پیام رسان سامسونگ جاگزین مناسبی برای برنامه گوشی شما

طبق اخبار و گزارشات چند روز اخیر پیام رسان سامسونگ در دسترس دستگاه هایی که به ویندوز 10 مجهز هستند و از فناوری 5G و 4G LTE پشتیبانی می کنند قرار می گیرد. Samsung Messaging ارسال پیام متنی با استفاده از رایانه ویندوزی را برای کاربران آسان می کند. این پیام رسان که به تازگی معرفی شده است در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت در دسترس کاربران قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

پیام رسان سامسونگ به کاربران امکان دریافت و ارسال پیام های متنی را می دهد. بر اساس اطلاعاتی که شرکت مایکروسافت در فروشگاه نرم افزاری خود درباره این پیام رسان قرار داده است،   Samsung Messaging  برای رایانه هایی که از اینترنت 5G و 4G LTE پشتیبانی می کنند، قابل دسترس است.

چه دستگاه هایی می توانند از پیام رسان سامسونگ استفاده کنند؟

Samsung Messaging امکان ارسال و دریافت پیامک متنی را به دیوایس های زیر که مجهز به ویندوز 10 می باشند را می دهد:

گلکسی تب پرو اس

گلکسی بوک 10.6 LTE

گلکسی بوک 12 LTE

گلکسی بوک  2

همچنین نام NT930QCA هم در لیست دستگاه هایی که می توانند از پیام رسان سامسونگ استفاده کنند گفته شده است که به گفته ویندوز سنترال ممکن است همان گلکسی فلکس 2 G5 باشد. در لیست بالا نام بهترین لپ تاپ های سامسونگ به چشم می خورد؛ بنابراین، کاربران این دستگاه ها بدون نیاز به استفاده از گوشی همراه خود می توانند با دوستان، آشنایان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند، به آنها متن ارسال کنند و متن ارسال آنها را دریافت کنند.

برنامه ” گوشی شما” به کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ امکان وصل کردن گوشی موبایل خود خود را به رایانه می دهد تا دسترسی به تصاویر گوشی از طریق رایانه راحت تر و سریع تر انجام گیرد. این برنامه علاوه بر دسترسی به تصاویر، دسترسی شما به برنامه های مورد علاقه تان رو گوشی موبایل را به وسیله رایانه ممکن می سازد.

اما اکنون با استفاده از پیام رسان سامسونگ وصل کردن گوشی و رایانه راحت تر از استفاده از برنامه گوشی شما می باشد و شما را از جفت کردن این دو دستگاه بی نیاز می کند. هر چند تاکنون اطلاعات دقیقی درباره عرضه پیام رسان سامسونگ از کمپانی سامسونگ منتشر نشده است اما از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت قابل دانلود و استفاده می باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. اوجی می گوید

    کاش پیام رسان سامسونگ برای تمام لپ تاپ ها در دسترس باشه ?

    1. لشکری می گوید

      اره واقعا. ما که لپ تاپ های برند دیگه ای داریم هم واقعا به این پیام رسان نیاز داریم