چرا باید از قالب پست اینستاگرام استفاده کرد؟

اینستاگرام را می‌توان یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند دانست. امروزه بیش از 25 میلیون کسب‌وکار از این شبکه اجتماعی برای تبلیغ کالا و خدمات خود استفاده می‌کنند. یکی از راه‌های تبلیغات در این شبکه اجتماعی استفاده از پست‌های کاملاً طراحی‌شده است. در حقیقت بسیاری از کسب‌وکارها برای ماندگار شدن در ذهن مخاطب از قالب پست اینستاگرام خاص و منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کنند. شما باید از یک طرح استراتژیک برای کسب‌وکار خود در اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید فالوورهای وفادار به خود را جذب کنید و به یک موفقیت طولانی‌مدت در کسب‌وکار خود دست‌یابید. مسلماً همه‌ی افراد نمی‌توانند انواع مختلف قالب پست اینستاگرام را طراحی کنند و یا اگر بخواهند از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرند هزینه تولید این قالب‌ها برای آن‌ها بسیار زیاد خواهد شد؛ بنابراین بهترین راه‌حل استفاده از قالب آماده اینستاگرام است. بعلاوه الگوریتم اینستاگرام برندهایی را ترجیح می‌دهد که به‌طور حداقل، هرروز یکبار، یک پست ارسال می‌کنند. حال اگر شما بخواهید قالب پست اینستاگرام خود را خودتان بسازید و یا از دیگران برای ساخت آن کمک بگیرید مسلماً این موضوع هر روز بر استرس شما می‌افزاید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

سازگاری به‌عنوان یک عنصر مهم در ساخت قالب پست اینستاگرام

سازگاری در ساخت قالب پست اینستاگرام یک بخش کلیدی محسوب می‌شود. با این حال حفظ یک سبک ثابت برای قالب‌های پست اینستاگرام در این شبکه‌های اجتماعی بسیار دشوار است. این مسئله زمانی سخت‌تر می‌شود که بیش از یک نفر حساب اینستاگرام شما را مدیریت می‌کنند. در نتیجه قالب‌های آماده اینستاگرام می‌توانند این مشکل را برای شما برطرف کنند. در حقیقت برای رفع این مشکل تنها کاری که شما باید انجام دهید پایبند بودن به چند طرح قالب خوب برای اینستاگرام است. در این صورت شما می‌توانید یک برند منسجم و قدرتمند ایجاد کنید و این اطمینان برای شما حاصل می‌شود که استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام شما به‌طور مداوم برای مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شده است.

علاوه بر این حتی استفاده از یک فونت مشابه می‌تواند کمک زیادی به توسعه ظاهر برند شما کند. همچنین وجود قالب‌ها و تمپلیت‌های آماده اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا حرفه‌ای‌تر عمل کنید. آن‌ها استفاده از طرح‌بندی‌ها، پالت رنگی یکسان، عناصر گرافیکی، فیلترها و موارد دیگر را برای شما آسان می‌کنند. نتیجه این امر داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام هست که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و در حافظه آن‌ها می‌ماند.

قالب آماده اینستاگرام - چیکاو

تعریف قالب پست اینستاگرام

همان‌طور که در بالا خدمت شما توضیح داده شد، ساخت قالب پست اینستاگرام زمان‌بر است اما شما نمی‌توانید استفاده از قالب جذاب اینستاگرام را کنار بگذارید زیرا رقابت با رقیبان شما که هرروز پست‌های زیبا و جذابی می‌گذارند، سخت خواهد بود. در ایالات‌متحده بیش از 71 درصد از مشاغل از بستر اینستاگرام برای رشد برندهای خود استفاده می‌کنند و آن‌ها این کار را از طریق قالب اینستاگرام انجام می‌دهند. در ایران نیز به همین صورت است. برای برجسته شدن برند شما، باید پست‌های شما باورنکردنی به نظر برسند؛ بنابراین چگونه می‌توانید یک محتوای باورنکردنی داشته باشید بدون اینکه تمام‌وقت خود را صرف ساخت آن کنید؟ مسلما تحقق این امر از طریق استفاده از قالب‌های آماده خواهد بود.

مهم‌ترین مزیت استفاده از قالب های آماده، صرفه‌جویی در زمان است. همچنین استفاده از این قالب‌ها به توسعه زیبایی برند شما کمک می‌کند. در این مقاله، همه مواردی را که باید در مورد قالب‌های اینستاگرام بدانید، ازجمله مکانی که شما می‌توانید انواع مختلف قالب پست اینستاگرام را از آنجا به دست آورید خواهید آموخت. می‌توان گفت که هر قالب پست اینستاگرام یا هر قالب استوری اینستاگرام آماده در حقیقت طرح‌های از پیش ساخته‌شده‌ای هستند که شامل گرافیک و متن بوده و می‌توانید با ویرایش آن‌ها پست‌ها و استوری‌های جدید ایجاد کنید.

شما می‌توانید یا قالب‌های اینستاگرام خود را از ابتدا طراحی کنید و یا به‌سادگی از قالب‌های موجود در اپلیکیشن‌های معروف و یا بازارهای طراحی استفاده کنید. سایت باک بهترین قالب‌های پست اینستاگرام و بهترین قالب‌های استوری اینستاگرام را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قالب استوری اینستاگرام - چیکاو

اهمیت استفاده از کاور پست اینستاگرام چیست؟

کاربران اینستاگرام به‌طور متوسط هرروز 53 دقیقه از وقت خود را صرف پیمایش در این شبکه اجتماعی می‌کنند. این امر می‌تواند شامل فیدهای خبری، لایو، ویدیوهای اینستاگرام، IGTV و استوری‌ها باشد. اگر می‌خواهید در اینستاگرام به‌عنوان یک برند شناخته شوید باید بهترین محتواهای ویدیویی را در اختیار کاربران خود قرار دهید برای این منظور می‌توانید از کاور پست اینستاگرام استفاده کنید. از این کاورها شما می‌توانید برای زیباسازی و منحصربه‌فرد ساختن پست‌های ویدیویی خود در شبکه اینستاگرام استفاده کنید. یکی از انواع کاور پست اینستاگرام، کاور هایلایت است اما چگونه می‌توانیم برای نمایش دادن محتواهای ویدیویی خود در اینستاگرام از کاورهای هایلایت اینستاگرام استفاده کنیم؟ یک کاور هایلایت اینستاگرام مناسب، می‌تواند برداشت کاملی از ویدیو شما را در لحظه شروع به مخاطب بدهد. همچنین این کاورها ظاهری زیبا برای هایلایت اینستاگرام شما فراهم می‌کنند و توجه مخاطب را به بهترین محتوای استوری اینستاگرام شما جلب می‌کنند.

استفاده از کاور پست اینستاگرام جذاب، هر برندی را به موفقیت نزدیک می‌سازد. برای استفاده از این کاورها حتماً نیاز نیست کلی هزینه کنید و از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید بلکه ما در سایت باک می‌توانیم انواع مختلف این کاورهای جذاب را خدمت شما ارائه دهیم.

 

چگونه لوگو موشن خود را ایجاد کنیم؟

اگر به پیج های آموزشی در اینستاگرام سر زده باشید حتما به چشمتان خورده است که بعضی از پیج ها، لوگو یا نماد مرتبط به زمینه کاری خود دارند و همچنین در ابتدای ویدیوهایشان از افکت های زیبا و متحرک برای ماندگار کردن نامشان در ذهن مخاطب استفاده می‌کنند. برای نمایش لوگو به صورت متحرک به همراه صدا، کافیست در سایت باک ثبت نام کنید و از صدها پروژه آماده نمایش لوگو در نرم افزار افتر افکت و پریمیر استفاده کنید.

سایت باک مرجع فایل های گرافیکی و پروژه‌های آماده ویدیویی

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و وجود میلیون ها مخاطب در این رسانه تصویر محور، برای اینکه هر شخص یا کسب و کاری بتواند بیشتر دیده شود نیاز به ایجاد تنوع گرافیکی و دیداری در محتوای خود می‌باشد. اگر شما هم برای ایجاد یک پست اینستاگرام که امکان دیده شدنش از بقیه بیشتر باشد، به دنبال راه حلی مطمئن و ارزان میگردید. سایت باک با ارایه انواع قالب و پروژه آماده گرافیکی و ویدیویی که برای نرم افزار‌های فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر و افتر افکت و … بهینه و ساخته شده‌اند، به شما کمک خواهد کرد که محتوای بهتری داشته باشید. برای دانلود قالب‌های آماده گرافیکی و ویرایش سریع آنها به سایت باک به آدرس https://baaak.ir سر بزنید و ثبت نام کنید. در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام، پشتیبانی سایت باک آماده پاسخگویی به شما می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.