خرید کتاب و رمان های بزرگ دنیا

برای خرید کتاب در روزهایی که خیلی وقت نمی‌شود به کتابفروشی‌ها سر بزنیم، بهترین راه خرید آنلاین کتاب می باشد. اما خرید کتاب از سایت کتاب وب مزیت دیگری هم دارد و آن این است که شما برای دریافت کتاب و ارسال آن هزینه ای پرداخت نمی‌کنید. در ادامه به معرفی و آشنایی با مهمترین نویسندگانی خواهیم پرداخت که امکان خرید آثارشان از کتاب وب، میسر است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

خرید کتاب های ارنست همینگوی

همه کتاب ‌های خوب یک وجه اشتراک دارند و آن این است که از هر اتفاقی که برای شما افتاده واقعی تر هستند. بعد از تمام شدن خواندن کتاب به شما این حس دست می‌دهد که هرچه در کتاب اتفاق افتاده، در اصل برای شما اتفاق افتاده است و شما نسبت به تمامی آن احساس تعلق می‌کنید: بدی‌ها و خوبی‌ها، رنج‌ها و لذت‌ها، مکان‌ها و مردمانی که در کتاب بودند، و حتی وضعیت آب ‌و هوا. و اگر بتوانید در سایر آدم ها این احساس را به وجود آورید، آنگاه شما نیز یک نویسنده هستید. – ارنست همینگوی

ارنست همینگوی از نویسندگان مطرح و تاثیرگذار بر ادبیات جهان است. نویسندگان همواره خود و تجربیات خودشان را در دنیای نوشته‌های خود می آورند، همینگوی نیز دارای چنین خصلتی در آثار خود است. این نویسنده ماجراجو، آثاری را خلق کرده است که دارای محتوا و سبک خاص خود اوست. آثار همینگوی گویای این مسئله است که او شخصیت خویش و تجربه هایش را در مرکزیت و پیرنگ آثارش قرار می‌داده است. ارنست همینگوی از رمان‌نویسانی است که آثار او در میان کتابخوان‌ها، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نوشته‌های همینگوی و داستان‌های او دارای یک ویژگی بارز هستند و آن اینکه (همانطور که خود او گفته است) حقیقی‌اند. جملات و کلمات او مبین توصیفات نیستند بلکه ایده های خود را مجسم می‌کنند و به آن‌ها با نظم و ساختاری خوب شکل می‌بخشد. همینگوی معتقد بوده که علاوه بر عشق به نوشتن باید انضباط  هم داشت و کار خود را در نویسندگی نیز بر همین مبنا پیش برد.

همینگوی زندگی پر حادثه‌ای داشت و حتی خود برای نویسندگی به این تجربه‌ها نیاز داشت. او در شانزده سالگی برای شرکت در جنگ جهانی اول داوطلب شده بود، ولی نتوانست در جنگ شرکت کند. به همین دلیل از طرف صلیب سرخ راننده آمبولانس شد. او در جنگ دو تیر به پایش خورد و مجروح به وطن خود بازگشت.

پس از این دوران، او به روزنامه نگاری روی آورد. همینگوی حتی پس از ازدواج نیز سعی در کسب تجربه داشت به همین خاطر به اروپا سفر کرد و آثار زیادی را خلق نمود. نوشته‌های ارنست همینگوی دارای جملات موجز و قدرتمندی است. این نویسنده معتقد است که نوشته هایش مانند کوه یخی است که تنها قسمتی از آن روی آب پیداست.

پیرمرد و دریا، از معروف‌ترین و شناخته شده ترین اثر این نویسنده بزرگ آمریکایی است. این رمان دارای فرمی نمایشی یا دراماتیک می باشد و به پایداری مرد ماهیگیر کوبایی در برابر ناملایمات زندگی‌اش می پردازد. تقریبا بسیاری از بزرگان دنیای ادبیات، خواندن این کتاب را توصیه می‌کنند. سانتیاگو شخصیت اصلی داستان همینگوی نمادی است از انسان که همیشه درگیر با مسیر زندگی و سرنوشت خود می باشد. شما می توانید از طریق سایت کتاب وب برای خرید اینترنتی کتاب پیرمرد و دریا اقدام نمایید.

خرید کتاب های شکسپیر:  سخن سرای آون

ویلیام شکسپیر، بی شک نامی پرآوازه و قدرتمند در ادبیات نمایشی است. نمایشنامه‌های او که پر است از حقایق و جلوه‌های دراماتیک و نمایشی خواننده را از همان ابتدا درگیر خود می‌کند و تا صحنه آخر رها نمی‌کند. اثر مشهور او هملت، بلندترین نمایشنامه او و از مشهورترین تراژدی‌های جهان است. این اثر پرآوازه حتی دارای اقتباس‌هایی می باشد که نویسندگان مختلفی با برداشت هنرمندانه خود و قلم خویش از روی ایده و شخصیت های آن نمایشنامه های خویش را نوشته اند. ایجاد نمایش در نمایشی که ویلیام شکسپیر در نمایشنامه خود هملت به وجود آورده است نیز از دیگر ویژگی های جالب توجه این اثر معروف اوست.

ویلیام شکسپیر در آوریل سال 1564 در استراتفورد انگلستان به دنیا آمد. او را به عنوان بهترین و بزرگترین نویسنده در زبان و ادبیات انگلیسی می‌شناسند. سخن سرای آون نیز لقبی است که به شکسپیر به خاطر محل تولدش (آون) واقع در استراتفورد داده‌اند. براساس بعضی از نمایشنامه‌های این نمایشنامه‌نویس بزرگ، ‌هایی نیز ساخته شده است. آثاری چون رومئو و ژولیت، تاجر ونیزی و نمایشنامه هملت.

با اینکه او تنها یک تراژدی نویس نبوده ولی بیشتر وی را به خاطر ‌هایش می شناسند. شما هم از طریق سایت کتاب وب میتوانید برای خرید آنلاین کتاب هملت، خرید کتاب شاه لیر، خرید کتاب ریچارد سوم، خرید کتب اتللو، خرید کتاب مکبث، خرید کتاب تراژدی قیصر و… اقدام فرمایید.

خرید کتاب های ماریو بارگاس یوسا

‏آدمی که کتاب نمی‌خواند، یا کم می‌خواند، یا فقط پرت ‌و ‌پلا می‌خواند، بی‌گمان اختلالی در بیان خواهد داشت. این آدم بسیار حرف می‌زند، اما اندک می‌گوید؛ زیرا واژگانش برای بیان آنچه در دل دارد، بسنده نیست. – ماریو بارگاس یوسا

ماریو بارگاس یوسا از نویسندگان بزرگ ادبیات آمریکای جنوبی و جهان می باشد ولی متاسفانه کمتر دیده می‌شود که آثار او را معرفی کنند. ماریو بارگاس یوسا از نویسندگان بهترین آثار و رمان‌های جهان می‌باشد. او داستان نویس،مقاله نویس و سیاستمدار اهل پرو است. او در سال 2010 برنده جایزه نوبل ادبیات شد، کما اینکه او حدود بیست سالی بود که نامزد دریافت جایزه نوبل ادبیات بوده است. یوسا در کنار بزرگانی چون مارکز، فولنتس و خورخه لوئیس بورخس به ادبیات آمریکای جنوبی ارزش و غنا بخشیده‌اند.

از طریق سایت کتاب وب می توانید به خرید کتاب رمان روزگار سخت، خرید کتاب سور بز، خرید کتاب مرگ در آند، سال های سگی، قهرمان فروتن و… اقدام نمایید که از آثار مهم این نویسنده می‌باشند. به طور کلی برای خرید اینترنتی کتاب های معرفی شده و آثار نویسندگان بزرگ و مطرح دنیا می توانید به سایت کتاب وب مراجعه فرمایید. همانطور که اشاره شد، ارسال کتاب از کتاب وب رایگان بوده و برای شما هیچ هزینه را در بر نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.