چگونه رمز اپل آیدی را تغییر بدهیم؟

هیچ چیز مانند قفل شدن حساب کاربری آزار دهنده نیست، آن هم دقیقا زمانی که شما قصد دانلود یک برنامه را دارید. رمزهای عبور از حریم خصوصی ما محافظت می کنند ولی قفل شدن آن ها درد سر واقعا بزرگی می باشد، اما نگران نباشید خوشبختانه برای تنظیم مجدد رمز ورود اپل آیدی چندین روش مختلف وجود دارد تا شما با استفاده از آن ها به راحتی و به سرعت این مشکل اساسی را برطرف کنید. اگر اپل آیدی شما پشتیبانی ندارد، می توانید با خرید اپل آیدی از سایت IDTOP.IR به صورت 24 ساعته پشتیبانی رایگان دریافت کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نحوه تغییر رمز عبور با استفاده از اپل آیدی

در این قسمت قصد داریم نحوه تغییر رمز عبور اپل آیدی را قدم به قدم با استفاده از صفحه اینترنتی اپل آیدی توضیح دهیم:

  1. برای شروع به سایت appleid.apple.com بروید و در مرکز صفحه روی Forgot apple id or Password کلیک کنید. توجه کنید که ممکن است پسورد شما از قبل در این قسمت ذخیره شده باشد، مخصوصا اگر کادر «پسورد مرا به یاد بسپار» را پر کرده باشید؛ ابتدا روی آن کلیک کنید ببیند آیا می توانید از آن استفاده کنید یا خیر سپس به مرحله بعد بروید.

 

  1. به صفحه ای وارد می شوید که باید اپل آیدی خود را وارد کنید (در بیشتر موارد آدرس ایمیل شما همان اپل آیدیتان است) بعد از آن به صفحه ای می روید که باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید سپس روی گزینه I need to reset your password کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر احراز هویت دو مرحله را قبلا تنظیم کرده باشید در قسمت برای تلفن همراهتان پیامکی ارسال می شود که بعد از تأیید آن به مرحله بعد خواهید رفت.

 

  1. حالا باید نحوه تنظیم مجدد رمز خود را انتخاب کنید، شما می توانید از دو روش پاسخ به سوالات امنیتی یا از طریق ایمیل بسته به اولویت شخصی خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید.
  2. با استفاده از گزینه ایمیل، نامه ای به صندوق الکترونیکی شما مبنی بر تغییر رمز عبور اپل آیدی ارسال خواهد شد، اگر نامه را دریافت نکرده اید به قسمت Spam یا هرزنامه و Junk در ایمیل خود مراجعه کنید. همچنین با استفاده از قسمت پاسخ به سوالات امنیتی نیز باید به سوالاتی که از قبل تعریف کرده اید پاسخ دهید، با خرید اپلایدی ارزان و معتبر از آیدی تاپ تمامی سوالات امنیتی نیز برای شما ارسال خواهد شد.

اگر پاسخ به سوالات امنیتی خود را فراموش کرده ایم چکار کنیم؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، پاسخ به سوالات امنیتی یکی از سریع ترین راه ها برای بازیابی مجدد رمز اپل آیدی می باشد، اگر سوالات امنیتی را فراموش کرده اید صرفا با داشتن رمز عبور است که می توانید پاسخ به سوال امنیتی را تغییر دهید، برای این منظور مراحل زیر را قدم به قدم پیش بروید:

– به iforgot.apple.com بروید و اپل آیدی خود را وارد کنید.

– در این قسمت روی گزینه I need to reset my security question کلیک کنید و ادامه دهید.

 

– پسورد خود را وارد کنید و ادامه دهید.

– از منوی کشویی 3 سوال را مناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و پاسخ دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.