قابلیت لایو 4 نفره در اینستاگرام رونمایی شد

فیس بوک به تازگی از قابلیت Live Room اینستاگرام رونمایی کرد. با این ویژگی کاربران اینستاگرام قادر خواهد بود به صورت 4 نفره در لایو شرکت کنند. این در حالیست که در گذشته تنها امکان برقراری ارتباط از طریق لایو تنها دو نفر امکان پذیر بود. همراه چیکاو باشید.

اینستاگرام از امروز رسما قابلیت اتاق لایو Live Room را برای اینستاگرام راه اندازی کرد و اعلام کرده که امیدوار است قابلیت لایو 4 نفره اینستاگرام بتواند بستری مناسب برای فرصت های بیشتر و خلاقانه تر را با اضافه کردن این ویژگی فراهم کند. با این ویژگی امکان اجرای گفت و گو های زنده، جلسات پرسش و پاسخ، مصاحبه و… فراهم خواهد شد.

در گزارشی که  techcrunch منتشر کرده است، امکانات و قابلیت های بیشتری را اینستاگرام برای مدیریت نظرات و ویژگی های صوتی را به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد که در ماه های آینده شاهد آن خواهیم بود.

چگونه لایو 4 نفره ایجاد کنیم؟

اگر قصد دارید تا لایو 4 نفره بگذارید، کافیست صفحه را به سمت چپ بکشید و گزینه Live Camera را انتخاب کنید. سپس عنوانی برای اتاق قرار داده .و با کلیک بر روی نماد Room دیگران را به اتاق لایو 4 نفره اضافه کنید. در اینجا نیز لیست کسانی که درخواست لایو کرده اند را نیز مشاهده خواهید کرد که به راحتی می توانید در بین آن ها جست و جو کرده و مدیریت کنید.

در زمانی که لایو 4 نفره را آغاز کنید، شما به عنوان برگزار کننده لایو در بالای صفحه می مانید. شما می توانید در همان ابتدا و یا به صورت جداگانه در طول اجرای لایو افراد را به لایو اضافه کنید.

افزایش فالوور ها به روش لایو 4 نفره

زمانی که لایوی را برگزار می کنید، برای فالور های افراد حاضر در اتاق لایو تان نیز نوتیفیکیشن ارسال می شود که باعث می شود پیج شما دیده و در نهایت فالوور های شما نیز رشد چشمگیری داشته باشد.

ار جمله ویژگی هایی که اینستاگرام برای امنیت کاربران در نظر گرفته است، کسانی که از طرف افراد حاضر در اتاق مسدود شده باشند، نمیتوانند به لایو اضافه شود. اگر کاربری از دسترسی مستقیم به لایو به دلیل عدم رعایت قوانین حریم خصوصی اینستاگرام منع شده باشد، نمی تواند به لایو بپیوندد.

بی شک این قابلیت جدید اینستاگرام می تواند اتفاقات مهم و تازه ای در دنیای پر از هیاهوی اینستاگرام، رقم بزند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا این قابلیت می تواند منجر به اتفاقات خلاقانه تر و ارتباط بیشتر شود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. شهاب می گوید

    لایو چهار نفره اینستاگرام برای تبادل هم خیلی عالیه

  2. صادقی می گوید

    چقدر قابلیت لایو چهار نفره اینستاگرام عالیههه

  3. کشاورز می گوید

    لایو چهار نفره با تبلت خوبه که صفحش بزرگه