تعمیرات لوازم خانگی، شغلی مطمئن برای کسب درآمد عالی

امروزه لوازم خانگی از تنوع گسترده برخوردار می باشند. انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، آبمیوه گیری، ماکروویو از جمله رایج ترین لوازم خانگی است که امروزه در هر خانه و آشپزخانه ای دیده می شود. این لوازم در خانه نقش مهمی داشته و بروز مشکل در هر یک از آنها مشکلات بسیاری را به همراه می آورد، تصور کنید یخچال خانه خراب شود یا ماشین لباسشویی خوب کار نکند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کاربرد بالا لوازم خانگی در خانه و آشپزخانه باعث شده تا افراد به هنگام بروز مشکل در آنها به دنبال راهی سریع برای رفع مشکل باشند. از آنجایی که قیمت لوازم خانگی در سال های اخیر به دلیل نوسانات دلار افزایش چشمگیری داشته است، در چنین شرایطی تعمیر لوازم خانگی بهترین راه حل می باشد.

این موضوع بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را بسیار عالی و پررونق کرده است. خوشبختانه ورود به بازار کار این شغل نیاز به سرمایه اولیه بالایی نداشته و تنها کافیست شما با مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی انواع لوازم خانگی آشنا باشید. در ادامه این مطلب شما را با این حرفه و نحوه درآمدزایی و موفقیت در آن آَشنا خواهیم کرد.

آشنایی با شغل تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرکار لوازم خانگی شخصی است که مهارت لازم در تعمیر و عیب یابی انواع لوازم خانگی را دارد. عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، آشنایی با مشکلات ماشین لباسشویی و نحوه رفع آن، توانایی در عیب یابی مشکلات ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروویو، غذاساز، آبمیوه گیری و غیره برخی از دیگر مهارت هایی است که یک تعمیرکار ماهر لوازم خانگی بایستی با آن آشنا باشد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که مهارت لازم این شغل را می توان به سادگی و با مشاهده ویدئوهای آموزشی یا مطالعه کتاب و جزوه های تعمیرات لوازم خانگی یاد گرفت. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم امروزه تکنولوژی لوازم خانگی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد و این موضوع باعث شده تا کار تعمیرات این لوازم بسیار تخصصی باشد. بنابراین روش های پیشین یادگیری برای کسب مهارت های این شغل کافی نیست و آموزش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی از طریق شرکت در دوره تعمیرات لوازم خانگی یکی از مهم ترین فاکتورها پیش از ورود به این حرفه می باشد.

چطور می توان در شغل تعمیرات لوازم خانگی موفق شد؟

اگر با مهارت های لازم برای تعمیرات لوازم خانگی آشنا باشید و بتوانید به بهترین صورت ممکن انواع لوازم خانگی را عیب یابی، تعمیر و در صورت نیاز قطعات آن را تعویض نمایید می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی در این شغل دست یابید.

دقت داشته باشید که مهارت کلید موفقیت در این شغل می باشد. بنابراین در صورتی که به صورت حرفه ای با مهارت های این شغل آشنایی ندارید ابتدا بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی را شناسایی و در کلاس تعمیرات لوازم خانگی آن شرکت نمایید.

پس از آشنایی با صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی برای ورود به بازار کار می توانید ابتدا کار خود را از فعالیت در نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی یا شرکت ها و مغازه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند آغاز کنید. با اینکار مهارت و تجربه خود را بالا برده و با تمامی نکات و فوت و فن ها در این شغل آشنا خواهید شد. همچنین می توانید در سایت هایی مانند استادکار، آچاره، سنجاق و غیره در حوزه ارائه خدمات آنلاین فعالیت می کنند ثبت نام کرده و همکاری به صورت پاره وقت داشته باشید.

پس از کسب تجربه در این شغل، در صورت دارا بودن سرمایه لازم می توانید به صورت شخصی در این شغل مشغول فعالیت شده و مغازه تعمیرات لوازم خانگی راه اندازی کنید. بدون شک این روش نسبت به راه حل پیشین درآمد بالاتری دارد، البته سختی کار در این روش نیز بیشتر است.

برای موفقیت هر چه بیشتر در این شغل تبلیغات را فراموش نکنید. می توانید در شبکه های اجتماعی یا کانال های تلگرامی به تبلیغات بپردازید. همچنین می توانید در دیوار و شیپور به معرفی کسب و کار و خدمات خود بپردازید.

خوش قول بودن، مشتری مداری، سرعت عمل، ارائه قیمت مناسب، گارانتی ارائه خدمات از دیگر موضوعاتی است که در موفقیت هر چه بیشتر در این شغل تاثیر گذار است.

در صورت رعایت موارد ذکر شده می توانید به درآمد 20 میلیون تومان در ماه دست یابید.

یادگیری کلیدی ترین فاکتور برای موفقیت در شغل تعمیرات لوازم خانگی

پیچیده بودن ساختار لوازم خانگی امروزی کار تعمیرات این لوازم را بسیار تخصصی کرده است. تعمیر اشتباه لوازم خانگی خسارات بیشتری به این لوازم وارد کرده و از عمر مفید این لوازم می کاهد.

با شرکت در دوره های تعمیرات لوازم خانگی در مدت زمانی کوتاه با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار این رشته آماده کنید.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های تعمیرات خانگی در کشور است که به صورت کاملا عملی و کارگاهی این دوره را برگزار می نماید. در این دوره کارآموزان بر روی یخچال ساید، فریزر و معمولی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی کار کرده و به تمرین مباحث آموزشی می پردازند.

در پایان دوره نیز مدرک مورد تایید فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود. ارائه مشاوره بازاریابی، ارائه پشتیبانی نامحدود آموزشی، امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی برخی از مباحث آموزشی در این دوره می باشد.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره لوازم خانگی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیرات برد الکترونیکی و ایسیو از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

برد الکترونیکی قطعه ای حساس و پیچیده و از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیک امروز است. این قطعه در عملکرد صحیح لوازم برقی نقش موثری داشته و بروز مشکل در آن اختلالاتی را به همراه می آورد. کلاس تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه فنی پارس به صورت تخصصی به آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر در انواع بردهای الکترونیکی می پردازد. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این دوره آموزشی بر روی دوره تعمیر بردهای الکترونیکی کلیک نمایید.

آموزش تعمیرات ایسیو خودرو

دوره تعمیرات ایسیو یکی از دیگر دوره های آموزش پرطرفدار در این آموزشگاه است که به صورت تخصصی به نحوه تعمیر و عیب یابی انواع ایسیو خودروهای داخلی، خارجی، ماشین های سنگین و راه سازی می پردازد. این دوره به صورت کارگاهی و عملی برگزار شده و کارآموزان را برای ورود موفق به بازار کار این رشته عالی و درآمدزا آشنا می کند. استاد این دوره در آموزشگاه فنی پارس از اساتید با تجربه در زمینه تعمیرات ایسیو بوده و تمامی نکات لازم برای تعمیر و عیب یابی ecu را به کارآموزان آموزش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.