بازیابی سریع و آسان اطلاعات با EaseUS Data Recovery

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر وجوه مختلف زندگی ما، همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است اگر تا چندی پیش اسناد کاغذی و تصاویر چاپی و انواع cd ها بخش مهمی از اطلاعات و داده‌های ما را تشکیل می‌دادند، این روزها همه این اطلاعات با انواع فایل‌های هوشمند در فرمت‌های گوناگون جایگزین شده اند که برای نگهداری از آن‌ها به جای آلبوم‌ها و گاوصندوق‌ها به حافظه‌های هوشمندی همچون هارد دیسک‌ها و رم‌ها نیاز است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چنین تغییری با خود مزایای بسیاری به همراه داشته است. مزایایی مانند مدیریت و نگهداری و دسترسی آسان‌تر به فایل‌ها اما همچنان مشکلات قابل حلی وجود دارد. از نمونه این مشکلات می‌توان به خطاهای سیستمی، خطاهای انسانی و یا هر مشکل دیگری که منجر به حذف ناخواسته این فایل‌ها می‌شود اشاره نمود.

در صورت بروز چنین اتفاقاتی تبعاتی منفی انتظار ما را خواهند کشید. خوب است بدانید که برنامه نویسان این اتفاقات را پیش بینی کرده اند و راه حل‌هایی را طراحی و منتشر کرده اند. در ادامه به یکی از این راه‌ها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با اپلیکیشن‌های بازیابی

هنگامی که فایل‌های شما درون حافظه‌های هوشمند حذف می‌شوند، همچنان اثری از آن‌ها درون حافظه باقی می‌ماند که طی گذشت زمان کاملاً از بین می‌رود. اپلیکیشن‌های بازیابی به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند این اثرات باقی مانده پس از حذف را شناسایی کنند و سپس آن‌ها را مجدداً به بخش قابل دسترسی حافظه بازگردانند. برنامه‌های زیادی بدین منظور طراحی شده اند که نرم افزار  EaseUS Data Recovery یکی از بهترین‌های آن‌ها است که بیشترین درصد موفقیت را از آن خود کرده است. این برنامه هماهنگ با سیستم عامل‌های ویندوزی ساخته شده است و می‌تواند به واسطه اتصال تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌ها به کامپیوتر حافظه آن‌ها را نیز بازیابی کند.

احتمال بازیابی اطلاعات

نکته ای که وجود دارد این است که احتمال موفقیت در بازیابی دیتای شما تابع عوامل گوناگونی است، نمونه ای از این عوامل به شرح زیر است:

  • مدت زمان طی شده از حذف دیتا
  • حجم دیتا
  • حجم دیتاهایی که پس از آن حذف شده اند
  • فعالیت‌هایی که پس از حذف با سیستم انجام شده است.
  • فرمت فایل دیتا
  • علت حذف دیتا

علل بسیار دیگری نیز وجود دارد. اما خوب است بدانید که اپلیکیشن  EaseUS Data Recovery سایر علل هایی را که وابسته به فایل است را خنثی می‌کند. این برنامه فایل‌ها را بدون توجه به حجم، فرمت و علت حذف شدن؛ بازیابی خواهد نمود. به همین واسطه احتمال موفقیت آن افزایش خواهد یافت. جالب‌تر اینجاست که حافظه‌های شما تازمانی که امکان اتصال به کامپیوتر را داشته باشند، دیگر مهم نیست که از چه نوعی هستند و یا ویژگی‌های آن‌ها چیست.

کار با اپلیکیشن در 3 قدم

بازیابی و بازگردانی فایل‌ها از قبیل فعالیت‌های پردردسر و دشوار است که ممکن است افراد غیر متخصص نتوانند از پس آن بربیایند. البته این مشکل زمانی پیش می‌آید که شما با دیگر اپلیکیشن‌ها و یا راه حل‌ها طرف هستید. در کار با  EaseUS Data Recovery به هیچ عنوان با این مساله روبه رو نخواهید بود

کار با این برنامه در سه قدم کلی انجام خواهد گرفت

  1. اتصال: در گام نخست شما باید اتصال دستگاه با حافظه خود را برقرار کنید.
  2. اسکن: پس از برقراری اتصال باید به برنامه مجوز اسکن را بدهید. در این مرحله شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های ویژه این برنامه در میان پوشه‌های موجود، منبعی را که اطلاعات موردنظرتان از آن پاک شده است را انتخاب کنید تا بدین واسطه اسکن هدفمندتر و سریع‌تر انجام شود.
  3. بازیابی: با گذشت زمان با توجه به حجم اطلاعات مورد نظر، فایل‌های حذف شده ای که برنامه توانسته است اثری از آن‌ها بیابد برایتان به نمایش در می‌آید. شما با توجه به نتایج فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بازیابی را برای آن تایید کنید.

در انتها باید گفت که بازیابی بخصوص بازیابی تصاویر به واسطه نرم افزار  EaseUS Data Recovery سریع، آسان و با کیفیت خواهد بود که احتمال موفقیت بالایی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.