تعمیرگاه تخصصی رنو مگان

امروزه با توجه به افزایش و ارزش قیمت خودروهای داخلی و خارجی و به موازات آن افزایش قیمت لوازم جانبی یدکی اتومبیل، تصمیم به خرید یک اتومبیل جدید در هنگام خرابی اتومبیل قدیمی، تصمیمی دور و سخت محسوب می‌شود.
کمتر کسی‌ است که نسبت به سلامت و ظاهر خودروی خود بی‌توجه باشد و این امر تنها با یافتن یک تعمیرگاه تخصصی محقق خواهد شد. یکی از خودروهایی که امروزه به شدت مورد توجه و مقبولیت افراد خاص‌پسند واقع شده است؛ خودروی رنو مگان است. رنو یک شرکت فرانسوی است که رنو مگان یکی از محصولات پرطرفدار عرضه شده توسط این شرکت بوده و به دلیل جذابیت ظاهری و کیفیت داخلی، همواره مورد توجه خریداران بوده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تلفن همراه: 09120996450 مهندس حامد رضایی

وب سایت تعمیرگاه ایران رنو: https://renoyar.ir

شناسایی یک تعمیرگاه تخصصی رنو مگان برای دارندگان این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که این خودرو نیز همانند سایر خودروها، دچار اشکالات فنی متعدد و استهلاک می‌شود و در نتیجه نیازمند عیب یابی و تعمیر سریع می‌باشد. نظر به اینکه دفترچه فنی هر خودرو می‌تواند مرجع خوبی برای تشخیص مشکلات پیش آمده باشد اما مانند هر کاری، این امر نیز نیازمند یک متخصص مجرب و کارآمد است. دفترچه فنی، ارائه دهنده شماری از راهکارها و نشانه‌های تئوریک است و زمان زیادی را تلف خواهد کرد، اما بهره‌گیری از یک تعمیرکار مجرب با تجربه عملی و میدانی، ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه، با عیب یابی مستقیم و صحیح، خودرو را از پیش‌آمد سایر مشکلات وابسته مصون می‌دارد. دست‌یابی به این امر برای خودروی مگان تنها با شناخت یک تعمیرگاه تخصصی رنو مگان حاصل خواهد شد. علاوه بر کادر مجرب و مکانیک حرفه‌ای، برای انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی مگان می‌بایست به فاکتورهای دیگری نیز مبادرت ورزید، از جمله این فاکتورها می‌توان به مواردی که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم داشت، پرداخت:

حرکت هم‌پای تکنولوژی روز دنیا

صنعت خودروسازی همانند سایر صنایع در جهان، به صورت روزافزون در حال پیشرفت بوده که نتیجه این امر را می‌توان، ارائه روش‌ها، دستگاه‌های جدیدتر، پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر دانست. تعمیرگاه تخصصی رنو مگان برای ارائه خدمات هرچه بهتر می‌بایست با قرار دادن بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های مخصوص تعمیرکاری در خدمت مکانیک حرفه‌ای، به مشتری، ارائه کاربردی‌ترین حرفه را تضمین دهد.

آرایش محیطی مناسب به فراخور شرایط
با توجه به اینکه تعمیرگاه رنو مگان از جمله تعمیرگاه‌ها، با رفت و آمد ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت است، باید تمیزی و نظافت محیط را در دستورکار قرار دهد. این امر که ممکن است در ظاهر یکی از امور ساده برشمرده شود، با منتقل کردن حس ارزشمندی به مشتری توسط مدیریت تعمیرگاه، تاثیر فراوانی در جلب رضایت و جذب مراجعه کننده دارد.
تضمینِ مسئولیت پذیری
از آن‌جایی که خودروی رنومگان یک خودروی خارجی و مونتاژ شده است، یک تعمیرگاه رنو مگان شایسته با مشتریان خود به صورت مسئولیت پذیرانه‌ای بر روش صداقت عمل خواهد کرد.
چرا که کیفیت و ماندگاری تعمیر، یک اصل اختصاصی برای آن مجموعه شایسته خواهد بود. انتخاب لوازم یدکی اصل و اورجینال برای تعمیر یا تعویض قطعات و بخش‌های مختلف خودرو را می‌توان یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر کیفیت تعمیر دانست که این امر در گرو مسئولیت پذیری و صداقت صاحبین و مدیریت تعمیرگاه تخصصی رنو مگان و نیز تعمیرکاران آن مجموعه دانست. از عمده ترین عواملی که پس از چکاپ دوره‌ای ماشین  موجب مراجعه به تعمیرگاه تخصصی مگان می‌شود به تعدادی از معضلات و اشکلات اشاره داشت. از بین این مشکلات، موارد زیر از اهمیت و تکرار بالاتری بر خوردار بوده‌اند.

چکاپ دوره ای خودرو:
اگرچه خودروی مگان یک خودروی مونتاژ شده در داخل کشور است، مانند همه خودروهای داخلی و خارجی نیازمند رسیدگی‌های دوره‌ای است. از جمله این چکاپ‌‌های دوره‌ای می‌توان به تعویض روغن اشاره داشت. کما اینکه بی توجه‌ی به تعویض روغن در موقعیت مناسب، تنظیم باد و ….. می‌تواند خسارات جبران ناپذیری برجای بگذارد.
اشکالات فنی موتور ماشین:
موتور ماشین را می‌تواند به عبارتی مغز یا فرمانده اقدامات ماشین دانست، از این رو توجه به سلامت و رفع عیب موتور ماشین یک نیاز مبرم برای داشتن خودرویی سالم به حساب می‌آید. به لحاظ اهمیت موتور ماشین و همچنین قیمت بالای قطعات این بخش از خودروی مگان، نمی‌توان نسبت به عیب‌های کوچک بی‌تفاوت عمل کرد، چرا که با مراجعه به موقع به یک تعمیرگاه تخصصی رنو مگان و رفع این ایرادات کوچک می‌توان، از بروز مشکلات عمده جلوگیری کرد. شایان ذکر است که شستشوی موتور خودرو به فاصله چندساله می‌تواند روش خوبی برای جلوگیری از بروز مشکلات و محافظت از سلامت موتور خودرو باشد.
تعمیرات گیربکس خودرو:
گیربکس به عنوان رابطی که موتور ماشین را به چرخ‌ها متصل می‌کند، با ایجاد این ارتباط موجب می‌شود که با انتقال نیرو از موتور به چرخ، خودرو قادر به حرکت باشد. حرکت خودرو از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان خودروست و از آن‌جا که این وظیفه برعهده گیربکس است، اطمینان از سلامت آن به طور جدی حائز اهمیت ویژه است. خودروی رنو مگان دارای دو نوع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک است. چنان‌چه گیربکس خودرو دچار مشکل شد، می‌بایست با مراجعه به یک تعمیرگاه رنو مگان و سپردن فرایند تعمیر به یک مکانیک حرفه‌ای و متخصص در صدد رفع این مشکل برآمد. لزوم امر حرفه‌ای بودن کادر تعمیر، در هنگام تعمیر گیربکس دستی نمود بیشتری خواهد داشت، چرا که تعمیر این سبک از گیربکس سخت و طاقت فرساتر است؛ اگرچه تعمیر هر دو نوع ذکر شده سخت و حساس است و تنها به دست افراد متخصص قابل انجام است.

دیاگ تخصصی، تعمیرات جلوبندی خودروی رنو مگان، تعمیر سیلندر، رسیدگی به اتاق ماشین، تعویض کیت تسمه تایم، تعویض دسته موتورها، تعویض رادیاتور بخاری، دیاگ و بررسی و رفع نشتی آب و روغن و ….. را نیز می‌توان در بین مواردی که ممکن است گذر صاحب خودرو رنو مگان را به تعمیرگاه رنو مگان بیاندازند، برشمرد. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به عنوان یکی از ده‌ها تعمیرگاه تخصصی رنومگان که از ابتدا تاکنون پیشتاز و پیشگام مسیر تعمیرات پیشرفته بوده است و به طور ویژه در این حوزه فعالیت دارد، همواره بر آن بوده که با جذب کادری مجرب، متعهد و مسئولیت پذیر و هم‌چنین دارا بودن پیشرفته‌ترین، به روزترین و کارآمدترین دستگاه‌های روز دنیا آماده ارائه بهترین خدمات، خدمت مشتریان عزیز و صاحبین خودروی مگان می‌باشد.

حرفه‌ای و پیشرفته بودن کادر این تعمیرگاه تخصصی مگان می‌تواند موجب تضمین خاطر صاحبین خودرو در جهت سلامت ماشین، کیفیت کار تعمیر و ماندگاری امور ذکر شده باشد تا مشتریان عزیز همواره برای دریافت خدمات تعمیر و چکاپ اتومبیل خود نام  ایرانرنو را به خاطر آورند. پس با مراجعه به رنو یار خاطره خوبی از تعمیر اتومبیل ارزشمندتان برای خود رقم بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. تعمیر کاتالیزور بسترن می گوید

    تعمیر کاتالیزور کاری است بسیار تخصصی که حتما باید به دست متخصص انجام شود و هرگز نباید اقدام به تعمیر و تعویض کاتالیزور نمائید