معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو

اگر هنوز برای سئو سایت خود از معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو خاصی کمک نگرفته‌اید، ما قصد داریم در این مطلب شما را با وظایف و خدماتی که می‌تواند از سوی یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای ارائه کند، آشنا کنیم. معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو معمولا سعی در هدایت سایت به سوی اهداف اصلی بازاریابی شما است. با توجه به اینکه شما چه هدفی را برای وبسایت خود تعیین کرده‌اید شرکت‌های خدمات سئو می‌توانند قدم به قدم شما را برای نزدیک شدن به هدف‌تان نزدیک‌تر کنند. مثلا تصور کنید شما صاحب یک شرکت لوازم جانبی گوشی موبایل هستید و قصد دارید در فروشگاه اینترنتی خود در دسته‌های باتری و گلس و شارژر در رتبه‌های یک تا سوم صفحه اول گوگل قرار بگیرید تا بیشترین میزان کلیک، ترافیک و خرید این اقلام را نصیب خود کنید. در این شرایط هدف شما قرار گیری بر رتبه یک تا سوم صفحه اول گوگل است و تلاش‌ برای تحقق این هدف را معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو  منتخب شما بر عهده خواهد داشت. در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد که وظایف اصلی معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو  چیست؟ این وظایف بر چه اساسی تعیین می‌شود. هزینه سئو وبسایت چقدر است و بر چه اساسی تعیین خواهد شد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سئو چیست؟

در ابتدا باید تعریف ساده‌ای از سئو بیان کنیم. سئو در واقع مخفف Search Engine Optimization است. اگر بخواهیم ترجمه‌ای درست از آن داشته باشیم باید بگوییم سئو به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو است. موتورهای جستجو که مهم‌ترین آن نیز گوگل است هر ثانیه 63000 جستجو را پردازش می‌کنند. نتایج این پردازش مخاطب را به سوی مرتبط‌‌ ‌ترین و مفید ترین لینک و وبسایت‌ها هدایت می‌کند. مرتبط‌ترین سایت‌ها دقیقا به ردیف، در رتبه‌های یک تا 10 صفحه اول گوگل قرار دارند؛ دقیقا جایی که کاربران بیشترین کلیک را بر روی آن دارند.

حضور در صدر نتایج گوگل تا چه میزان موثر است؟!

فرض کنید شما برای وبسایت خود یک محتوا یونیک، مفید و بسیار دقیق نوشته‎اید. این محتوا بدون رعایت قوانین سئو، جایی در صفحه‌ اول گوگل ندارد و به طور مسلم کمتر کاربری در هنگام جستجو به سراغ صفحه 10 گوگل برای بازدید از صفحه شما خواهد رفت و در نتیجه بازدید از صفحه شما نیز صورت نخواهد گرفت!! جالب است این را نیز بدانید که رتبه یک تا سوم گوگل تقریبا 70 تا 80 درصد کلیک کاربران را از آن خود می‌کند و درصد رتبه یک نیز برابر مجموع  نرخ کلیک‌های رتبه دو و سوم است. قرار گیری برای کلمه کلیدی و یا هدف مورد نظر شما در صفحه اول گوگل یا مهم‌تر از آن رتبه‌های یک تا سوم گوگل به مثابه یک رقایت نفس‌گیر و گاها یک جنگ تمام عیار است.

تولید محتوای سئو شده و نتایج گوگل

اما با توجه به توضیحات داده شده این سوال در ذهن شما نقش بسته است که چگونه موتورهای جستجو می‌توانند مرتبط‌ترین و مفیدترین برای رتبه‌های اول گوگل تشخیص داده و آن را در دسترس کاربر قرار دهند؟! باید بگوییم که اینجا همان نقطه‌ای است که پای سئو به میان خواهد آمد. سئو در واقع قوانین گاها نانوشته موتورهای جستجو است که با رعایت آن‌ها می‌توانید وبسایت خود را در نزد کاربر و در نتیجه موتور جستجو محبوب، مفید و مرتبط جلوه دهید. معمولا یک معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو  با تجربه با تسلط کافی بر دانش و مهارت سئو  سایت و با تجربه و آزمون و خطای بسیار به شما کمک می‌کنند وبسایتی بهینه برای موتور جستجو طراحی و راه اندازی کنید. البته لازم است بدانید هدف اصلی تمامی موتورهای جستجو تنها کسب رضایت کاربر است. در واقع یک سئوکار حرفه‌ای باید استراتژی خود را به طوری بچینید که هدف کسب رضایت کاربر و موتورهای جستجو در یک راستا قرار بگیرند زیرا قرار گرفتن این دو هدف در برابر یکدیگر موجب شکست قطعی اهداف وبسایت شما خواهد شد. در ادامه به وظایف اصلی معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو به طور دقیق اشاره خواهیم کرد:

معیارهای انتخاب یک معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو  مناسب

معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو با رعایت قوانین موتورهای جستجوگر و درنظر گرفتن سازوکار الگوریتم‌های آن شروع با بررسی‌ فاکتورهای متعددی در وبسایت شما خواهد کرد.  البته جالب است بدانید موتورهای جستجوگر با درنظر گرفتن بیش از 200 فاکتور مختلف کیفیت وبسایت شما را بررسی  کرده و به آن رتبه می‌دهند اما ما در ادامه ما تعدادی از مهم‌ترین این فاکتورهایی که شرکت های خدمات سئو حرفه‌ای باید به آن مسلط باشند را آورده‌ایم:

سئو داخلی: سئو داخلی یا به اصطلاح سئو آن پیج آن پیج به بیان شاده تمامی فعالیت‌هایی است که شما برای بهینه سازی و ارتقا سایت در درون وبسایت خود انجام می دهید. یک معیارهای انتخاب یک شرکت خدمات سئو موفق باید تسلط کافی بر سئو داخلی داشته باشد. فاکتورهای سئو داخلی شامل:

  • با معنی و مرتبط بودن دامنه که می‌تواند شامل نام برند، کلیدواژه اصلی سایت، نامی منحصر به فرد و… باشد
  • رعایت متا تگ‌ها در سئو آن پیج مانند تگ عنوان، تگ توضیحات، تگ‎های هدینگ
  • استفاده درست از کلمات کلیدی به صورت مرتبط و چگالی متعادل
  • لینک‌سازی در محتوا سایت به مطالب مرتبط دیگر سایت
  • بهینه سازی تصاویر با استفاده از تگ ALT و حجم کیفیت و فرمت مناسب
  • ایجاد یک نسخه ریسپانسیو برای موبایل که با توجه به فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و اختصاص حجم بالایی از جستجوها از طریق این دیوایس‌ها. این روزها این فاکتور در نظر گوگل بسیار با اهمیت شده است.
  • سرعت وبسایت
  • تولید محتوای یونیک و مفید

سئو خارجی یا سئو آف پیج: سئو خارجی یا به اصطلاح آف پیج در واقع هر نوع روش بهینه‌سازی وبسایت که در خارج از سایت انجام گیرد را می‌گویند. از روش‌هایی که معمولا شرکت‌های خدمات سئو برای افزایش کیفیت سئو آف پیج وبسایت‌ها استفاده می کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بک لینک: بک لینک‎ها در واقع لینک‎هایی هستند که از وبسایت‌های دیگر برای تبلیغ و یا توصیه سایت شما به دیگر ایجاد می‌شود. این فاکتور یکی از مهم‌ترین عوامل برای افزایش رتبه سایت در نظر موتورهای جستجوگر است
  • استفاده از وبلاگ‎ها: یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی کسب و کار خود به مخاطبان وبلاگ نویسی است.
  • رپورتاژ آگهی: معمولا در این روش سایت‌های معتبر و مرتبط در قالب یک گزارش و یا مقاله برندهای دیگر را معرفی می‌نمایند. این مقالات در وبسایت‌های پربازدید درج می‌شود تا بیشترین نرخ کلیک نصیب شما گردد.
  • فعالیت در فروم‎های مرتبط: ایجاد لینک در فروم‌های مرتبط افراد علاقه‌مند به موضوع را به وبسایت شما هدایت خواهد کرد و آن را معرض دید افراد دیگر قرار می‌دهد.
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو خارجی سایت معرفی خدمات در شبکه‌های اجتماعی است که بسیاری از برندها از آن غافل هستند.
  • استفاده از پست‌های مهمان: در این روش نویسنده مطلب خود را در وبسایت‌های پر بازدید قرار خواهد تا و لینکی به سایت مورد نظر شما نیز در آن قرار خواهد داد.

قیمت سئو سایت و مشاوره سئو

در دنیای وب و حرفه سئو مارکتینگ، مهم‌ترین فاکتوری که بر قیمت سئو و مشاوره آن موثر است میزان رقابت بر سر کلمه کلیدی و قدرت رقبا است. به طور مثال قطعا رقابت با فروشگاهی مانند دیجی‌کالا وقت و هزینه بسیار بالایی را نسبت به وبسایت‌های کوچکتر و کم ترافیک‌تر می‌طلبد. از این رو قیمت سئو سایت با توجه به فاکتورهای مختلفی بررسی می‌شود و شاید مثلاَ از 2 میلیون تومان شروع و تا ده‌ها میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری شود. اما قبل از هر چیزی باید هدف شما از سئو نیز بررسی شود.

اما خبر خوب اینجاست که تیم تخصصی «وب وان» با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن، آماده انجام تمام امور مربوط به تست وبسایت، سئو و طراحی سایتتان در جهت پیشرفت کسب و کارتان می‌باشد. اگر به دنبال یک شرکت معتبر و موفق در زمینه سئو هستید، حتما به وب سایت https://webone.co سری بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.