شرکت چینی میتو 40 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم خریداری کرد

شرکت چینی «میتو» (Meitu)، که توسعه دهنده اپلیکیشن ویرایش عکس می باشد، 17.9 میلیون دلار بیت کوین و 22.1 میلیون دلار اتریوم خریداری کرد. همراه چیکاو باشید.
بعد از اینکه تسلا بر روی رمزارز بیت کوین سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری انجام داد، قیمت این رمزارز محبوب با سرعت بسیار زیادی افزایش یافت. پس از سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین، این رمزارز بیشترین صعود روزانه خود را در طول رقم زد. در طول چند هفته اخیر شرکت های زیادی به تبعیت از تسلا شروع به سرمایه گذاری بر روی رمزارز های مختلف در بازار های ارز دیجیتال کردند. یکی از تفاوت های کمپانی چینی میتو با سایر شرکت ها در این است که این کمپانی علاوه بر بیت کوین اتریوم نیز خریداری کرده است.
به عقیده شرکت چینی میتو سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال باعث ایجاد تنوع در سیستم مالی می شود:

«فناوری بلاکچین این توانایی را دارد که حوزه مالی و فناوری موجود را دگرگون کند. همین اتفاق برای حوزه فعالیت‌های آفلاین نیز با روی کارآمدن فعالیت‌های مبتنی بر اینترنت موبایل و رایانه به وجود آمد.»

هیئت مدیره شرکت چینی میتو بر این باور است که با سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال می توان در سیستم مالی خود تنوع ایجاد کرد و سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال ارزشمند است و به همین دلیل است که بخشی از سرمایه خود را به در این حوزه به کار گرفته است. حضور شرکت میتو در بازار ارز های دیجیتال نشان دهنده راهبرد ها و چشم انداز های متنوع این کمپانی در آینده با برنامه های متنوع برای فعالیت در این عرصه می باشد.
سرمایه گذاری میتو (Meitu) در بازار ارز های دیجیتال، و خرید 40 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم، باعث رشد 14 درصدی سهام این شرکت شد و ارزش سهامش در حدود 3.3 درصد افزایش یافت.
همچنین میتو در بیانیه خود اعلام کرد که ارزش رمزارز ها هنوز در وضعیت بسیار بی ثباتی می باشد. این شرکت نرم افزاری چینی قصد دارد از فناوری های بر پایه بلاکچین در کسب و کار های برون مرزی خود استفاده کند و در حال شناسایی پروژه های برون مرزی مناسب در این زمینه می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. سونا می گوید

    بازار ارز های دیجیتال داغه