مزایای استفاده از تلفن سانترال چیست؟

تلفن سانترال یک نوع تلفن ثابت است که در کنار دستگاه‌های سانترال و در ادارات، سازمان‌ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه‌های کاری، برای دستیابی به تعداد خطوط داخلی مورد نیاز، اقدام به راه اندازی مرکز تلفن می‌نمایند. هسته اصلی و مهم‌ترین بخش این مراکز، دستگاه سانترال است که خطوط شهری تلفن، وارد آن شده و تبدیل به داخلی‌های متعدد می‌شوند. هر خط داخلی در اختیار یک کارمند یا بخشی از مجموعه قرار می‌گیرد. حال شما برای استفاده از این خط داخلی، نیاز به یک تلفن سانترال دارید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تلفن سانترال چیست ؟

همانطور که گفته شد، تلفن سانترال نوعی دستگاه تلفن ثابت است که در اماکن کاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلفن، نمی‌تواند به صورت مستقیم به خطوط آنالوگ تلفن وصل شود؛ بنابراین برای استفاده از آن، حتما باید یک دستگاه سانترال مناسب خریداری کرده باشید.

تلفن‌های سانترال به سه دسته تلفن‌های هایبرید، تلفن‌های دیجیتال و دستگاه‌های تلفن آنالوگ تقسیم می‌شوند. تلفن هایبرید معمولا برای کار با دستگاه‌های سانترال کم ظرفیت طراحی شده و خریداری می‌شود. به طور کلی تلفن هایبرید تنها در کنار دستگاه‌های سانترالی کار می‌کند که خروجی هایبرید داشته باشند.

تلفن دیجیتال نوعی دیگر از تلفن‌های سانترال محسوب می‌شود که فقط برای کار با دستگاه‌های سانترال پرظرفیت طراحی شده است. شما نمی‌توانید یک تلفن دیجیتال را به سانترال‌‌های کم ظرفیت وصل کنید؛ زیرا این دستگاه‌ها فاقد خروجی دیجیتال می‌باشند.

تلفن‌ آنالوگ همان دستگاه‌های تلفن معمولی می‌باشد که ما در منازل از آن‌ استفاده می‌کنیم. برخی از دستگاه‌های سانترال کم ظرفیت، دارای خروجی آنالوگ می‌باشند. این بدین معنیست که شما می‌توانید تلفن‌های رومیزی و بیسیم خانگی را به آن‌ها متصل کرده و در محل کار نیز از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین تلفن سانترال

یکی از موضوعاتی که ذهن بسیاری از خریداران این تلفن‌ها را مشغول کرده است، بهترین و باکیفیت‌ترین برند سازنده تلفن سانترال می‌باشد. ما با اطمینان به شما می‌گوییم که در حال حاضر، تلفن‌های سانترال پاناسونیک هم از نظر کیفیت، هم ماندگاری و هم قیمت، بهترین نمونه‌های موجود در بازارهای ایران و حتی جهان به شمار می‌روند.

در صورتی که قصد استفاده از تلفن‌های سانترال را دارید، باید بدانید که این تلفن‌ها فقط می‌توانند با دستگاه سانترال ساخت شرکت پاناسونیک کار کنند. بنابراین اگر هنوز برای مجموعه کاری خود، یک مرکز تلفن راه اندازی نکرده‌اید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه و تلفن سانترال پاناسونیک است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که می‌توانید کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک از جمله انواع دستگاه‌های سانترال و مدل‌های مختلف تلفن سانترال را از ایده آل گستر خریداری نمایید. این شرکت بیش از دو دهه است که به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران مشغول به فعالیت است.

علاوه بر تلفن و دستگاه سانترال، شما عزیزان می‌توانید انواع تلفن‌های خانگی، تلفن‌های تحت شبکه، دستگاه‌های فکس، ویدئو پروژکتور و دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک را با مناسب‌ترین قیمت و همراه با گارانتی معتبر یک ساله، از شرکت ایده آل گستر خریداری نمایید.

مزایای استفاده از تلفن سانترال

استفاده از تلفن‌های سانترال به این معنیست که شما یک مرکز تلفن، در مجموعه کاری خود راه اندازی کرده‌اید. با راه اندازی این مراکز، شما مزایای بسیاری به دست می‌آورید. اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از تلفن‌های سانترال و راه اندازی یک مرکز تلفن، دستیابی به داخلی‌های مورد نیاز است.

همانطور که می‌دانید، هر اداره، سازمان و یا مرکز تجاری، دارای تعداد مشخصی کارمند است. این در حالیست که تعداد خطوط تلفن شهری این مجموعه‌ها محدود بوده و کفاف تمام اعضا و کارکنان را نمی‌دهند. اینجاست که صاحبان کسب و کار با راه اندازی یک مرکز تلفن و استفاده از تلفن‌های سانترال، برای هر بخش یا کارمند خود، یک خط تلفن داخلی اختصاص می‌دهند.

یکی از دیگر از مزایای استفاده از تلفن سانترال، کاهش هزینه‌ها است. زمانی که یک مرکز تلفن راه اندازی می‌کنید، تمامی ارتباطات تلفن داخل مجموعه شما به صورت رایگان انجام می‌شوند. علاوه بر این استفاده از تلفن‌های سانترال، می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی مجموعه کاری خود را به راحتی کنترل کنید.

استفاده از اپراتور گویا، یکی از مهم‌ترین مزایای راه اندازی مرکز تلفن و استفاده از تلفن‌های سانترال می‌باشد. اپراتور گویا یا همان منشی تلفنی، قابلیتی است که بر اساس آن، زمانی که مشتریان با شرکت یا مجموعه شما تماس می‌گیرند، با یک پیغام خوش آمدگویی مواجه می‌شوند. بعد از این پیغام، اپراتور گویا، بر اساس پیامی که از قبل ضبط کرده‌اید؛ از فرد تماس گیرنده می‌خواهد که بخش مورد نظر خود را انتخاب کند تا به آن وصل شود.

بدین ترتیب، علاوه بر اینکه مشتریان به راحتی به بخش‌های مورد نظر خود وصل می‌شوند، شما نگران از دست رفتن هیچ تماسی نیز نخواهید بود. چون اپراتور گویا، قابلیت پاسخگویی همزمان به چند تماس را دارد ( تعداد تماس‌هایی که اپراتور گویا به طور همزمان می‌تواند پاسخ دهد، بستگی به مدل دستگاه سانترال و تعداد کارت‌های دیزا دارد ).

شماره گیری سریع، یکی دیگر از مزایای استفاده از تلفن سانترال می‌باشد. برخی از تلفن‌های سانترال ( معمولا تلفن‌های دیجیتال ) دارای تعدادی کلید شماره گیر سریع می‌باشند. کارمندان می‌توانند، شماره‌های مهم و مورد نیاز را بر روی آنان ذخیره کنند. بدین وسیله آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانند اقدام به برقراری تماس‌های مهم نمایند.

ضمن اینکه شما به عنوان مدیر مجموعه، می‌توانید با استفاده از اعمال تنظیمات مختلف بر روی دستگاه و تلفن سانترال، دسترسی کارمندان مختلف به خطوط شهری مجموعه را کنترل کنید. برای مثال می‌توانید به یک کارمند تنها اجازه برقراری تماس‌های داخل مجموعه را بدهید، به یک نفر دیگر دسترسی تماس‌های بین شهری را اختصاص دهید و برای عده‌ای دیگر، حتی اجازه تماس‌های بین المللی را نیز صادر کنید .

کلام پایانی

راه اندازی یک مرکز تلفن و استفاده از تلفن‌های سانترال، برای هر مجموعه کاری لازم و ضروری است. زمانی که قصد خرید دستگاه و تلفن‌های سانترال را دارید، حتما باید نیازهای مجموعه خود را در نظر داشته باشید. برای دریافت راهنمایی‌های لازم در زمینه راه اندازی انواع مراکز تلفن کم ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک، می‌توانید با مشاورین شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.