تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو استپ وی/داستر

شرکت خودرو سازی رنو با معرفی ماشین‌های مختلف در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه خود را در بازار خودرو ایران باز کند. به طوری که بسیاری از افراد محصولات این شرکت را به خودروهای داخلی ترجیج داده‌اند. مخصوصا ماشین‌های ساندرو و داستر با اقبال بسیار مناسبی روبرو شده‌اند. در این بین برخی از خدمات و نیازهای صاحبان این خودروها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. تعمیرگاه ساندرو استپ وی و انواع ماشین‌های رنو جزو خودروهایی هستند که نیاز است بیشتر به آن‌ها پرداخته شود. در این نوشته به بررسی ویژگی‌های یک تعمیرگاه مناسب ماشین‌های رنو خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تلفن همراه: 09120996450 مهندس حامد رضایی

سایت تعمیرگاه ایران رنو: https://renoir.ir 

آشنایی با شرکت رنو

شرکت رنو به صورت رسمی در سال 1899 به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرد. این شرکت اکنون در کشورهای مختلفی مانند ترکیه، روسیه، رومانی، کره و ایران دارای کارخانه‌های تولید و مونتاژ برای محصولات خود می‌باشد. اولین ماشین رنو در سال 1297 شمسی به ایران راه پیدا کرد. رنو در سال 1383 با سرمایه گذاری برای تولید محصولات خود در ایران کارخانه پارس خودرو را راه‌ اندازی کرد. اولین محصول تولیدی این شرکت تندر 90 بود که به سرعت توانست جای خود را در بین رقبای داخلی و خارجی باز کند. پس از تندر 90، ماشین‌های دیگری مانند ساندرو، ساندرو استپ وی و داستر به محصولات این  شرکت اضافه شدند.

چرا باید برای تعمیر ماشین خود به تعمیرگاه رنو  مراجعه کنیم؟

تعمیرگاه تخصص رنو با تعمیر ساندرو استپ وی و رنو ساندرو معمولا به صورت تخصصی فعالیت کرده و حیطه کاری خود را به یک خوردرو و یا نهایتا محصولات یک خودروسازی محدود می‌کنند و از آنجایی که ساختار خودروهای یک شرکت بسیار به همدیگر شبیه هستند، در نتیجه به راحتی می‌توانید خودرو خود را به آن‌ها بسپارید. کار روی یک نوع ماشین باعث می‌شود که تجربه و تخصص افراد مشغول به کار در این مراکز به شدت افزایش پیدا کند.

تعمیرگاه ساندرو استپ وی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چه دنبال تعمیرگاه رنو ساندرو باشید، چه بخواهید رنو داستر خود را به تعمیرگاه ببرید، لازم است که قبل از مراجعه به تعمیرگاه درباره آن اطلاعات کافی جمع آوری کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های یک تعمیرگاه خوب به صورت زیر است:

  • استفاده از افراد متخصص و مجرب

مهم‌ترین شرط انتخاب تعمیرگاه این است که نیروهای آن از افراد متخصص و با تجربه تشکیل شده باشند. تجربه مهم‌ترین اصلی است که کمک می‌کند سریع‌تر مشکلات ماشین شما حل شود. در نظر داشته باشید که تعمیرگاه‌های غیر تخصصی ممکن است علاوه بر حل نکردن مشکل شما، به ماشین آسیب بیشتری هم وارد کنند. همچنین افراد با تجربه می‌توانند مشکلات دیگرِ ماشین شما را هم شناسایی کنند به صورتی که فقط یک بار نیاز به تعمیر داشته باشند.

  • استفاده از قطعات اصلی

قطعا خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید که استفاده از قطعات تقلبی ممکن است چه بلاهایی سر ماشین شما بیاورد. یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب تعمیرگاه رنو ساندرواستفاده آن‌ها از قطعات اصلی است. هر چنده که قطعات اصلی معمولا هزینه‌ی بیشتر در بر دارد، اما با خرید قطعه اصل اولا خیالتان راحت است که ماشین آسیب بیشتری نمی‌بیند، ثانیا می‌دانید که قطعات اصل دوام بیشتری دارند. در نتیجه دیرتر خراب می‌شوند. این مورد در بلند مدت هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

  • خدمات متنوع

یکی از ویژگی‌هایی که یک تعمیرگاه ساندرو استپ وی عالی را از سایر تعمیرگاه‌ها متمایز می کند، ارائه انواع خدمات تعمیراتی است. شما باید بتوانید هر آنچه که برای تعمیر ماشین شما لازم است را در یک محل و به بهترین شکل ممکن دریافت کنید. تعمیر موتور، تعمیر گیربکس اتوماتیک و عادی، عیب یابی ماشین، تعویض روغن، تعویض لنت ترمز، تنظیم موتور، تعویض تسمه تایم و پنچرگیری، تعمیر اگزوز و تعمیر جلوبندی تنها گوشه‌ای از خدماتی است که یک تعمیرگاه مجهز باید به مشتریان خود ارائه کند. هر چه مجموع خدماتی که تعمیرگاه ارائه می‌کند تکمیل‌تر باشد، نشان از متعهدتر بودن تعمیرگاه است.

  • احترام به خودرو

یکی از مواردی که نه نتها تعمیرگاه‌ها بلکه صاحبان خودرو هم به آن توجه نمی‌کنند، این است که نحوه برخورد تعمیرکاران با خودرو ممکن است به خودرو آسیب بیشتری وارد کند. در نتیجه هنگام انتخاب تعمیرگاه به این نکته توجه داشته باشید که نحوه برخورد آن‌ها ماشین شما به چه صورتی است.

  • خدمات دهی سر وقت

بزرگ‌ترین معضلی که افراد هنگام مراجعه به تعمیرگاه‌ها با آن روبرو می‌شوند، بد قولی و معطلی برای تعمیر ماشین است. این مشکل ناشی از عدم مدیریت صحیح تعمیرگاه و پذیرش تعداد زیادی ماشین به صورت همزمان می‌باشد. همچینین نشان از عدم تعهد پرسنل تعمیرگاه دارد. بنابراین اگر قصد دارید که به یک تعمیرگاه رنو داستر یا هر تعمیرگاه دیگری مراجعه کنید، قبل ار هر کاری، زمان‌بندی تعمیرگاه را بررسی کنید. تا در صورتی که خدمات دهی آن‌ها سر وقت نبود از جایی دیگر خدمات دریافت کنید.

  • هزینه مناسب

هزینه یکی از مواردی است که همواره دارای اهمیت بسیار زیادی در تعمیرات بوده است. ما همیشه حاضر هستیم که برای دریافت خدمات بهتر، بیشتر هزینه کنیم. اما در برخی از موارد ممکن است میزان هزینه و خدمات دریافتی با هم هماهنگی نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از اقدام برای تعمیرات این نکته را مورد توجه قرار دهید که تعمیرگاه مورد نظر چقدر منصف است و هزینه‌ای که بابت دریافت خدمات پرداخت می‌کنید، آیا منطقی است یا خیر. متاسفانه این مشکل در تعمیرگاه‌هایی مانند تعمیرگاه رنو داستر که یه ماشین خارجی است و مردم کمتر با آن آشنایی دارند، بیشتر رخ می‌دهد.

ایران رنو تخصصی‌ترین تعمیرگاه ساندرو استپ وی در تهران

کیفیت قطعات، دقت در کار و سرعت عمل مهم‌ترین ویژگی‌های تخصصی ترین تعمیرگاه ساندرو استپ وی در تهران می‌باشد. خدمات تخصصی ما به ماشین ساندرو محدود نشده و تعمیرگاه رنو ساندرو و تعمیرگاه رنو داستر هم می‌توانند به خوبی ما را معرفی کنند. در هر حال در نظر داشته باشید که هر ماشینی که مارک رنو روی آن باشد توسط همکاران ما تعمیر خواهد شد. ما برای تعمیر ماشین شما از تیم تخصصی و مجرب استفاده خواهیم کرد که هرکدام از اعضای تیم چنین سال تجربه تعمیر انواع ماشین رنو را دارند. مهم‌تر از همه اینکه ما همواره احترام به مشتری و قیمت های منصفانه را سر لوحه کار خود قرار داده ایم. در نهایت اگر به تعمیرگاه ساندرو استپ وی نیاز داشتید، ایران رنو همواره در خدمت شما است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.