سواری، پرواز، پاراگلایدینگ، سقوط آزاد و غیره، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا در کردان همواره یکی از بزگرترین چالش های پیش رو گردشگران است تا بتوانند متناسب با  بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه را در این روستا پیدا کنند. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه سوئیت و ویلا در کردان، تنوعی بالایی از انواع ویلاهای ارزان قیمت تا لوکس و با امکانات مختلف را برای گردشگران در نظر گرفته و اگر میخواهید با هزینه ای بسیار مناسب و بدون واسطه، اقامتگاه خود را رزرو کنید تنها یک تماس با کارشناسان سایت فاصله دارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.