تبلیغات و ارسال پیام گروهی در واتساپ

در حال حاضر شاید واتساپ محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در ایران باشد زیرا تلگرام در کشورمان فیلتر شده است و سیل عظیمی از هموطنان برای رفع نیاز خود در زمینه رد و بدل کردن پیام از طریق اینترنت به این پیام رسان روی آورده اند. همه ما میدانیم، هر جا که قشر وسیعی از مردم حضور دارند میتواند بستر خوبی برای تبلیغات باشد اما تبلیغات در واتساپ چگونه است؟ و آیا اصلا امکانپذیر است؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا تبلیغات در واتساپ امکانپذیر است؟

تا زمان نوشتن این مقاله، اپلیکیشن واتساپ امکاناتی برای پذیرش و نمایش تبلیغات در پلتفرم خود ندارد و صرفا یک اپلیکیشن برای رد و بدل کردن پیام متنی یا تماس صوتی و تصویری در اینترنت است. همچنین اگر خودمان بخواهیم از این پلتفرم، در راه تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده نماییم امکانات بسیار محدودی دارد که تقریباً تمام آنها به افراد آشنای ما ختم میشوند منظور افرادی هستند که شماره ما را در گوشی خود سیو (ذخیره) دارند. مثلاً اگر ما بخواهیم یک استوری را به نمایش بگذاریم یا بخواهیم گروهی بسازیم و پیامی را برایشان فروارد کنیم و امور دیگری از این دست، همیشه به قشر اندکی از آشنایان خودمان محدود هستیم. حتی در زمینه ارسال پیام به افراد غریبه (یا جدید) نیز محدودیت های روزانه شامل هر خط میشود که بطور کل تبلیغات در این پلتفرم را تقریباً ناممکن کرده است. با این وجود یک سری ترفندهای نرم افزاری برای دور زدن محدودیت ها (البته تا یک حد خاصی) وجود دارد که در ادامه با شما در میان میگذاریم.

ترفندهای دور زدن محدودیت های واتساپ

مستقیم به سراغ ارسال پیام خصوصی (پیامی که مستقیم به پی وی افراد ارسال میشود) می رویم، همانطور که گفتیم ارسال پیام به آشنایان هیچ محدودیتی ندارد اما زمانیکه بخواهیم برای افراد غریبه (مثلا افرادی که شماره آنها را از مراجع خاصی بدست آورده ایم) پیام مستقیم ارسال نماییم واتساپ فقط اجازه میدهد با هر خط حدوداً برای 100 نفر در هر روز پیام ارسال کنیم و اگر بخواهیم خیلی از این حد تجاوز کنیم خط ما را محدود و مشمول جریمه میکند. یعنی بعد از ارسال 100 پیام به افراد جدید، باید یک روز (24 ساعت) صبر کنیم تا بتوانیم برای 100 نفر دیگر پیام ارسال کنیم. خب تا اینجای کار شاید یک ترفند ساده برای شما قابل حدس زدن باشد که آن، استفاده از خطوط متعدد برای افزایش مجموع پیام های روزانه است.

البته شایان ذکر است که منبع اصلی این روش های دور زدن، در سایت کاربر مجازی (v-user.com) بیان شده است که ارائه دهنده پکیج های ارسال پیام گروهی در واتساپ و دیگر پیام رسان ها میباشد. اگر نیاز دارید که کار ارسال پیام انبوه در واتساپ را در پیش بگیرید قطعاً توصیه میکنیم که به ربات های این شرکت مراجعه کنید علاوه بر ترفندهای ساده، مثل افزایش خط (که به آن اشاره کردیم)، ترفندهای حرفه ای تر، نظیر نصب چندین واتساپ بر روی یک گوشی (یا بر روی شبیه ساز اندروید) و دیگر موارد مشابه را، در پکیج کامل ارائه شده توسط سایت کاربر مجازی خواهید یافت.

لینک صفحه مرتبط با پکیج کامل ارسال پیام گروهی واتساپ، در سایت کاربر مجازی:

Https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-در-واتس-اپ

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.