چرا شرکت الکتروپیک هنوز متفاوت است؟

مقدمه

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سال‌ها است که شرکت الکتروپیک یکی از شرکت‌های پیشرو و معتبر در زمینه تولید و طراحی سیستم‌های حفاظتی در کشور است. الکتروپیک همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و در عین حال در مناسب‌ترین قیمت‌ها در بازار عرضه نموده است. همچنین این شرکت اکنون با سابقه‌‌ فعالیت بیش از ۳۰ سال نزد مشتریان خود از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای نیز برخوردار است. در طول سال‌های فعالیت شرکت الکتروپیک ، این شرکت موفق به دریافت انواع گواهینامه‌های استاندارد مدیریت شده است. پایبندی به اصول حرفه‌ای کاری و اخلاقی در برخورد با مشتریان، تلاش برای حفظ کیفیت محصولات و ایجاد نوآوری در تولید محصول عوامل مهم ماندگاری و ایجاد تفاوت میان الکتروپیک و دیگر برندهای مشابه رقیب است. تنوع محصولات الکتروپیک نیز یک عامل مهم دیگر است که همواره پاسخگوی نیازها و سلایق گوناگون کاربران در بازار سیستم‌های حفاظتی از جمله انواع آیفون تصویری بوده است. در ادامه این مقاله به ذکر برخی ویژگی‌های آیفون تصویری الکتروپیک می‌پردازیم تا از این رهگذر دریابیم چگونه محصولات این شرکت در بازار از محبوبیت برخوردار شده‌اند.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک

همان‌طور که گفته شد قیمت مناسب محصولات الکتروپیک به ویژه انواع آیفون تصویری الکتروپیک در عین حال که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند بسیار مناسب است. شرکت الکتروپیک  همواره در مسیر مشتری مداری گام برداشته است. بنابراین در همین راستا با ایجاد تنوع قیمت در محصولات خود تلاش کرده است طیف گسترده‌تری از مشتریان را جذب نماید. البته به طور کلی نیز قیمت محصولات الکتروپیک در قیاس با شرکت‌های مشابه داخلی عموما پایین‌تر است. اگرچه در میان محصولات شرکت الکتروپیک محصولاتی گران قیمت نیز برای سلایق و رده‌های بالاتر یافت می‌شود. این تعادل موجود در قیمت و کیفیت ، عامل برجسته‌ای است که میان الکتروپیک و دیگر برندها تفاوت ایجاد کرده است.

گارانتی محصولات الکتروپیک

امروزه برای مصرف کننده در خرید هر محصولی داشتن گارانتی معتبر یک اصل اساسی و ضروری است است. بنابراین شرکتی مانند الکتروپیک که رضایتمندی مشتری را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است تامین گارانتی اصیل برای محصولات از جمله اصول اولیه به شمار می‌رود. برای نمونه گارانتی انواع آیفون‌ تصویری الکتروپیک عامل مهمی در جذب اطمینان مشتریان بوده است و همواره سبب پرفروش بودن محصولات این شرکت شده است. بر این اساس گارانتی محصولات الکتروپیک عموما ۳ ساله یا به عبارت دیگر ۳۶ ماهه می‌باشد. این میزان زمان‌بندی گارانتی در واقع نشان از کیفیت خدمات پس از فروش شرکت الکتروپیک دارد که عامل برجسته دیگری است برای ایجاد تفاوت میان محصولات این برند و برندهای رقیب داخلی.

اندازه صفحه نمایشگر

انواع آیفون تصویری الکتروپیک که در بازار عرضه می‌گردد معمولا از شکل ظاهری مناسبی برخوردار است. این شرکت برای رسیدن به طراحی مطلوب و مورد نظر خود همواره از بهترین طراحان بهره برده است. از جمله مهمترین قطعات در یک آیفون تصویری نمایشگر دستگاه است. شکل ظاهری و عملکرد نمایشگرهای رنگی آیفون تصویری الکتروپیک همواره با دیگر برندها متفاوت بوده است. این نمایشگرها در انواع ۳.۵ اینچی تا ۷ اینچ متغیر و متنوع‌اند. باید به این نکته نیز در اینجا اشاره نماییم که پرفروش‌ترین آیفون تصویری الکتروپیک آیفون مدل 1268 است که در واقع طراحی شکل ظاهری آن برداشتی از آیفون برند کوماکس است و صفحه نمایشگر ۳.۵ اینچی دارد. این محصول به دلیل داشتن کیفیت قابل قبول و مطلوب و همچنین قیمت متعادل و مناسب از جمله پرفروش‌ترین آیفون‌های تصویری در داخل کشور به شمار می‌رود.

صفحه کلید لمسی

همزمان با پیشرفت ظاهری و افزوده شدن قابلیت‌های محصولات مختلف الکترونیکی، شرکت الکتروپیک نیز همواره محصولات خود را به روز نموده است. برای نمونه برخی از انواع آیفون‌های تصویری الکتروپیک با صفحه کلیدهای لمسی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این نوع آیفون تصویری الکتروپیک در گروه آیفون‌های لوکس به شمار می‌آید. اما آن عاملی که در این زمینه نیز سبب ایجا تفاوت میان آیفون تصویری الکتروپیک با دیگر محصولات مشابه می‌شود قیمت مناسب این محصول است. اگرچه لمسی بودن کلیدهای این نوع آیفون سبب افزایش قیمت این محصول می‌گردد اما در عین‌حال همچنان در قیاس با محصولات مشابه برندهای دیگر مانند درب بازکن فربیکو از تعادل قیمت خوبی برخوردار است. برای نمونه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 از جمله این آیفون‌های لوکس محسوب می‌گردد.

کارت حافظه فیلم و عکس

آیفون تصویری امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات در سیستم‌های حفاظتی به شمار می‌رود. بنابراین مهم است ‌که همواره شرکت‌های تولید کننده در  راستای ارتقا کیفی و قابلیت‌های این نوع محصولات گام بردارند. شرکت الکتروپیک با تولید انواع آیفون تصویری که از قابلیت کارت حافظه برخوردارند و می‌توانند تا حد معینی فیلم و عکس را ذخیره نمایند گام مهمی در این زمینه برداشته است. برای نمونه آیفون تصویری الکتروپیک مدل MTV-592 که دارای صفحه نمایشگر ۴ اینچی است و امکان ذخیره نمودن ۲۰۰ تصویر را دارد. همچنین این نوع آیفون تصویری قابلیت افزودن کارت حافظه را نیز دارد که سبب می‌شود سیستم حفاظتی ساختمان تقویت گردد.در این مقاله تلاش کردیم با معرفی اجمالی شرکت الکتروپیک و پس از آن بررسی برخی ویژگی‌های مهم محصولات این شرکت پرده از راز متفاوت بودن این برند نزد مشتریان این نوع محصولات بر داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.