چرا در گوگل تبلیغات می کنیم؟

گوگل ادز  یک بستر تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل ساخته شده است ، جایی که تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهند تبلیغات مختصر ، پیشنهادات خدمات ، لیست محصولات را به کاربران وب نشان میدهند ، گوگل  با دریافت بیش از 5 میلیارد درخواست جستجو در روز ، پرکاربردترین موتور جستجوگر  است . ناگفته نماند ، پلتفرم تبلیغات  گوگل ادوردز  نزدیک به دو دهه است که فعالیت می کند و به آن در زمینه تبلیغات پولی ارشدیت می بخشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گوگل  منبعی است که توسط مردم سراسر جهان برای طرح سولات و درخواست ها استفاده می شود که با ترکیبی از آگهی گوگل و نتایج ارگانیک به آنها پاسخ داده می شود.

و طبق گفته گوگل ، تبلیغ کنندگان بابت هر 1 دلار که برای گوگل ادز  هزینه می کنند 8 دلار درآمد کسب می کنند. بنابراین ، چند دلیل وجود دارد که می خواهید خرید تبلیغات گوگل را  در نظر بگیرید.

به دلیل دیگری احتیاج دارید؟ رقبای شما از گوگل ادز  استفاده می کنند (و حتی ممکن است با شرایط مارک شما قیمت پیشنهادی بدهند). صدها هزار شرکت از گوگل ادز  برای تبلیغ مشاغل خود استفاده می کنند ، به این معنی که حتی اگر برای یک عبارت جستجو رتبه بندی ارگانیک داشته باشید ، نتایج شما در زیر رقبا قرار دارد .

اگر ازppcیا همان تبلیغات کلیکی گوگل  برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید ، گوگل ادز  باید بخشی از استراتژی پرداخت شده شما باشد – هیچ راهی برای آن وجود ندارد

راهنما ، الگو و برنامه ریز رایگان: نحوه استفاده از گوگل ادز  برای تجارت

مخفی نیست که ، این روزها هرچه کمپین های پرداختی شما قوی تر و متمرکزتر باشد ، کلیک های بیشتری نیز ایجاد می کنید – که منجر به گرفتن مشتری های بیشتری خواهد شد.

به همین دلیل گوگل ادز  به طور فزاینده ای در بین مشاغل مختلف در همه صنایع محبوب شده است.

گوگل ادز  چیست؟

گوگل ادز  یک بستر تبلیغاتی پولی است که تحت کانال بازاریابی موسوم به پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) قرار دارد ، جایی که شما (تبلیغ کننده) برای هر کلیک یا هر نمایش (CPM) یک تبلیغ پرداخت می کنید.

گوگل ادز  روشی موثر برای سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت تجارت شما در حالی است که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با گوگل ادز  می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید.

گوگل ادز  به شما امکان می دهد تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد و به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که در لحظه ای که مشتریان ایده آل شما از طریق جستجوی گوگل  یا گوگل  Maps به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود. به این ترتیب ، وقتی منطقی است که مخاطب با تبلیغ شما روبرو شود ، به مخاطب خود می رسید.

با گذشت زمان ، گوگل ادز  همچنین به شما کمک می کند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید تا به افراد بیشتری برسد تا کسب و کار شما بتواند به همه اهداف کمپین پرداخت شده شما برسد .

برسی کنید که  ادوردز20  چگونه می تواند به شما در مدیریت بهتر تبلیغات گوگل  خود کمک کند.

علاوه بر این ، بدون توجه به اندازه کسب و کار یا منابع موجود ، می توانید تبلیغات خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید. ابزار گوگل ادز  به شما این فرصت را می دهد که در محدودیت ماهانه خود بمانید و حتی در هر لحظه از زمان مکث یا قیمت تبلیغات در گوگل خود را متوقف کنید.

اکنون ، روی یک سوال مهم دیگر: آیا گوگل ادز  واقعاً م effectiveثر است؟ برای پاسخ به این ، بیایید چند آمار را در نظر بگیریم:

  • نرخ تبلیغات گوگل ادز نزدیک به 8٪ است.
  • تبلیغات نمایشی هر ماه 180 میلیون بار نمایش دارد.
  • برای کاربرانی که آماده خرید هستند ، تبلیغات پولی در گوگل 65٪ کلیک را دریافت می کنند.
  • 43٪ از مشتریان چیزی را خریداری می کنند که در یک تبلیغ YouTube دیده اند.

آیا گوگل ادز  کار می کند؟

بله ، گوگل ادز  کار می کند. با یک کمپین تبلیغاتی بهینه شده و جریان سرب ، می توانید یک کمپین بازاریابی با نرخ بازگشت سرمایه بالا ایجاد کنید.

کمپین خود را شروع کنید

با توجه به گستردگی و اقتدار ، گوگل ادز  باید بخشی از استراتژی پرداخت شده شما باشد. برای شروع با ادوردز20 تماس بگیرید یا وارد سایت adwords20.com شوید و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.