قابلیت پرسش و پاسخ تیک تاک فعال شد

تیک تاک ( TikTok) به قابلیت پرسش و پاسخ مجهز شد. به پلتفرم این پیام رسان قابلیت پرسش و پاسخ اضافه می شود تا تولید کنندگان محتوا بتوانند با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوال هایشان را بدهند. در این مقاله آموزش فعالسازی بخش A&Q را به شما می دهیم. در ادامه همراه چیکاو باشید.

شبکه اجتماعی تیک تاک به صورت رسمی به قابلیت پرسش و پاسخ با کاربران مجهز می شود. در اینستاگرام نیز پیش از این قابلیت پرسش و پاسخ بین خالقان محتوا و فالور ها بوده است.

ورج در گزارشات خود درباره نحوه سازوکار و شرایط استفاده از این قابلیت جدید توضیح داده است ؛ بر این اساس کاربران می‌بایست کامنت های خود را به صورت سوال برای تولیدکنندگان فیلم های از پیش ضبط شده یا فیلم های زنده ارسال کنند و تولیدکنندگان محتوا می توانند به سوالات دنبال کنندگان خود به صورت متن یا ویدئو پاسخ دهند.

دارندگان حساب کاربری در ویدئو های زنده خود برای استفاده از قابلیت پرسش و پاسخ (Q&A) می توانند سوالات افراد را در یک منو مستقل انتخاب کرده و به هر کدام از آنها به صورت زنده پاسخ دهند. همچنین کامنت های موجود در این بخش را میتوان به قسمت استیکر ها برای پاسخ به سوالات ویدئویی افزود. هر کدام از این استیکر ها دارای یک لینک هستند که کاربران را به ویدئویی که در آن سوال پرسیده شده است هدایت می کنند. در پروفایل تولیدکنندگان محتوا، در یک بخش جدید تمامی پرسش و پاسخ ها جمع آوری می شود. این بخش برای کاربران به عنوان گزینه برای نوشتن پرسش های خود نمایش داده می شود.

به گفته پیام رسان چینی تیک تاک، قابلیت Q&A برای تمام کاربرانی که حساب کاربری آنها در دسته Creator Account قرار می‌گیرد ارائه می شود. تمامی کاربران تیک تاک می توانند در منوی تنظیمات با مراجعه به بخش مدیریت اکانت ( Manage Account) وضعیت حساب کاربری خود را به Creator Account تغییر حالت دهند.

برای فعالسازی پرسش و پاسخ تیک تاک از بخش تنظیمات وارد صفحه حریم خصوصی شده و بعد از انتخاب Creator گزینه Q&A را لمس کرده و Turn on Q&A را فعال کنید. بعد از فعالسازی این گزینه، قابلیت پرسش و پاسخ برای شما قابل استفاده خواهد بود.

پیش از این نسخه آزمایشی Q&A تنها برای کاربران حساب Creator Account با تعداد دنبال کننده های بیش از 10 هزار نفر به صورت اختیاری در دسترس بود اما اکنون کلیه کاربران می توانند از این پلتفرم تیک تاک استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. زیاری می گوید

    واقعا خبر خوبی بود چقدر خوب که داخل تیک تاک امکان کامنت گذاشتن داریم

  2. کیان مهر می گوید

    ممنونم از مقاله خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. موفق باشید.