خرید ملک راهی مطمئن برای سرمایه گذاری

این روزها که در تمام دنیا بازار ارز، سکه و بورس نوسانات بسیار زیادی دارند سرمایه‌‌گذاران نگران از دست دادن سرمایه‌ی خود هستند و این نگرانی امری طبیعی است؛ به همین سبب بسیاری از سرمایه‌گذاران از تمامی نقاط جهان به فکر سرمایه‌گذاری در املاک افتاده‌اند چرا که املاک نسبت به سایر چیزها از ثبات قیمتی بیشتری برخوردار است و نه تنها قیمت‌اش پایین نمی‌آید بلکه روز به روز بر ارزش آن افزوده می‌شود. بنابراین خرید ملک و زمین یک معامله‌ی برد برد است چون ضرر و زیانی در آن نیست. علاوه بر این خرید ملک یکی از آسان‌ترین سرمایه گذاری‌ها به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه‌ی جهان ملکی را خریداری می‌کنید چون در هر صورت خرید ملک دارای ارزش ویژه‌ای است. در این مقاله ما به بررسی خرید ملک در ایران و خرید ملک در دبی خواهیم پرداخت و مطالبی را عنوان خواهیم کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست. پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

خرید ملک در ایران

خرید ملک در ایران و سرمایه‌گذاری در آن مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری نیاز به دقت و توجه و آگاهی دارد. ایرانیان در بیشتر مواقع برای خرید ملک حضوری به آژانس‌های مسکن مراجعه می‌کنند و مشخصات ملک و زمینی که می‌خواهند بخرند را عنوان می‌کنند تا شخصی که در آژانس مسکن کار می‌کند برای آن‌ها مورد مناسب را پیدا کند. سپس به صورت حضوری به ملک رفته و از آن دیدن می‌کنند. خرید ملک به گونه‌ای دیگر نیز انجام می‌شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی همه چیز اینترنتی و از راه دور امکان‌پذیر است. سایت‌های بی شماری از آژانس‌های املاکی به وجود آمده‌اند که املاک بسیاری را برای فروش گذاشته‌اند و مشخصات کامل هر کدام ارائه شده است. بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی که نمی‌خواهند ریسک خرید خانه در کشورهای خارجی را به جان بخرند ترجیح می‌دهند تا در داخل کشور خرید ملک را انجام دهند. علاوه بر این سرمایه‌گذاری در ایران سودمند است زیرا سهم صنعت ساختمان در تولید ناخالص داخلی نسبت به سایر صنعت ها بیشتر است. خرید ملک در شهرهای مختلف ایران متفاوت است و قیمت‌ها نیز در شهرهای مختلف فرق دارد. در مجموع از مزایای خرید ملک در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ثبات دارایی
  • افزایش دارایی
  • سرمایه‌گذاری آسان تر در املاک نسبت به سایر سرمایه‌گذاری‌ها
  • ریسک پایین و اطمینان از رشد سرمایه
  • اطمینان خاطر از صاحب خانه بودن

 خرید ملک در دبی

دبی بزرگ‌ترین شهر امارات است و عروس خلیج فارس شناخته می‌شود. یکی از آن شهرهایی است که بیشترین میزان فروش زمین را در میان شهرها و کشورها دارد زیرا ارزش زمین‌های دبی بسیار بالا است. دبی یکی از شهرهای امارات متحده‌ی عربی است و یکی از مهم‌ترین و پرگردشگرترین شهرهای کشور امارات محسوب می‌شود بنابراین خرید ملک در این شهر ارزشمند است. در دبی نیز آژانس‌های املاکی به وجود آمده‌اند که چه از نزدیک و چه از راه دور به مشتریان کمک می‌کنند تا ملک مورد نظر خود را خریداری کنند. آژانس‌هایی نیز وجود دارند که به طور اختصاصی به ایرانیان برای خرید ملک در دبی کمک می‌رسانند.

خرید ملک در دبی شرایط خاصی دارد. مانند تمام شهرهای دنیا، بخشی از قسمت‌های شهر دبی ارزان‌تر و بخشی از آن گران‌تر است. اتباع ایرانی در نقاط خاصی از شهر دبی مجاز هستند که ملک خریداری کنند؛ در واقع از نُه ناحیه می‌توانند ملک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. خانه‌هایی که ایرانیان می‌توانند بخرند نیز متفاوت است. می‌توانند آپارتمان بخرند یا خانه‌های ویلایی این بستگی به نوع سلیقه و میزان سرمایه‌ای است که می‌خواهند در این راه خرج کنند. با خرید ملک در دبی می‌توان اقامت نیز گرفت و یکی از مزیت‌های خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این شهر محصوب می‌شود. اگر چه مدت اعتبار اقامت از طریق خرید ملک دو سال است اما می‌شود آن را تمدید نیز کرد. برای خرید ملک در دبی حتما باید از افراد آگاه مشورت بگیرید و بعد قرارداد ببندید. متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از ایرانیان به خاطر عدم توجه و ناآگاهی در سرمایه گذاری خود شکست خوردند و سرمایه‌ی زیادی را از دست داده‌اند بنابراین خیلی مهم است که با یک آژانس مسکن کاملا معتبر مشورت کنید. بسیاری از آژانس‌ها آدم را بیشتر سردرگم می‌کنند و در نهایت در پروسه‌ی خرید ملک شما را تنها می‌گذارند. در نتیجه انتخاب آژانس مسکنی معتبر از الزمات است. در ادامه‌ی مطلب آژانس مسکنی که می‌توانید به آن اعتماد کنید تا با خیال راحت ملکی را در دبی خریداری کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

در مجموع مزایای خرید ملک در دبی به شرح زیر است:

  • قیمت مناسب در دبی نسبت به سایر شهرهای بزرگ در دنیا
  • در صورت اجاره دادن ملک خریداری شده، دریافت اجاره‌ی نسبتا بالا
  • دریافت مجوز اقامت از طریق خرید ملک
  • جمعیت رو به رشد
  • پیشرفت اقتصادی بالا
  • پیشرفت سریع علم و تکنولوژی
  • امنیت بالای شهر دبی
  • رشد سرمایه پس از خرید ملک

Dobira

دوبیرا سایتی است برای آگاهی از به روزترین اخبار از ملک‌ها و زمین‌ها در دبی که به خریدارن و متقاضیان کمک می‌کند تا املاک و زمین‌های خود را بخرند. آگهی‌های بسیاری از املاک در این سایت یافت می‌شود که دست مشتری را برای انتخاب باز می‌گذارد. علاوه بر این سایت دوبیرا در پروژه‌های پیش فروش در دبی نیز فعالیت می‌کند. دوبیرا در کشورهای بزرگی چون امارات متحده‌ی عربی، کویت، عمان، بحرین، عربستان و ترکیه فعالیت دارد. مشتریان می‌توانند خودشان مستقیما از ملک و زمین دیدن کنند یا از نمایندگان اطلاعات ملک مذکور را به دست آورند.

اگر برای خرید ملک نیاز به مشاوره دارید، شما می‌توانید از طریق سایت لیست نمایندگان را به دست آورید و با آنان تماس حاصل کنید و از آن ها مشاوره‌ی رایگان دریافت کنید. دوبیرا با یازده واحد پول جهانی در حال تبادل و ارتباط است و برای راحتی کار متقاضیان و مشتریان، این سایت به سه زبان زنده‌ی دنیا تغییر پیدا می‌کند این زبان‌ها شامل ترکی، عربی و انگلیسی هستند.

این مقاله به گزارش شرکت دوبیرا تنظیم شده است. آدرس سایت دوبیرا:  www.Dobira.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.