لوازم جانبی اپل,لوازم جانبی آیفون,لوازم جانبی iphone,لوازم جانبی apple

لوازم جانبی اپل

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لوازم جانبی اپل با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات، تمرکز بیش از معمولِ برندهای مطرح و همچنین پر هزینه بودن قیمت لوازم جانبی، بخش مهمی از بازار لوازم جانبی موبایل را تشکیل می‌دهد.

واقعیت امر این است که محبوبیت و موفقیت کمپانی اپل در تولید و عرضه محصولاتی همچون آیفون، آیپد، مک‌بوک و … علاوه بر فاکتورهایی مانند کیفیت ساخت بالا و نوآوری‌، مدیون استایل طراحی خاص این کمپانی نیز هست.

اپل از دسته تولید کنندگان محصولات دیجیتال است که همواره استایل خاص خود را با کم‌ترین تغییر در طول زمان داشته و سعی کرده است چیزی بیشتر از یک محصول صرفا کاربردی ارایه کند.

اگر علاوه بر این مساله، فاکتور قیمت بالای لوازم جانبی و تعمیرات آیفون را نیز اضافه کنیم، متوجه می‌شویم فرآیند خرید لوازم جانبی آیفون دقت و توجه بیشتری می‌طلبد.

برای مثال، قاب آیفون در برخی مدل‌ها نسبت به قاب‌های دیگر گوشی‌ها قیمت بالاتری دارد و یا مثلا گلس آیفون در بین محافظ صفحه‌های تولید شده از محصولات یک برند، بیشتر مورد توجه و نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین با توجه به اینکه درگاه USB گوشی موبایل اپل با گوشی‌های اندرویدی متفاوت است، مساله تهیه و خرید کابل و شارژر آیفون گاها حتی می‌تواند برای کاربران مشکل ساز باشد.

لوازم جانبی گوشی apple

علاوه بر بحث کاربرد لوازم جانبی گوشی‌ اپل، بحث زیبایی و تناسب رنگ و شکل برخی از اقلام اکسسوری دیجیتال آیفون نیز در بین بسیاری از کاربران مطرح است.

فروشگاه اینترنتی کالانه علاوه بر سعی بسیار در گردآوری و عرضه متنوع از لوازم جانبی اپل، فاکتور استایل دیجیتال کاربران را همواره مد نظر دارد.

مدل‌های مختلف گوشی موبایل اپل به تفکیک لوازم جانبی در این صفحه دسته‌بندی شده‌اند.

لوازم جانبی آیفون

خرید لوازم جانبی گوشی آیفون این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. استایل جدید، قابلیت‌های جدید، امنیت بیشتر، استفاده‌ی راحت‌تر. چیز دیگری لازم دارید؟ با خرید لوازم جانبی اپل آیفون خاص و منحصربه‌فرد می‌شوید.

باور کنید. گوشی شما هیچوقت انقدر زیبا و خوش‌دست نبوده است. قاب‌های جدید و خوش‌استایل از برندهای مطرح تولیدکننده لوازم جانبی آیفون استایلی جذاب و مطابق میل شما دارند. گلس‌ آیفون از صفحه نمایش گران‌ قیمت آن محافظت می‌کند. بدون اینکه ذره‌ای از کیفیت نمایش آن کم شود. انواع کیف‌، شارژر وایرلس، باتری و هندزفری و سایر گزینه‌های خرید لوازم جانبی اپل  تمام آن چیزی که دوست دارید و نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند.

چقدر با لوازم جانبی گوشی آیفون آشنایی دارید؟

می‌دانید بهترین و جذاب‌ترین لوازم جانبی آیفون کدامند؟

با قابلیت‌ها و امکانات این لوازم جانبی آشنا هستید؟

از قیمت لوازم جانبی اپل خبر دارید؟

ما در ادامه تمام این اطلاعات و امکانات و قابلیت‌های لوازم جانبی مختلف را بررسی کرده‌ایم. حالا خرید لوازم جانبی موبایل راحت‌ و ساده‌تر می‌شود. ادامه‌ی این متن را بخوانید تا متخصص انتخاب و خرید لوازم جانبی Apple شوید.

قاب ژله ای آیفون

قاب ژله ای آیفون یکی از این مدل‌هاست. تقریبا هر رنگی که دوست دارید در دسترس شماست. طرح‌های رنگی، دو رنگ، اکلیلی، شفاف و نیمه‌شفاف گزینه‌های دوست‌داشتنی خرید کاور گوشی iPhone هستند. کاور ژله ای گوشی موبایل آیفون نرم و منعطف است و به دلیل ساختار پلیمری‌اش قابلیت آنتی‌شوک یا ضدضربه هم دارد.

با قاب سیلیکونی iPhone گوشی شما دیگر داخل دست‌تان عرق نمی‌کند. چون سیلیکون ضدتعریق است. قدرت محافظتی بالایی هم دارد. سیلیکون و ترکیبات آن عناصر سازنده‌ی شیشه‌ هستند. به همین خاطر قاب‌های سیلیکونی یک درخشش ذاتی دارند. جزو قاب‌های نرم به حساب می‌آیند و بسیار خوش‌ساخت هستند. رنگ‌بندی قاب سیلیکونی آیفون شما را شگفت‌زده می‌کند. نارنجی، قرمز، سبز، گل‌بهی، فیروزه‌ای، سرمه‌ای، قهوه‌ای، مشکی، سفید و هر رنگ دیگری که دوست دارید.

قاب 360 درجه آیفون

قاب‌های سخت هم شامل قاب 360 درجه آیفون و قاب ضدضربه iPhone هستند. این قاب‌ها امنیت بیشتری نسبت به قاب‌های نرم دارند. قاب 360 درجه یک پوشش 360 درجه دارد.

سه تکه هستند که با هم چفت می‌شوند و علاوه بر بدنه و اطراف گوشی برخی قسمت‌های جلویی بدنه را هم پوشش می‌دهد. قاب‌های ضدضربه هم از ترکیب پلی‌کربنات و TPU ساخته می‌شوند و در برابر هر ضربه‌ای مقاومند. سایر گزینه‌های خرید قاب گوشی آیفون که می‌توانید امتحان کنید و از زیبایی‌ها و امکانات آن‌ها لذت ‌ببرید در ادامه آورده شده‌اند.

  • قاب پارچه ای Apple iPhone 11
  • کاور کتابی iPhone 11
  • کاور چرمی آیفون 11
  • بامپر آیفون 11
  • قاب طرح چوب iPhone 11

نکته اینکه قاب گوشی اپل iPhone 11 جلوی دکمه‌ها و پورت‌های گوشی را نمی‌گیرد و با شارژ وایرلس هم مشکلی نخواهید داشت. این قاب‌ها به خوبی بدنه‌ی گوشی چفت می‌شوند و به هیچ وجه تکان نمی‌خورند. راحت و خوش‌دست هستند و دوام بسیار بالایی هم دارند. تا مدت‌ها از این قاب‌های زیبا استفاده خواهید کرد و خواهید درخشید.

خرید گلس محافظ صفحه گوشی iPhone

پوشش Oleophobic یا ضدچربی و اثرانگشت و همچنین شیشه‌ی ضدخش این گوشی روی صفحه‌ نمایش فوق‌حرفه‌ای‌ آن قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند. اما نه برای وقتی که گوشی کاملا اتفاقی از دست‌تان بیفتد. یا اینکه ضربه‌ی سنگینی به آن وارد شود.

گلس محافظ صفحه Apple iPhone برای چنین مواقعی است.

صفحه نمایش آیفون بسیار باکیفیت است و قیمت بالایی هم دارد.

مطمئنا دوست ندارید این صفحه نمایش زیبا را از دست بدهید و هزینه‌ی زیادی را بابت تعمیر و تعویض آن بپردازید. قیمت گلس آیفون در برابر قیمت صفحه نمایش خیلی خیلی کمتر است. به زبان ساده‌تر بگوییم کار کردن با گوشی بدون گلس اشتباه است.

خرید هندزفری، باتری و شارژر آیفون

موزیک خالص و ناب گوش کنید و به صدای احساسات‌تان دقیق‌تر توجه کنید. آیفون جک هدفون ندارد. اما با ایرپاد اپل می‌توانید موزیک باکیفیت گوش بدهید. Apple Airpods نسل اول و دوم که به صورت وایرلس کار می‌کنند بسیار راحت هستند. داخل گوش شما قرار می‌گیرند و نیازی به کابل هم ندارید. کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارند. به سادگی با گوشی جفت می‌شوند و در کمتر از 3 ثانیه می‌توانید آن‌ها را با گوشی کانکت کنید. میکروفون فوق‌العاده‌ای برای صحبت کردن دارند و کلی قابلیت و امکانات جدید که شما را شگفت‌زده می‌کند.

باتری آیفون

و اما باتری، باتری آیفون قلب تپنده‌ی گوشی است. منبع زندگی آن است. ظرفیت 3110 میلی‌آمپرساعتی آن کیفیت و کارایی مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر احساس می‌کنید کارایی آن افت کرده است. دیر شارژ می‌شود. خودبخود خاموش می‌شود و زود شارژ خالی می‌کند بهتر است به فکر یک باتری جدید باشید. با خرید باتری اورجینال Apple iPhone دوباره کیفیت و کارایی سابق را با گوشی‌تان تجربه می‌کنید.

قیمت باتری iPhone زیاد نیست. ارزشش را دارد که دوباره منبع زندگی‌ گوشی‌تان را به آن برگردانید تا راحت و بدون دغدغه و نگرانی با آن کار کنید.

می‌دانید چرا باتری آیفون خراب می‌شود؟

یکی از دلایل اصلی آن استفاده از شارژرهای بی‌کیفیت است.

شارژر آیفون

یک شارژر خوب و باکیفیت سلامت باتری گوشی را تضمین می‌کند. برای خرید شارژر اصل آیفون دو گزینه‌ی هیجان‌انگیز دارید:

  1. شارژر کابلی با پورت Lightning که به گوشی وصل می‌شود و ولتاژ و جریانی متناسب با ورودی باتری دارد.
  2. شارژر وایرلس آیفون که گوشی را توسط یک میدان مغناطیسی شارژ می‌کند و به هیچ کابلی نیاز ندارید. با خرید شارژر بی سیم iPhone باتری گوشی شما در حالتی امن و ایده‌آل شارژ می‌شود. افت ولتاژ و یا جریان هیچ تاثیری روی کیفیت باتری ندارد و خیال شما از هر جهت راحت می‌شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.