چطور جم رایگان بازی براول استارز را به دست آوریم؟

بازی های اکشن در دسته بازی های پرطرفدار موبایل قرارمی گیرند که به دلیل سبک و سیاق خاصی که در آن ها وجود دارد، کمپانی های بزرگ بازی سازی در حال حاضر نسبت به تولید انواع مختلفی از بازی ها گام برداشته اند. یکی از بازی هایی که در این دسته قرار می گیرد، بازی براول استارز brawl stars است که از مجوبیت بسیار بالایی در میان گیمر ها برخودار بوده و علاقه مندان زیادی از سراسر جهان این بازی را به عنوان محبوب ترین بازی خود برگزیده اند و ساعت ها زمان خود را صرف این بازی می کنند اما یکی از مسائل بسیار مهمی که در بازی براول استارز brawl stars وجود دارد، جم است! در این قسمت به شما آموزش می دهیم که جم چیست و چطور می توانید آن را در بازی براول استارز brawl stars به صورت رایگان به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

جم چیست؟

بازی های مختلف و متنوع موبایلی اسامی درون برنامه ای خاصی را برای خو دارند. به عنوان مثال برای کالاف دیوتی واژه سی پی، برای فورتنایت واژه ویباکس و برای بازی براول استارز brawl stars نیز از واژه جم استفاده می کنند.

شما با تهیه و خرید جم می توانید به brawl box ها دسترسی داشته باشید و یا آن ها را خریداری کنید که بدون شک می توانند تاثیر بسیار زیادی در روند بازی شما داشته باشند.

استفاده از جم ها مزیت های قابل توجه ای را برای شما به ارمغان می آوردند که از محبوب ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با استفاده از جم می توانید براولر و یا شخصیت مورد علاقه خود را در این بازی تهیه کنید تا بتوانید لذت بیشتری را در حین بازی به دست آورید.
  • از دیگر مزایای آن می توان به ارتقاء براولر اشاره نمود که این ویژگی نیز می تواند به شما در بهتر شدن فرایند بازی کمک قابل توجه ای کند. از این رو این فرایند می تواند با خرید کمی جم شروع شود.
  • شما می توانید برای براولر خود اسکین های متنوع و منحصر به فردی را خریداری کنید تا بااستفاده از آن ها قدرت براولر ها را افزایش دهید.
  • همچنین با تهیه و خرید جم می توانید از خاصیت token doubler برخوردار شوید که خود خاصیتی جذاب و منحصر به فرد است.

دریافت جم رایگان در بازی براول استارز brawl stars

حال سوال اینجاست که چطور می توان به صورت رایگان اقدام به جمع آوری جم نمود؟ چراکه یکی از مهم ترین بخش های بازی براول استارز brawl stars جم است که با کسب آن می توانید تجربه لذت بخشی از فرایند بازی را برای خود به ارمغان بیاورید. از جمله روش های رایگان برای کسب جم براول استارز brawl stars می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. یکی از ابتدایی ترین روش هایی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در حین فرایند بازی سعی کنید brawl box ها را پیدا کنید. درون brawl box ها جم های متنوع ای قرار دارند که کاملا به صورت تصادفی در اختیار شما قرار م گیرند.
  2. اگر در بازی براول استارز به سطح های ۱۰، ۵، ۲۵ ۳۵ برسید، توسط خود بازی به شما جوایزی اهدا خواهد شد که در آن جوایز می توان به brawl box و mega brawl box اشاره نمود که درون این جعبه ها باز به صورت متغییر، جم هایی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.
  3. و…

همانطور که مشاهده می کنید عموما دریافت جم به صورت رایگان می تواند می توان زمان بر و در برخی از موارد بسیار سخت و طاقت فرسا باشد! اما یکی از بهترین و سریع ترین راه هایی که برای این بازی در نظر گرفته شده است، خرید جم به صورت پرداخت درون برنامه ای می باشد که شما در کمترین زمان ممکن می توانید به مقدار مناسبی از جم دسترسی داشته باشید.

اما یکی از معظلاتی که کاربران ایرانی با آن رو به رو هستند، موضوع پرداخت بین المللی است چراکه جم ها عموما با دلار خریداری می شوند و این موضوع می تواند شرایط را کمی برای شما سخت کند. از این رو شرکت های واسطی هستند که بتوانید با استفاده از آن ها این فرایند را انجام دهید که یکی از معتبر ترین آن ها وبسایت آسان جم است.

شما می توانید اقدام به تهیه و خرید جم براول استارس آسان جم کنید و این جم ها را با قیمت و همچنین کیفیت بسیار مناسبی تهیه کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.