بهترین هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد جهت رزرو برای زوج ها

لوکس ترین هتل های مشهد

مشهد مقدس به عنوان مقدس ترین و مذهبی ترین شهر ایران , مقصدی زیارتی برای زائران داخلی و بین المللی می باشد..می توانیم مشهد مقدس را مهمترین مقصد گردشگری مذهبی در شهر ایران بنامیم. سالانه میلیون ها مسلمان از همه شهرهای مختلف ایران و کشورهای جهان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می کنند. اهمیت این شهر از نظر مذهبی وجود بارگاه و مرقد منور حضرت امام رضا (ع) است که این شهر را به مهم ترین شهر مهذهبی و زیارتی کشورمان و یکی از مهم ترین شهرهای زیارتی جهان اسلام تبدیل کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از هتل های لوکس و با کیفیت این شهر بزرگ کشورمان می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر مجاورت و نزدیکی هتل یا هتل آپارتمان محل اقامت خود با حرم مطهر حضرت رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء)، می خواهند هتل یا هتل آپارتمان مشهد آنها مجلل ترین باشد و از ویژگی ها و امکانات فوق العاده مدرن و فوق العاده لوکس برخوردار باشد ، این مقاله را مطالعه فرمایید تا بهترین , مجلل ترین و معروف ترین ها هتل های مشهد  را بشناسید.

هتل الماس 2 یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است. انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره لوکس و شیک دارید دقیقا چیزی است که در هتل الماس 2 مشهد برای شما فراهم است. هتل الماس 2 با سه کافی شاپ مجلل و دو رستوران از میهمانان خود پذیرایی می کند. یکی از رستوران های زیبای آن با نام رستوران گردن در پشت بام هتل ساخته شده است ، یک رستوران افسانه ای منحصر به فرد است که منظره خیره کننده 360 درجه و فرار از زمین را از شهر زیبای مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) ارائه می دهد. در این رستوران گردون ، انواع غذاهای ایرانی و خارجی و غذاهای دریایی در حال پذیرایی است ، بنابراین با هر سلیقه غذایی که دارید از این رستوران راضی بیرون خواهید رفت. رستوران دیگر این هتل با انواع غذاهای ایرانی ، خارجی ، 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان خود است. از دیگر امکانات این هتل مجلل پنج ستاره مجموعه ورزش های آبی آن است. این مجموعه دارای سونا ، جکوزی ، استخر و همچنین یک استخر ویژه کودکان است. از دیگر مزایای این هتل پنج ستاره عالی ، فاصله کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) است. که در آن می توانید با ماشین فقط 5 دقیقه به حرم مطهر بروید. این هتل گزینه مناسبی جهت رزرو هتل در مشهد می باشد.

 

هتل مجلل درویشی مشهد:

افرادی که می خواهند یک اقامت فوق العاده لوکس را از سفر خود به مشهد تجربه کنند هتل مجلل درویشی گزینه مناسبی برای آنها است. هتل مجلل درویشی مشهد دارای کافی شاپ ها و رستوران های مختلف است که غذاها و نوشیدنی های مختلف را برای انواع سلیقه ها و افراد فراهم می کند ، بنابراین شما می توانید سلیقه غذایی مناسب خود را در یکی از رستوران ها و کافی شاپ های فوق العاده لوکس آن پیدا کنید. از رستوران روف گاردن اتریوم گرفته تا کافی شاپ مرکزی افرادی که هتل مجلل درویشی را برای اقامت به عنوان هتل خود انتخاب می کنند ، نیازی به بیرون رفتن از این هتل زیبا برای خرید و تهیه سوغاتی ندارند. این هتل یک مرکز خرید بزرگ و مدرن برای همه مهمانان خود فراهم کرده است که شامل تمام برند های ملی و بین المللی است و هر آنچه را که بخواهید در این مرکز خرید مدرن خواهید یافت. استخر ، سونا ، جکوزی ، مرکز زیبایی ، مرکز ورزشی و غیره از دیگر امکانات این هتل لوکس است. علاوه بر ویژگی ها و امکانات عالی آن ، موقعیت مکانی هتل عالی است و فقط 10 دقیقه با ماشین از حرم  مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.

تور مشهد هتل درویشی یکی از معروف ترین تو رهای لحظه آخری مقصد مشهد مقدس می باشد زیرا هتل محل اقامت این تور هتل مجلل درویشی می باشد.

هتل  بین المللی قصر: هتل بین المللی قصر از دیگر هتل های فوق العاده لوکس مشهد است. این هتل با اتاق های متفاوت و منحصر به فرد و خدمات و امکانات رفاهی کامل از میهمانان خود پذیرایی می کند. این هتل فوق العاده لوکس و متفاوت یک رستوران سنتی برای افرادی که غذاهای سنتی دوست دارند ، یک رستوران فست فود برای دوستداران فست فود ، یک رستوران ایرانی برای عاشقان غذای ایرانی ، یک رستوران خارجی برای عاشقان غذاهای بین المللی و یک رستوران غذای دریایی برای دوستداران دریا فراهم کرده است! بنابراین در اینجا هر طعم و مزه و غذایی آماده پاسخگویی به تمام خواسته های شما است. برای کسانی که کودک دارند خبر خوب این است که این هتل به پارک تفریحی مجهز است تا کودکان دوست داشتنی شما را سرگرم کند. همچنین کافی شاپ ، مرکز ورزشی ، استخر ، جکوزی ، سونا ، مرکز زیبایی و مرکز خرید مدرن از دیگر امکانات رفاهی این هتل فوق العاده لوکس مشهد است. این هتل علاوه بر تمام ویژگی های عالی ، مدرن و مجلل ، امکانات و مزایای منحصر به فرد بودن , در مکانی استراتژیک واقع شده است که تنها 5 دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.

اطلاعات بیشتر هتل های و هتل آپارتمان های مشهد در سایت سفرهای گالیور به طور کاملا مفصل نمایش داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.